BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Satun tietämään kuka murhasi Olof Palmen, lisäksi tiedän kuka voittaa 2030 pressanvaalit ja tiedän minne Amalie Earhart katosi, mutta ootellaan tuonne sivulle 1200 asti niin voisin siellä kertoa...
JAtketaa leikkiä. Vaikka nyt jotakin ironiaa koitat, niin kyllä varmasti voi joku tietää Olof Palmen murhan tai tuon katoamisen, koska ne on kuitenkin faktoja. Itsellä löytys hyviä veikkauksia vuoden 2030 presidentiksi, kunhan vaan kerrot minkä maan osalta ajattelit "tietää" :) ?
 
Joku toki voi kysyä, miten rahapelejä nähtävästi addiktoidusti pelaavasta voisi tulla presidentti. Mietitäänpä: Meillä oli nainen joka dyykkasi roskiksia ja oli silti presidentti .

Tavja oli vaan tunnetusti pärkkeleen Nuuka, ostatti omiin juhliinsakin servetitkin Pressan kanslian laskuun.
Peliaddikti on sairaus, noh Haloskalla oli taas ihan omanlaisensa nuppivika.
 
Kerätään pieni kolehti että Make tulee tänne vähän avautumaan, vaikka Mike haastattelisi legendaa:hyper:.
 
Naita kolehti-ideoita on ollut pakkiksen historia tulvillaan eika niista ikina tule yhtikas mitaan, eika yhdella kolehtisummalla kenenkaan elamaa saada kuntoon vaan muutoshalun pitaa lahtea kylla ihan henkilosta itsestaan.
 
Kuten edellä jo kolehdista todettiin, niin se on huono ja lyhytaikainen ratkaisu.

Tärkeintä olisi saada muutettua negatiiviset asiat positiiviksi, ongelmat mahdollisuuksiksi. Ensimmäinen askel olisi lähteä tekemään kauppareissujen jokeripokeri-addiktiosta ennemminkin voimavara eikä rasite. Yksinkertaisemmin sanottuna, kääntää peli voitolliseksi...

Give a man a fish, and he will eat for a day. Teach a man to fish, and he will feed himself every day.
 
Tulipa paljon keskustelua yhdestä tuulesta tempaistusta kolehdista. Itse olen edelleen videon kannalla, näkee vähän mikä habitus elävällä legendalla. Kova äijä vaikka onkin törppöillyt aika pahasti.
 
Viimeksi muokattu:
Arvostan Markoa ja hänen saavutuksiaan todella korkealle, mutta sanon ihan suoraan, että en antaisi tuollaiseen kolehtiin edes 10 senttiä. Kannettu vesi & kaivo.
Juuei, en itsekään enkä edes tarkoittanut että semmoinen pitäisi laittaa pystyyn. Mutta ennemmin kuin johonkin "katso kuinka maken elämä kusi"- ohjelmaan.

Sit muistin taas olevani pakkiksella, jatkakaa.
 
Joo o, täällä on voittavat strategiat näillä miljonääreillä ja millä he ovat sen tienanneet: tuplapotilla... :D

Ei taida mitään oikeaa tietoa olla kenelläkään?
 
Seuraava ilmoitus on lähinnä Maken lähipiirille, niille kunnollisille , tehkää nyt jumalauta jotain älkääkä äimistelkö sormi perseessä sekä nykyiset m-nutritionin omistajat, Maken nimellä saitte kioskinne nousuun niin hoitakaas nyt vittu mies kuntoon kun teillä sitä fygee on! Enempää en asiaa avaa.

Jossain määrin potkut Mannisen leiristä on kyllä oikeutettuja.. Jos ei vuoden armonajalla saa (bisnes)asioitaan kuntoon, niin ei sellaista kannata yhtiökumppanina pitää.

Mutta ihmettelen tosiaan, miksei kukaan auta. Ja toivon todella, että katoamisen syy on katkolla olo.
 
Seuraava ilmoitus on lähinnä Maken lähipiirille, niille kunnollisille , tehkää nyt jumalauta jotain älkääkä äimistelkö sormi perseessä sekä nykyiset m-nutritionin omistajat, Maken nimellä saitte kioskinne nousuun niin hoitakaas nyt vittu mies kuntoon kun teillä sitä fygee on! Enempää en asiaa avaa.

Muuten ei aiheeseen kiinnosta puuttua mutta toipuneena päihdeongelmaisena sanon että helvetin vaikea ongelmaan on ulkopuolisen puuttua. Kyllä sitä voi katkolle kuskailla ja rehapit maksaa tai kaataa kamat viemäriin mutta siitä ei ole vitunkaan apua niin kauan kuin ihminen ei itse aidosti halua toipua. Itse kävin koko skaalan läpi eli katkolta kuoleman porteille ja takaisin katkolle. Rehapissa kuukausitolkulla ja useamman vuoden päihdepolilla ja a-klinikalla. Kaikki koitti auttaa mutta mikään ei auttanut. Ennen kuin yksi kaunis päivä totesin että saa riittää. Siihen päätökseen ei vaikuttanut kukaan eikä mikään muu kuin minä itse. Ei. En tullut uskoon.
 
Back
Ylös Bottom