BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä niin offtopic jo mutta kun ei helpolla niin väännetään sitten rautalangasta.

Mummorullia nyt ei kukaan itseään kunnioittava ammattipeluri niinkään pelaa, vaan se mahdollinen löysä raha löytyy korttikenoa ja venttiä tutkimalla (en edelleenkään mene yksityiskohtiin). Kone pitää saada luulemaan että "nyt on löysää rahaa puikoissa", ja kun paikka tulee niin iskeä agressiivisella panostuksella, tiukalla pelillä ja viimeistellyllä strategialla omat pois ja vähän päälle.
 
Suosittelisin tutustumaan todennäköisyyslaskentaan ja myös siihen, osaavatko tietokoneohjelmoidut pelit olla oikeasti satunnaisia. Nimittäin totuus on että ei täysin. Kannattaa googlata esim. randomness in computers.

Mutta ei se kyllä niinkään mene, että joku oman elämänsä supermassi kyttää nurkalla kun mummo kosauttaa sen 20e koneeseen ja käy itse seuraavana pelaajana voittamassa ne mummon rahat. Toi klaussi nyt on joko trolli tai juuri siinä pelikoneiässä (10-15v) oleva juippi..
 
Ei liity ketjun oikeaan aiheeseen mitenkään,mutta voisiko tän pelikone väittelyn siirtää muuhun ketjuun. Tilastomatikkaa tullu opintojen kulues iha tarpeeks luettua ja itse uskon vahvasti RAY:n koodarien taitoihin rakentaa normi uhkapelaajaa naruttava algoritmi. Itselllä monia kavereita ketkä nostelee opiskelulainaa ja valittavat, kun raha opintoaikana tiukassa. Sivusta seuraavana huomaa kuinka sitä rahaa kuukausitasolla lykätään masiinaan... Aina ne samat selitykset: "Muutama kierros viel," "Kohta kone alkaa antamaan", "Oon mä viel vuositasol voitolla" "Tälläin kiva harrastus vaan" Mutta voitas toivoa Markon ketjuun jotaan positiivista asiaa kiitos!
 
Ei liity ketjun oikeaan aiheeseen mitenkään,mutta voisiko tän pelikone väittelyn siirtää muuhun ketjuun....

Joo, samaa mieltä. Lähinnä tässä porukka lähti nyt yhtä trollia vastaan osoittamaan että on ihan läppä pitkällä tähtäimellä mukamas tehdä rahaa RAY:n ohjelmoituja koneita vastaan. Siirtäkää ihmeessä tää huumori vaikka tähän ketjuun: https://pakkotoisto.com/threads/pelaatko-uhkapelejä.29699/
 
Joo ei mene makella nykyään kovin lujaa, tänne vaan ei kehtaa liikaa huudella. Odotellaan, että on juttuja lehtien palstoilla niin ei tarvi tännekään enää kenkään huhuilla. Harmi, että legenda sai hommansa vituiksi.
 
Back
Ylös Bottom