no oli kyl aika helppo 'failure' toi, varsinkin vrt sun super intensiiviset pudotussarjat
tuossahan on suora lainaus:
"You can't do both high-volume and high-intensity; you have to pick one or the other," Cutler says. "I'm a 20-plus set guy. I'd do 20 sets no matter whether the body part was chest or biceps. It didn't matter. For back it was up to 30 sets. And 35 sets for legs. Your nervous system can take only so much abuse.
"For me, for anyone, doing high volume
and training to failure—even past failure—is just too much. I never felt it was even necessary to even try a technique like forced reps."
olen 32 vuotta ja treenannut on/off tyyppisesti 15 vuotiaasta, viime vuoden lopulla lopetin alkoholin kayton kokonaan ja tammikuun 22. paiva aloitin treenaamaan ns. lahes 100% panostuksella, olen toiden puolesta elamantilanteessa etta mulla on aikaa paljon, treenaan joka paiva, kaikki on excelissa, hyvin tullu kehitysta, naturaalina mennaan viela ainakin toistaiseksi, testoa olen kokeillut muutama vuosi sitten, mutta sillon en muuten panostanut samalla tavalla kuin nyt ja olenkin jo melkein samoissa mitoissa mita sillon olin parhaimmillani
mulla on korkeampi AO mita suurimmalla osalla ja pystyn keskittymaan erittain intensiivisesti johonkin tiettyyn asiaan, enka pelkaa tehda ja kokeilla asioita, tasta syysta olen menestynyt tyossani niin hyvin etta olen vapaa tekemaan mita haluan ja nyt olen keskittynyt natukehoiluun, mukava rutiini, vahan niinkuin tietokonepeli, mutta omalla keholla, hyvaa vastapainoa tyolleni ja terveellisempaa mita dokaaminen, lihakset on mukava plussa myos
tassa viela nykyinen 3-jakoinen treeniohjelma, just aloitin taman, 2 jakoisella melkein joka paiva menty tahan asti, kalorit ollut alhaalla viimeiset 21 paivaa, 48 treenia viimeiseen 52 paivaan (kun alotin kunnolla panostamaan) tasta alotan vahitellen nostamaan sarjoja/painoja ja kaloreita
katso liitettä 153704
ekat about 30 paivaa bulkkasin kovaa jotta sain paljon lihasmuistista lihoja takas ja sit siirryin kovalle cutille, josta olen nostanut hiljalleen kaloreita, tanaan inbody antoi parhaat lukemat tahan asti eli 108.2kg 11.5% rasvoilla, omaan silmaan rasvat on noin 14%, inbody antaa liian hyvia lukemia jos on korkeat vesitasot niinkuin mulla on 64% painosta vetta, mutta kehitys trendi on selva kun olen tehnyt testeja paljon, kun voin niita tehda kuin paljon haluan maksutta mun salilla
katsotaan mihin paasen kun vuoden olen panostanut nain
pituus on 201cm
asun ulkomailla ja puhun englantia enemman mita suomea, vaikka olen suomalainen, tyttoystavakaan ei osaa suomea, jos joku ihmettelee miks toi on englanniksi
arvostelkaa ja haukkukaa jne ihan miten vaan, ei hetkauta mua, mutta jos jotain kehittavaa palautetta tulee niin luen ja kuuntelen kylla siksi tassa keskustellaan
EDIT. lahtotilanne oli 101-103kg noin 20% rasvoilla