? ? ?
Ei tuota vesien ja suolan katkaisua NATUbodaus-piireissä ole isommin harrastettu enää 10-15 vuoteen. Jos sitä nyt edelleen joku tekee niin olisi korkea aika päästää irti kultaisesta 90-luvusta.
Minä kilpailin ensimmäisen kerran 2007 ja jo silloin isompia suola/neste säätämisiä pidettiin lähinnä bodareiden höpsöttelynä, kun siellä mahdollisesti ongelmana myrkkyjen aiheuttama nestepöhö. Natikoilla ongelma on yleensä lähinnä päinvastaiseen suuntaan, kun lavalle pitäisi mennä, mutta mistäs hitosta lihaspaineet. No hiilaria, suolaa ja vettä niin prrrkeleesti, niin jos sitä edes joltain näyttäisi.
No joo saatoin hyvinkin muistella menneita aikoja ja lukemisia suolan katkasun suhteen. :D Vaikka taitaa niitä vielä olla siellä kultasella 90 luvulla eläjiäkin. Sekä saatoin myös sekottaa normaalit kehonrakentajat tähän ajatteluun natujen lisäksi.
E. Enkä minä näistä kisavalmisteluista liiemmin tiiä nii aikalailla kaikki kuulostaa mun korvaan mielenkiintoselta, ninkuin muutkin jutut elämässä ylipäätänsä.