Ei Marko sun sitä tarvi ymmärtääkkään. Turha mua on esimerkiksi ottaa tähän keskusteluun koska mä en ole niin TYHMÄ että mä sijoittaisin koko elämäni tälle lajille. Koska loppujen lopuksi mitä siitä jää käteen? Kertoisitko?
Mulla itellä on tämän lajin ansioista toimiva yritys ja koen että panostus kehonrakennukseen on riittävä sillä tasolla millä haluan kilpailla.
Ja mitä thaimaassa ”lomailuun” tulee:
-joka aamu hotellille kuljetaan tuoreet ruuat (kanat,riisit,öljyt,suolat) punnittuna. Jotta en KULUTA turhaa energiaa ruuan laittoon.
- sali on hyvin ilmastoitu joten ei ole vaikuttanut negatiivisesti treenien kulkuun.
- 5 punttia ja 9 aerobista tälle viikolle check!
- hotellin sänky on oikein pehmeä ja ilmastointi takaa ihanat unet joka yö.
-hierontaa saa pilkkahintaan päivittäin ja tarjonta on todella runsasta.
Kaikista mukavintahan tässä reissussa on työstressin unohtaminen joka taas vie varmasti kuntoa eteenpäin. Tämän toki tietää vai ne jotka ovat joskus työ elämässä olleet.
Kiitos viestististä ja huolenpidosta! Täällä kaikki hyvin
Ei tainnut Marko pahalla sanoa, kysyttiin vaan miksi ei tule uutta supermassaa nii avasi että se panostus ei juuri ole sitä mitä Markolla oli. Niinkun itekki sanoit Marko sijoitti koko elämän lajille jonka tuloksena syntyi Marko "Supermassa" Savolainen, tuo suomen suurimpia ja arvostetuimpia kehonrakentajia sekä "pyhä graali" -97 kunnollaan ja line upissa missä oli. Sulla toki eri tavotteet elämässäs jossa oot onnistunukki erittäin hyvi! Mutta eikai nyt kovin kehittävää oo Markoa alakaa tyhmäksi haukkumaan sen takia että rakasti lajia niin että panosti kaikkensa siihen. Yleensä tyhmä tyhmän tunnistaa.