Eniten mua hämmästyttää ne ihmiset, jotka jaksaa arvostella muita ihmisiä ja heidän valintojaan. Kaipaisin suvaitsevaisuutta enemmän tähän maailmaan. Kukin tyylillään elää omaa elämäänsä.
Minä ja moni muu on varmasti huomannut, että monesti kaikkein kaunaisimmat kirjoitukset syntyvät lajin sisältä käsin. Kun tunnetaan lajia jo maallikkoa paremmin, samoin kuin kaikki ne mahdolliset ongelmakohdat, niin helppo ladata täyslaidallinen kuraa niskaan. Bulli näyttää olevan monien kriiitikkojen suosikkikohde. Ylemmyydentuntoisuudessaan kriitikko tuntee Bullin asiat paremmin kuin Bull itse, ilman että on koskaan edes tutustunut Bulliin, hänen lähtokohtiinsa ja tapaansa hahmottaa oma uransa ja tovoitteensa. Ja muutenkin saatetaan nimeltä mainiten lytätä kenen tahansa kilpalijan ura täysin, jos ko. henkilö ei ole onnistunut menestymään tai olemaan maailman kärkien joukossa. Kaikki lajit mukaan lukien miljoonat urheilijat yrittävät saavuttaa oman lajinsa huipun siinä onnistumatta. Pitäisikö kaikkien muiden, kuin ehdottomein huippujen lopettaa kilpaurheilu, koska muilla ei ole sinne asiaa? Saako edes yrittää omaa parastaan ja katsoa minne rahkeet riittäävät?