Ja kumpiko itse olet?Kaikella kunnioituksella myös Matiasta kohtaa joka on tehnyt paljon kovaa duunia ja hyvin menestynyt monella saralla mutta silti:
- on legendoja mutta on myös lippiskauppiaita -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kumpiko itse olet?Kaikella kunnioituksella myös Matiasta kohtaa joka on tehnyt paljon kovaa duunia ja hyvin menestynyt monella saralla mutta silti:
Markolla oli hyviä pointteja, joista korostuu juuri se tinkimättömyys lajia kohtaan. Toki meitä on moneen lähtöön ja jotkut saattavat tarvita irtioton arjesta esimerkiksi stressin hallintaan. Kehonrakennus lajina, etenkin dieetillä, on vähän huono yhdistelmä mikäli on taipuvainen stressille tai sen hetkinen elämäntilanne luo erilaisia stressitekijöitä.
Minusta on hienoa, että Matias on ymmärtänyt potentiaalinsa rajallisuuden ja panostanut bisnekseen. Kunhan vain kehonrakennuksen kaikki osa-alueet hoidetaan fiksusti, kuten hän antoi ymmärtää. Toki Markolla oli aivan validi pointti siinä, että miksi tankata kerosiinia, jos meinaa ajaa vain jokkista. Välillä toki täytyy nostattaa hypeä (bisneksen kannalta) ja käydä hakeen finaalipaikka SM-kisoista. Nämä bisnekset, reissut sun muut ovat asiakkaille/faneille helposti ymmärrettävä ja jopa samaistuttava syy johon vedota mikäli sitä kirkkainta mitalia ei tule. Hyvä tilanne siis kaiken kaikkiaan.
Meinaan. Se mitä normisti menee, jotta ei ole nälkä. Elimistö on niin nääntyneessä tilassa, että se käyttää kaiken hyödyksi tuossa tilassa. Käy siis niin "ylikierroksilla" keho. Monellahan paino jatkaa tippumista kun lisätään kaloreita.
Söitkö paljon sokeripaloja ja joitko siideriä?Näin kävi itsellekin. Vuoden 2006 kisoissa painoin 66 kg ja kuukausi kisojen jälkeen painoa oli 64 kg vaikka söin paljon enemmän. Eli kroppa kävi aika kovilla kierroksilla vielä pitkään kisan jälkeen.
Kalori on kalori.Söitkö paljon sokeripaloja ja joitko siideriä?
Kalori on kalori.
IIFYMKalori on kalori.
YOLO.IIFYM
Söitkö paljon sokeripaloja ja joitko siideriä?
Kalori on kalori.
Kaikella kunnioituksella myös Matiasta kohtaa joka on tehnyt paljon kovaa duunia ja hyvin menestynyt monella saralla mutta silti:
Siellä sitä saatana samaa fraasia lippalakeista itketään ylilaudalla. Jos voit, niin voitko yksinkertaisesti lopettaa täällä toi paska ja jatka siellä vähä-osaisten paskalaatikolla tota vittuiluas?Kaikella kunnioituksella myös Matiasta kohtaa joka on tehnyt paljon kovaa duunia ja hyvin menestynyt monella saralla mutta silti:
Oho!Siellä sitä saatana samaa fraasia lippalakeista itketään ylilaudalla. Jos voit, niin voitko yksinkertaisesti lopettaa täällä toi paska ja jatka siellä vähä-osaisten paskalaatikolla tota vittuiluas?
Mulle on ihan sama kumpaa pidät kumpana ja vittuiluna saat myös ottaa asian jos haluat P&LKaikella kunnioituksella ja paskan vitut. Kunnioitusta sun viestissä ei ollut pätkääkään pelkkää turhaa nulikkamaista vittuilua.
Tätä olen itsekin aina ihmetellyt, miksi riskeerata terveyttään enemmän tai vähemmän jos tavoitteet ei ole huipulla. Mutta jos siitä saa itselleen jotain sen voitosta saatavan hera purkin lisäksi niin antaa mennä. :PJa mitä TYHMYYTEEN tulee, onko Matias järkeä lyödä itseensä douppia, jos se on vain harrastus, eikä tehdä asioita kunnolla KERTOISITKO??
Tätä olen itsekin aina ihmetellyt, miksi riskeerata terveyttään enemmän tai vähemmän jos tavoitteet ei ole huipulla