En ois kyllä ikinä voinu uskoa kun tämän ketjun äsken aukasin, että pojat puhuu pelikoneista täällä muna pystyssä.
Missä täällä nyt ei olis ketjua missä ei mennä sivuraitelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ois kyllä ikinä voinu uskoa kun tämän ketjun äsken aukasin, että pojat puhuu pelikoneista täällä muna pystyssä.
Etkai oikeasti luule että RAY:n matemaatikot eivät ole poistaneet mahdollisuuksia "huijata" konetta?Niin siinä käy jos ei oo tarkkana ja noudata omaa strategiaansa.
Etkai oikeasti luule että RAY:n matemaatikot eivät ole poistaneet mahdollisuuksia "huijata" konetta?
Siksi pelaan itse niin etten tuplaa ollenkaan (tuplauksista noin puolet osuu oikeaan). Nostan aina voitot pois ja jos olen pistänyt 5€ niin lopetan heti kun olen päässyt 10€ asti eli tuplannut rahani. Sitten huomisella kauppareissulla uusiksi.
En minä sitä mitenkään huijaakkaan; katson edellä olevien pelaajien menestystä ja jos näyttää että kone on "antavalla" päällä, grindaan muutaman kympin huomaamattomasti jotten herätä liikaa huomioo kauppalaskuja helpottamaan.
En minä sitä mitenkään huijaakkaan; katson edellä olevien pelaajien menestystä ja jos näyttää että kone on "antavalla" päällä, grindaan muutaman kympin huomaamattomasti jotten herätä liikaa huomioo kauppalaskuja helpottamaan.
Olen jo herättänyt lähisiwan peliympyröissä puhetta ja kateutta kun astelen miltei päivittäin viemään pullonkerääjien sinne hävinneet rahat ja toivot suurista palautuksista...
Henkilökohtaisuuksiin hekin iskevät, välillä herjaavat retardiksi ja miksikin idiootiksi yrittäessään saada minut paljastamaan ja todistamaan helpon rahan salaisuuden!
Itellä melkein sama homma, veikkaus ei enää myy mulle lottokuponkeja kun voitan aina.Olen jo herättänyt lähisiwan peliympyröissä puhetta ja kateutta kun astelen miltei päivittäin viemään pullonkerääjien sinne hävinneet rahat ja toivot suurista palautuksista...
Henkilökohtaisuuksiin hekin iskevät, välillä herjaavat retardiksi ja miksikin idiootiksi yrittäessään saada minut paljastamaan ja todistamaan helpon rahan salaisuuden!
mites kun nykyään saa syötettyä pelikoneeseen hilloa suoraan tililtä pankkikortilla niin onko niissä mitään päivärajoituksia tms kontrollia? On todella tehokas taloudentuhoaja jos pelaaminen on holtitonta eikä rajoituksia ole.
Voi herranjumala, ethän sä ole näin tyhmä? Suosittelen tutustumaan todennäköisyyslaskentaan.Peliautomaatit vaatii fyysistäkin rahaa sisälleen jotta ne sitä uloskin antaisivat. Siksi mm. ristivedot (vähän kolikoita, vähän kortilta) toimii pienen lisätienestin tekoon vallanmainiosti.
Voi herranjumala, ethän sä ole näin tyhmä? Suosittelen tutustumaan todennäköisyyslaskentaan.