BB PRO Marko Savolainen

Richard Sandrak, totaalista nuoren ihmisen raiskaamista rajulla treeneillä, eikä tää ollut mitään leikitellään muutamia kertoja viikossa, vaan joka helvetin päivä täysipainoista harjoittelua vuosia putkeen. Ei mitään 2 kertaa viikossa 2 tuntia kerrallaan.
Niinkö itse sanoit.Nuoren ihmisen tuhoamista tuollainen.Tämähän nukkuikin kovalla lattialla että keho karkaistuu..(sairaan isän käskystä)Tuo oli sairasta touhua. Mitähän pojalle nykyään kuuluu?

Mutta kyllä nuorena treenataan jo kovaa vaikka tuo Tukko kuvittelee että siellä vaan leikitään.,kuus päiväsiä viikkoja eka luokkalaisilla ja välillä arkipäivät voi olla 10 tuntisia,ja kun jotku aikuset sanoo että "vittuko ei saa nukkua lauantaiaamuna kymmeneen ja pitää olla töissä 7 tuntia,ei jaksa salille sen päälle"
tietenkin sitten jos lapsi ei jaksa niin jätetään harkat välistä,tarkotus ei ole väkisin treenata ja rääkätä lasta puhki mm hiihtolomaviikolla ei ole treenejä ollenkaan.

Mutta jatketaan ketjun aiheesta minun kohalta tästä eteenpäin.

Edit sanrak heittäny vittuun aikaa sitten koko treenaamisen.Varmaan hetikö päässy isästä eroon.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WWE on tunnustetusti Entertainment business.
Kyllähän matsit sisältää huimia urheilusuorituksia ja sanat terve ja veteraani ei kuulu samaan lauseeseen.
Mutta tosiaan siellä on show, niinkuin tanssijoilla, ei matsi niinkuin ottelijoilla.
 
No itse olen vähän vanhempaa saapumiserää ja olen ollut maajoukkueleirillä samaan aikaan kuin Tiina Lillak. Ihan kohtuullisesti menestyi omassa lajissaan(jonnet voi googlata jos ei muista) Sen touhuista ei ihmetelty muuta kuin ne valtavat ruokamäärät mitä se veteli ruokalassa. En nyt tietty jokaista fysiikkatreeniä nähnyt, mutta sen voin sanoa, että ihan "läpsyttelyä" se oli, jos vertaa esim. Miken ja wileniuksen treeneihin.

"Valtavat ruokamäärät mitä se veteli" "läpsyttelyä"

Tiinahan on pitkä ja hoikka nainen, 181cm 72-75kg aktiiviaikoinaan.Musta tossa on pientä ristiriitaa
 
kuus päiväsiä viikkoja eka luokkalaisilla ja välillä arkipäivät voi olla 10 tuntisia
Anteeksi mutta mitä hemmettiä?!:LOL::woot: Mun poika on ekalla luokalla ja sen koulupäivät on 4h, 4h, 3h, 5h ja 3h...kyllä nyt herralla taas keulii noitten liioitteluiden kanssa ihan huolella tai sitten täällä mun kotikylällä lapset pääsee koululla teidän kaupunkiin verrattuna....:LOL: ja ei tosiaankaan ole mitään kuusipäiväisiä kouluviikkoja ikinä.

Poika myös treenaa brassijujitsua tällä hetkellä ja treenit on 2x 1h/vk. Aikaisemmin kun pelasi fudista niin treenit oli 2-3x 1h/vk.
 
Richard Sandrak, totaalista nuoren ihmisen raiskaamista rajulla treeneillä, eikä tää ollut mitään leikitellään muutamia kertoja viikossa, vaan joka helvetin päivä täysipainoista harjoittelua vuosia putkeen. Ei mitään 2 kertaa viikossa 2 tuntia kerrallaan.



katso liitettä 153259

Miten mulla on jääny tästä tarzanista kuva et sen isä syötti vielä sille steroideja tms.
 
Miten mulla on jääny tästä tarzanista kuva et sen isä syötti vielä sille steroideja tms.

Jos olisi syöttänyt, niin olisihan se näkynyt mm. varhaisena murrosikänä ja miehistymisenä. Tuosta tuli se dokkari joskus aikoinaan ja ei ollut merkkiäkään androgeenien käytöstä pikkuskidissä. Oli lääkärikäyntejäkin ym.
 
Meillä 7 vuotias tyttö,vuosi taitoluistelua,nyt 2x treenit viikossa,2 tuntia kerralla,tiistaina klo 16-18 ja lauantaina klo 9-11,olis ollu mahdollisuus 3 treeniin viikossa kuten monet mutta ei lisätty vielä,8 vuotiaana vedetään 3-4x2-3 tuntia kerrallaa eikä se ole mitään leikkiä,kyllä siellä ihan tason mukaan vedetään eikä leikitä vaan ihan laji treeniä,nuorimmat sitten leikkii luistimilla jotka on noin 3-vuotiaita,sen mitä itse joka kerta olen mukana ollut katsomossa.
10 vuotiaat taitoluistelutytöt treenaa 5 kertaa viikossa liki ympäri vuoden.Lätkästä en tiedä mutta kyllä siellä 10 vuotiaat pojat näyttää olevan kovissa treeneissä 5 kertaa viikossa hallilla.Koulun ym lisäksi.
Treenit on täysin systemaattisia ja tavoite nousee joka vuosi ylemmäs jolla into ja lahjat kestää eikä mitään hassua leikkiä,koulun liikuntatunneilla sitten leikitään ja puuhataan huvikseen ja huumorilla.

Eihän näitä tiedä jos ei ole lapsia eikä itse ole saanu lapsena treenata kovaa,tavoitteellisesti jopa kohti maailman huippua.Kyllä maailmanmestarit on näissä hommissa aloittanu sen jälkeen kun on opittu kävelemään eli 3-4 vuotiaina,viimeistään 6-7 vuotiaana.

Näyttää jonkun verran olevan seura kohtaisia eroja harjottelu määrissä. Tuolla seurassa tosin missä meidän tytöt luisteli oli venäläiset valmentajat joka varmaan vaikuttaa asiaan.

Meillä siis 8v tyttö ja taitoluistelu treenejä oli 11*viikossa ja ”tasoa alempana” 7v sisko 5*viikossa treenit.

Molemmat lopulta kyllästy siihen että ei ole vapaa aikaa ja lopetti.

Alussa tosiaan (alle koulu ikäisillä) harkkoja on vähän, treenit lähinnä hauskan pitoa, mutta kun aletaan olla koulu iässä treenit lisääntyy ja muuttuu ”ammattimaisemmaksi”.
Toisilla on niin kova motivaatio/niin paljon lajista nauttivat että sitä jaksaa, valitettavasti joillakin vanhemmat pakottavat lapset jatkamaan, ja jotkut sitten vaan lopettavat.

Myös uinti Junnu tasolla on joissakin seuroissa aika rajua harjoittelun suhteen.
Yhden entisen tyttöystävän viides luokkalainen veli oli sm huippuja ikäisissään ja harjoitukset
Joka päivä ennen koulua, ja koulun jälkeen, lauantaisin myös kahdet treenit, sunnuntaisin jos ei ollut kisoja niin lepoa, mutta usein myös kisoja.



Mitä joukkue lajeissa tehdään?
Käydään vähän porukalla potkimassa palloa tai lämimässä kiekkoa, ja jos sää ei suosi niin ei tehdä mitään.
Junnu tasolla valmentajillakaan ei monesti ole mitään koulutusta vaan ovat vaan jonkun pojan/tytön vanhempia ja joskus ehkä itse pelanneet.
 
Miten mulla on jääny tästä tarzanista kuva et sen isä syötti vielä sille steroideja tms.

Jos olisi syöttänyt, niin olisihan se näkynyt mm. varhaisena murrosikänä ja miehistymisenä. Tuosta tuli se dokkari joskus aikoinaan ja ei ollut merkkiäkään androgeenien käytöstä pikkuskidissä. Oli lääkärikäyntejäkin ym.
Sen isä oli jostain itäblokin maasta, ja joutuiko se peräti vankilaan ton rääkin takia?
Lähestymiskiellon se ainakin sai.
 
Sen isä oli jostain itäblokin maasta, ja joutuiko se peräti vankilaan ton rääkin takia?
Lähestymiskiellon se ainakin sai.

Oli miten oli, mutta AAS jos se olisi tuolle silloin alle 10-vuotiaalle ko. tyypille syöttänyt, niin niiltä miehistymisen merkeiltä ei olisi kertakaikkiaan voinut välttyä ja tarina olisi mennyt vielä pikkasen eri tavalla nimittäin.
 
Maailma on kovia ja vaativia lajeja pullollaan. Oli sitten puhe siitä taitoluistelusta, kehonrakennuksesta, mäkihypystä, painista, nyrkkeilystä taikka ratamoottoripyöräilystä, niin kaikki ne ovat vaativia ja kovia lajeja (ja vaarallisia) omalla tavallaan. En vain ymmärrä sitä, että miksi aina juuri bodyskeneläiset julistavat lajinsa kovuutta ja vaativuutta, kun vain paikka tulee. En ole tällaista numeron tekemistä tässä seikassa nähnyt hirveästi muiden rankkojen lajien edustajilta.
 
Eikös kaikki fyysinen liikunta ole urheilua jos sen tarkoituksena on rasittaa kehoa jollain tapaa?

Mun mielestä on urheilua ja kilpaurheilua.
Kehonrakennustreeni, kuten mikä tahansa salilla heiluminen on urheilua, mutta kehonrakennuskilpailut ei oo urheilukilpailut. Tää on varmaan kaikille selvää.
 
En vain ymmärrä sitä, että miksi aina juuri bodyskeneläiset julistavat lajinsa kovuutta ja vaativuutta, kun vain paikka tulee. En ole tällaista numeron tekemistä tässä seikassa nähnyt hirveästi muiden rankkojen lajien edustajilta.
No esim. tämä keskusteluhan lähti Markon saavutusten vähättelystä. Jos johonkin muuhun lajiin liittyen lähtisi puolustamaan harrastamaansa lajia, niin se miellettäisiin terveeksi itsetunnoksi. Kehonrakennukseen liittyen asia nähdään turhana mesoamisena.
Jopa bodi harrastajalla menee enemmän androgeenejä kuin minkään muun lajin kilpailijalla, niin ei ole ihme kun ainoa oikea tie kulkee vain oman pään sisällä.
Tunnen monta harrastajaa joilla menee vähemmän, monella (useimmilla) ei yhtään. Miksi ihmeessä edes kommentoit tämän kaltaisella foorumilla, jos lajista ei löydy mitään hyvää mielestäsi? (n)
 
Itsekkin rautoja kolistellu jo reilu 20vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti ja elämäntapa siitä tullut. Lihakset/voima on kiehtonut aina, mutta se ei tarkoita ettenkö lajia voisi kritisoida sen haitallisuudesta ja järjettömyydestä.
Asiallinen perusteltu kritiikki onkin eri juttu ja hyväkin juttu. Esimerkiksi tuo aiempi väitteesi on melkoisen hataralla pohjalla. Bodyharrastaja? Miten se määritellään? Jos laveasti, niin ei varmastikaan voida väittää harrastajan keskimäärin käyttävän aineita enempää kuin minkään muun lajin kilpailijan. Sitten taas jos pysytään selkeästi kehonrakentaja-habituksen omaavissa tyypeissä, niin on tuo silti ongelmallista. Jos miettii vaikka epo:n tappaneen paljon kilpapyöräilijöitä ja tuskin se juuri on hiihtäjien terveyttäkään edistänyt (lukemattomista muista esimerkeistä puhumattakaan), niin onhan tuo kuva kehonrakennuksesta ainoana urheilun "pahiksena" selvästi virheellinen.
 
Asiallinen perusteltu kritiikki onkin eri juttu ja hyväkin juttu. Esimerkiksi tuo aiempi väitteesi on melkoisen hataralla pohjalla. Bodyharrastaja? Miten se määritellään? Jos laveasti, niin ei varmastikaan voida väittää harrastajan keskimäärin käyttävän aineita enempää kuin minkään muun lajin kilpailijan. Sitten taas jos pysytään selkeästi kehonrakentaja-habituksen omaavissa tyypeissä, niin on tuo silti ongelmallista. Jos miettii vaikka epo:n tappaneen paljon kilpapyöräilijöitä ja tuskin se juuri on hiihtäjien terveyttäkään edistänyt (lukemattomista muista esimerkeistä puhumattakaan), niin onhan tuo kuva kehonrakennuksesta ainoana urheilun "pahiksena" selvästi virheellinen.
Toisaalta tuossa ei puhuttu keskimääräisestä harrastajasta. Mä luulen ettei ole kovin kaukaa haettua, että (joillakin) bodyharrastajilla menee androgeenejä enemmän kuin minkään muun lajin kilpailijalla. Ja sit jos mietitään pelkästään harrastajia, niin kuinka monessa muussa lajissa harrastajat käyttää suoritusta parantavia aineita? Jotkut saattaa käyttää, mutta uskallan veikata, että se on bodyhommissa huomattavan ylikorostunutta mihinkään muuhun lajiin verrattuna.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom