BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etkai oikeasti luule että RAY:n matemaatikot eivät ole poistaneet mahdollisuuksia "huijata" konetta?

En minä sitä mitenkään huijaakkaan; katson edellä olevien pelaajien menestystä ja jos näyttää että kone on "antavalla" päällä, grindaan muutaman kympin huomaamattomasti jotten herätä liikaa huomioo kauppalaskuja helpottamaan.
 
silloin kun ne ray:n koneet on täyttävässä tilassa, niin mitkään strategiat eivät auta. Täyttävässä tilassa ne ottaa enemmän, kuin antaa. Eli edes jokseenkin toimiva ja ainut "strategia" olis kytätä pelikoneiden lähellä, kun mummot ja peliongelmaiset pelaavat rahansa sillä hetkellä täyttävässä moodissa oleviin koneisiin ja hyökätä pelaamaan sen jälkeen, kun koneita on pitkään jotkut muut täyttäneet. Täyttöjakson jälkeen koneet aina antaa takaisin jonkin verran sitten. Onnella tai pelitaidoilla ei ole juuri mitään tekemistä asian kanssa.
 
Siksi pelaan itse niin etten tuplaa ollenkaan (tuplauksista noin puolet osuu oikeaan). Nostan aina voitot pois ja jos olen pistänyt 5€ niin lopetan heti kun olen päässyt 10€ asti eli tuplannut rahani. Sitten huomisella kauppareissulla uusiksi.

Aika houdini olet jos ole joka kerta paassyt 5 eurolla 10 euroon. Korota hyva mies panosta jos sulla on varma systeemi. Tyhmaa olla ottamatta RAY:n rahat omaan taskuun.
 
En minä sitä mitenkään huijaakkaan; katson edellä olevien pelaajien menestystä ja jos näyttää että kone on "antavalla" päällä, grindaan muutaman kympin huomaamattomasti jotten herätä liikaa huomioo kauppalaskuja helpottamaan.

Juuri tällaisen ajattelutavan takia niitä rahapelikoneita kannattaakin tehdä ja ylläpitää

terv. RAY :p
 
Kun on riippuvainen jostain niin ei siina jarjen kanssa ole mitaan tekemista. Alkoholisti voi mielestaan lopettaa milloin tahansa ja peliaddikti on mielestaan voitolla ja aina pelaa "vain yhden rundin lisaa". Loogisesti ajateltuna he tietavat totuuden mutta sen myontamisen johtaisi addiktion myontamiseen ja se on useimmille mahdotonta.
 
Olen jo herättänyt lähisiwan peliympyröissä puhetta ja kateutta kun astelen miltei päivittäin viemään pullonkerääjien sinne hävinneet rahat ja toivot suurista palautuksista...

Henkilökohtaisuuksiin hekin iskevät, välillä herjaavat retardiksi ja miksikin idiootiksi yrittäessään saada minut paljastamaan ja todistamaan helpon rahan salaisuuden!
 
Olen jo herättänyt lähisiwan peliympyröissä puhetta ja kateutta kun astelen miltei päivittäin viemään pullonkerääjien sinne hävinneet rahat ja toivot suurista palautuksista...

Henkilökohtaisuuksiin hekin iskevät, välillä herjaavat retardiksi ja miksikin idiootiksi yrittäessään saada minut paljastamaan ja todistamaan helpon rahan salaisuuden!

Olet trolli tai peliriippuvainen, mikäli jälkinmäinen hankkiudu hoitoon. Pieni mahdollisuus on myös että otos on liian pieni ja olet vain varianssin paremmalla puolella mutta kukaan ei jää pelikoneissa voitolle pitkässä juoksussa, koitappa painaa sitä pelaa nappulaa miljoona kertaa ja kerro sitten oletko voitolla.
 
Olen jo herättänyt lähisiwan peliympyröissä puhetta ja kateutta kun astelen miltei päivittäin viemään pullonkerääjien sinne hävinneet rahat ja toivot suurista palautuksista...

Henkilökohtaisuuksiin hekin iskevät, välillä herjaavat retardiksi ja miksikin idiootiksi yrittäessään saada minut paljastamaan ja todistamaan helpon rahan salaisuuden!
Itellä melkein sama homma, veikkaus ei enää myy mulle lottokuponkeja kun voitan aina.
 
mites kun nykyään saa syötettyä pelikoneeseen hilloa suoraan tililtä pankkikortilla niin onko niissä mitään päivärajoituksia tms kontrollia? On todella tehokas taloudentuhoaja jos pelaaminen on holtitonta eikä rajoituksia ole.
 
mites kun nykyään saa syötettyä pelikoneeseen hilloa suoraan tililtä pankkikortilla niin onko niissä mitään päivärajoituksia tms kontrollia? On todella tehokas taloudentuhoaja jos pelaaminen on holtitonta eikä rajoituksia ole.

Voi itse laittaa mikäli haluaa.
 
Peliautomaatit vaatii fyysistäkin rahaa sisälleen jotta ne sitä uloskin antaisivat. Siksi mm. ristivedot (vähän kolikoita, vähän kortilta) toimii pienen lisätienestin tekoon vallanmainiosti.
 
Nooooohhhhh....Marko on ajatellut, et aika mennä uralla eteenpäin ja muuttua Supermassasta Supermassiksi. Tiedä sitten, miten tuo onnistunee mutta tavoitteitahan pitää olla...
 
Peliautomaatit vaatii fyysistäkin rahaa sisälleen jotta ne sitä uloskin antaisivat. Siksi mm. ristivedot (vähän kolikoita, vähän kortilta) toimii pienen lisätienestin tekoon vallanmainiosti.
Voi herranjumala, ethän sä ole näin tyhmä? Suosittelen tutustumaan todennäköisyyslaskentaan.
 
Voi herranjumala, ethän sä ole näin tyhmä? Suosittelen tutustumaan todennäköisyyslaskentaan.

Mä annan matemaatikoiden laskeskella todennäköisyyksiä samalla kun mä käärin hillot koneista ja välillä veikkauksen tileiltäkin (sillon kun satun ristivetoja hyödyntämään). Tää on oikeeta elämää eikä mitään numeroiden pyörittelyä. Kun kolikot kilahtaa tuplapottiin niin siinä ei oo matemaatikot ja filosofit kun vaan tiellä!
 
Back
Ylös Bottom