Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän bemarille kuuluu? Tästä keskustelusta tulee vaan paha mieli niin päivitelkäähän Oulun sankarit mikä meininki.
Entäs jos ei käytä palautusjuomaa, saako silloin syödä ruokaa treenin jälkeen?Se on kyllä ihan vitun henkisesti köyhää syödä jotain eväitä jossain kuntosalin respassa. "Joudun nyt syömään tässä näitä eväitä, ku kuntosali, 3 tuntia ja proteiinisynteesi. Kattokaa kaikki ku mä oon niiiiin omistautunu tälle lajille. Siis tää on niiQ 24/7 laji et tälle pitää omistautua."
Saa, mutta ei muovirasiasta, eikä salin respassa. Mieluiten ihan kotona omassa rauhassa vaan...Entäs jos ei käytä palautusjuomaa, saako silloin syödä ruokaa treenin jälkeen?
Mitä helvettiä tässä ketjussa tapahtuu taas.......
Voitko ystävällisesti linkata tieteellisen faktasi siitä, että ihminen ottaa ensimmäiset kerrat sairauden nojalla.
On tässä maailmassa muitakin käyny pohjalla, vaan ei oo tarvinnu alkaa vetämään kamaa. Tiede sitä tiede tätä, kyllähän sen nyt käytännössä tietää miten käy kun aletaan aineilla leikkimään. Ainiin, muttakun tiede.
Vittu sä olet tyhmä.
Se on kyllä ihan vitun henkisesti köyhää syödä jotain eväitä jossain kuntosalin respassa. "Joudun nyt syömään tässä näitä eväitä, ku kuntosali, 3 tuntia ja proteiinisynteesi. Kattokaa kaikki ku mä oon niiiiin omistautunu tälle lajille. Siis tää on niiQ 24/7 laji et tälle pitää omistautua."
Oikeesti, se on niiku yhtä henkisesti köyhää ku liikennemerkkien potkiminen kierrehyppypotkuilla, koska vittu tae kwon do.
Siellä omassa pikku pesässä se ei ehkä näytä niin köyhältä, mut sit ku sitä pitää toitottaa ruokalassa, töissä, illanistujaisissa, kahvipöydässä, ristiäisissä, häissä, hautajaisissa ja kaivaa se muovikulho esiin ja kailottaa miten paljon siinä on tonnikalaa. Sitä myötähäpeän määrää ei voi mitata millään tunnetulla asteikolla.
Helpompaa se ois sullekki, kun et ottais niin kovaa ressiä muiden tekemisisstä.
Entäs jos ei käytä palautusjuomaa, saako silloin syödä ruokaa treenin jälkeen?
Itkuinen purkaus
Kyllä on icellä tosiaan paha olla. Koita kestää lapsukainen, jaxuhali <3
"Joudun nyt syömään tässä näitä eväitä, ku kuntosali, 3 tuntia ja proteiinisynteesi. Kattokaa kaikki ku mä oon niiiiin omistautunu tälle lajille. Siis tää on niiQ 24/7 laji et tälle pitää omistautua."
Tietylla tavalla paihderiippuvuuden sairausmaaritelma on karhunpalvelus siita karsiville koska silloin on helppo ajatella etta "minahan olen sairas, teoillani ei ole valia koska olen sairas".