BB PRO Marko Savolainen

Oma sisarukseni on ryssinyt asiansa useampaan otteeseen tässä vuosien mittaan. En edes pysty laskemaan niitä kertoja kun on vaikka häädön säänut kämpästään. Selkärangaton äitini on kuitenkin aina auttanut häntä ja siinä samalla kussut oman taloutensa ja osittain mielenterveytensäkin.. Ei pysty olemaan auttamatta ja siksi sama touhu on jatkunut jo useamman vuoden. Lukemattomat kerrat uhkaillut, että enää et sitten rahaa saa, mutta sama homma jatkuu. Äitini on erittäin sydämmellinen ja auttavainen ihminen, mutta pidän häntä melkein enemmän syyllisenä asiaan, koska jatkanut samaa hyysäämistä jo ihan lapsesta saakka 15 vuoden ajan. Loppumaton ymmärrys ja anteeksianto on tuhoisaa molemmille osapuolille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suksi B-fitness nyt syvimpään vituun diagnosoimaan vaikka omaa rektaalia, tämä on Maken toinen kova romahdus niin eikun ongelmajätelaitokselle niikö? Ekan ja tokan välillä tapahtui aika kivoja ja näyttäviä asioita sitäpaitsi ekakerrallakin jossei vanhmmat ois hakenu stadista vittuun niin ois kuollu uhden tututuntutuntutun kämpille, Eli ei ollut tässä maailmassa kundi ollut kolmeen viikkoon ennenkuin, MUUT PELASTIVAT varmalta kuolemalta, sitäpaitsi kaikella kunnioituksella makea kohtaan niin kundin henkinen taso ei vastaa kalenteri ikää eli helposti vietävissä , mutta välinpitämättömyys ja empatian täydellinen puute pitää näköjään näinä päivinä linjat suorina ja torjunta pitää kuten kollaa 39.
 
Oma sisarukseni on ryssinyt asiansa useampaan otteeseen tässä vuosien mittaan. En edes pysty laskemaan niitä kertoja kun on vaikka häädön säänut kämpästään. Selkärangaton äitini on kuitenkin aina auttanut häntä ja siinä samalla kussut oman taloutensa ja osittain mielenterveytensäkin.. Ei pysty olemaan auttamatta ja siksi sama touhu on jatkunut jo useamman vuoden. Lukemattomat kerrat uhkaillut, että enää et sitten rahaa saa, mutta sama homma jatkuu. Äitini on erittäin sydämmellinen ja auttavainen ihminen, mutta pidän häntä melkein enemmän syyllisenä asiaan, koska jatkanut samaa hyysäämistä jo ihan lapsesta saakka 15 vuoden ajan. Loppumaton ymmärrys ja anteeksianto on tuhoisaa molemmille osapuolille.
Hyysääminen ja rahoittaminen nopeuttaa kuolemaa plus tuhoaa rahoittajan talouden mutta kukaan ei nyt halua tai tahallaan yritä edes ymmärtää mun pointtia niin jääköön tähän.
 
BerryD, toista osiota kun olen lukenut niin voisin sanoa sulle ihan samaa. Oot nimimerkin takaa huuteleva ihmisperse jonka kyky tuottaa luettavaa sisältöä on nolla. Et ole edes minun huomion arvoinen. Sun juttus vastaa samaa tasoa kuin minun juttuni kannabiksen aiheuttamassa psykoottisessa maniassa, joten mun on todella vaikea ottaa sua tosissaan.
 
Ei tietenkään 90% on steroideissa, 10% valehtelee olevansa natuja ; ) mutta kovin kovia arvoja kannattavat nuoret näinä päivänä toivotaan ettei karma iske omalle kohdalle tai lähimpiin ihmisiin
Mulla oli vaan broidi yli 10v a klinikan johtajana ja olen kantanut monttuun noin 6-7 frendiä em syistä että pieni viitekehys päihdelääketieteeseen ja ihmiskohtaloihin ( tietenkään en tiedä vittuakaan mistään sehän nyt lienee kaikille jo selvä) siellä huonommalla puolella kaupunkia ; )
Mutta niin on katoavaista maine ja kunnia ainakin tämän Maken kohdalla että hirvittää, ja raipat soi ja viuhuu kilpaa, oikein passion of christ nettiversiona... ja eikun lisää porukkaa naulaamaan!
 
^^
No ei tasan ole, melkoista ruotimista ja rönsyilyä. Mä en lusikkaani tähän soppaan laita koska en jaksa ruveta vääntämään. Vaikka jonkin verran sanottavaa omasta kokemuspohjasta ehkä löytyisikin mutta nyt ei vaan jaksa.
 
B fitnekselle vilpitön anteeksipyyntö asiattomasta kielenkäytöstä, yritän vain epätoivoisesti saada muutakin kulmaa asioihin kuin tuomitseminen, hyvää päivänjatkoa kaikille, antakaa hyvän kiertää...
 
Itse en omien kokemusteni pohjalta kauheasti halua yleistää miten nämä asiat menee. On ollut niitä lähipiirissä, joiden ongelmaa omaiset hyysäämisellä ovat selkeästi pahentaneet ja pitkittäneet. Mutta on myös niitä joilla ollut pitkään lopettamisajatuksia, mutta omat voimavarat eivät ole riittäneet ja vasta kun esim. isoveli tullut ja ottanut osan vastuuta kuntoutumisesta, on alkanut tapahtua. Tietenkään näissä, missä omaiset ovat kulisseja pitäneet pystyssä, ei tiedä mitä käy siinä vaiheessa kun päättävät että nyt riitti hyysäys. Seuraus voi olla lopullinen romahdus ja hauta tai sitten saadaan siitä se potku lähteä hakemaan apua.
 
Todella vaikea sanoa yleistä toimintamallia miten pitäisi toimia. Kun itsellä meni villisti niin jotkut frendit koitti auttaa ja sanottiin aika suoraan että lopeta mies itsesäälissä märehteminen ja koita olla mies,
ei muuten auttanut mua yhtään. Vanhemmat oli ainoita jotka piti mut jotenkin järjissäni ja niiden takia koitin tsempata edes välillä. Rahaa ei parane hirveesti kyllä syynätä jos on jotain ongelmia, sen vanhemmatkin tajus.

Vähän tulee tästä maken tapauksesta omat jutut mieleen hiukan.. Jengi törkeen kateellista sillon kun meni hyvin ja ai että sitä piikittelyä pitkin kyliä ihan mun sukulaisille kun meni huonosti, sitten kun sain elämän takas raiteille niin samat tyypit luimistele kummasti ja juoruja ei enään kuulu. EI muuten tuntunut hyvältä kun semmoset selkääntaputtelijat jotka mun huippuvoimailuaikoina aina innokkaasti oli kyselemässä kuulumisia yms salilla niin eivät katsoneet enään edes silmiin jossain vaiheessa . Siinä huomas todellakin ketkä on oikeita ystäviä , jotkut oli ja suurinosa ei ollut.

Kaiken tän vaan kirjotin että jos Marko luet näitä niin mää luulen että ymmärrän sua edes hitusen , susta välitetään ja sää nouset vielä!
Kateelliset ne vaan räköttää ja odottaa hetkeä kun saa jostain pistää pistimensä lihaan!
 
Ei tääkään väittely sen hedelmällisempää oo seurata kuin voittavat strategiat tuplapotissa. Yhtä viihdyttävää kylläkin kun jokainen kertoo omia ryyppytarinoitaan ja ongelmiaan ihan kun olis jotain apua topicin henkilölle tai ees keskustelullisesti avartavaa. Kai mäkin sit..

Mä vedin kolmosen tossa joku pari kk sit, olin kyl ihan hapoilla sen jälkeen.
 
Olisi kyllä mukava kuulla Markosta. Tämän foorumin seuraajat ovat kuitenkin enempi vähempi bodaajia tai vaihtoehtoisesti voimanoston harjoittajia. Punttiukkoja ja -naisia kaikki tyynni.

Ikävä on tilanne kun ei Markosta mitään kuulu. Prioriteetti ei tietenkään ole se että hän tänne tulee ensin kirjoittamaan, mutta huolestuminen on levinnyt.

Olisi mukava kuulla Markosta juttu että on kunnossa.
 
Olisi kyllä mukava kuulla Markosta. Tämän foorumin seuraajat ovat kuitenkin enempi vähempi bodaajia tai vaihtoehtoisesti voimanoston harjoittajia. Punttiukkoja ja -naisia kaikki tyynni.

Ikävä on tilanne kun ei Markosta mitään kuulu. Prioriteetti ei tietenkään ole se että hän tänne tulee ensin kirjoittamaan, mutta huolestuminen on levinnyt.

Olisi mukava kuulla Markosta juttu että on kunnossa.

Varmasti on kunnossa, mutta millaisessa on toinen juttu.
Ihme vauhkoamista, toinen varmaan kertoilee jutuistaan sitten kun siltä tuntuu eikä herra nyt ihan älyttömästi ole muutenkaan ollut esillä jos ei lasketa supermass sarjan alkuvaihetta.
 
Toivoisin vain, että Marko on mennyt tekemään sitä mitä tekeee paremmin kuin kukaan tässä maassa ja jossakin kohtaa on nimi kilpailijalistalla.
Tähän en itse millään jaksa uskoa ja itseasiassa toivon täysin että ei edes enää haaveile lavoille paluusta kaikkien menneiden tapahtumien takia (mm. terveys).
 
Back
Ylös Bottom