Deleted member 121116
Ja jos joku sitä ei ymmärtänyt, niin tämähän merkkaa välittömästi vakavaa peliriippuvuutta.Oulussa nähtiin monesti yöllä pelaamassa pelikonetta, vähän näyttää kalpealta ja riutuneelta ,utta hymyillä jaksaa silti ainakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos joku sitä ei ymmärtänyt, niin tämähän merkkaa välittömästi vakavaa peliriippuvuutta.Oulussa nähtiin monesti yöllä pelaamassa pelikonetta, vähän näyttää kalpealta ja riutuneelta ,utta hymyillä jaksaa silti ainakin
En sano juuta enkä jaata, mutta useita tunteja Limingantullin pelaamossa olen nähnyt hänen istuvan ja vielä aamuneljän aikaan 24h salessa.Ja jos joku sitä ei ymmärtänyt, niin tämähän merkkaa välittömästi vakavaa peliriippuvuutta.
Voi ei... Joku voisi kertoa Markolle, että näissä tavallisissa peliautomaateissa ei voi jäädä voitolle muuten kuin hetkellisesti. Takkiin tulee aina lopulta, vaikka välillä pääsisikin postailemaan Facebookiin kivoja voittovideoita.
Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee voittavansa pitkässä juoksussa.
Ei varmasti olekaan, mutta kun kysymys on ongelmasta, niin helposti se totuus sumenee. Samalla tavalla alkoholistikin varmasti tietää, et viina ei oo hyväks, mut silti sitä vetää pellin kiinni joka päivä.Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee voittavansa pitkässä juoksussa.
Riippuu onko kuinka hyvä systeemi ja strategia.
Lykkäsikö Make euron kerrallaan koko yrityksensä omaisuuden pelikoneen läpi!? Katso, miten kävi!Voi ei... Joku voisi kertoa Markolle, että näissä tavallisissa peliautomaateissa ei voi jäädä voitolle muuten kuin hetkellisesti. Takkiin tulee aina lopulta, vaikka välillä pääsisikin postailemaan Facebookiin kivoja voittovideoita.
Joko et osaa laskea, tai sitten olet käynyt kaupassa kolme kertaa ja olet varianssin paremmalla puolella (vielä). Epäilen ensimmäistä.meikä sijoittaa aina pari lanttia koneisiin kauppareissun jälkeen. Laskelmieni mukaan olen päässyt hyvin voitolle. Se on helppoa kun osaa.
Joko et osaa laskea, tai sitten olet käynyt kaupassa kolme kertaa ja olet varianssin paremmalla puolella (vielä). Epäilen ensimmäistä.
Ray:n koneitten palautusprosentti taitaa olla 90, joten jos pelaat euron panoksella, jokaisella "klikkauksella" häviät 10snt. Jos istut tunnin pelaamassa, ja klikkaat 500 kertaa, häviät siis odotusarvollisesti 50e.
Ja huomisella kauppareissulla laitatkin 5e ja saat 0 ulos. Ainut joka näissä voittaa on RAY.Siksi pelaan itse niin etten tuplaa ollenkaan (tuplauksista noin puolet osuu oikeaan). Nostan aina voitot pois ja jos olen pistänyt 5€ niin lopetan heti kun olen päässyt 10€ asti eli tuplannut rahani. Sitten huomisella kauppareissulla uusiksi.
Ja huomisella kauppareissulla laitatkin 5e ja saat 0 ulos. Ainut joka näissä voittaa on RAY.
Kansanterveydelle.Ehkä Marko vain ajattelee hyväntekeväisyyttä ja kaikki sen kun vaan leimaa heti ongelmapelaajaksi..