BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tuo vieras näky ole keskustan Täyspotissakaan (vai onko sekin Pelaamo nykyään). Kyseisessä Salessa itsekin Markon nähnyt tämän tästä yömyöhään. Eihän siitä tietenkään varmoja johtopäätöksiä voi vetää, mutta... Nyt ei kyllä ole koko herraa näkynyt pariin kuukauteen, autokin kadonnut katukuvasta vaikka sen suunnilleen joka päivä jossain näki.
 
Voi ei... Joku voisi kertoa Markolle, että näissä tavallisissa peliautomaateissa ei voi jäädä voitolle muuten kuin hetkellisesti. Takkiin tulee aina lopulta, vaikka välillä pääsisikin postailemaan Facebookiin kivoja voittovideoita.
 
Voi ei... Joku voisi kertoa Markolle, että näissä tavallisissa peliautomaateissa ei voi jäädä voitolle muuten kuin hetkellisesti. Takkiin tulee aina lopulta, vaikka välillä pääsisikin postailemaan Facebookiin kivoja voittovideoita.

Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee voittavansa pitkässä juoksussa.
 
Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee voittavansa pitkässä juoksussa.
Ei varmasti olekaan, mutta kun kysymys on ongelmasta, niin helposti se totuus sumenee. Samalla tavalla alkoholistikin varmasti tietää, et viina ei oo hyväks, mut silti sitä vetää pellin kiinni joka päivä.
 
meikä sijoittaa aina pari lanttia koneisiin kauppareissun jälkeen. Laskelmieni mukaan olen päässyt hyvin voitolle. Se on helppoa kun osaa.
 
Voi ei... Joku voisi kertoa Markolle, että näissä tavallisissa peliautomaateissa ei voi jäädä voitolle muuten kuin hetkellisesti. Takkiin tulee aina lopulta, vaikka välillä pääsisikin postailemaan Facebookiin kivoja voittovideoita.
Lykkäsikö Make euron kerrallaan koko yrityksensä omaisuuden pelikoneen läpi!? Katso, miten kävi!
 
meikä sijoittaa aina pari lanttia koneisiin kauppareissun jälkeen. Laskelmieni mukaan olen päässyt hyvin voitolle. Se on helppoa kun osaa.
Joko et osaa laskea, tai sitten olet käynyt kaupassa kolme kertaa ja olet varianssin paremmalla puolella (vielä). Epäilen ensimmäistä.

Ray:n koneitten palautusprosentti taitaa olla 90, joten jos pelaat euron panoksella, jokaisella "klikkauksella" häviät 10snt. Jos istut tunnin pelaamassa, ja klikkaat 500 kertaa, häviät siis odotusarvollisesti 50e.
 
Joko et osaa laskea, tai sitten olet käynyt kaupassa kolme kertaa ja olet varianssin paremmalla puolella (vielä). Epäilen ensimmäistä.

Ray:n koneitten palautusprosentti taitaa olla 90, joten jos pelaat euron panoksella, jokaisella "klikkauksella" häviät 10snt. Jos istut tunnin pelaamassa, ja klikkaat 500 kertaa, häviät siis odotusarvollisesti 50e.

Siksi pelaan itse niin etten tuplaa ollenkaan (tuplauksista noin puolet osuu oikeaan). Nostan aina voitot pois ja jos olen pistänyt 5€ niin lopetan heti kun olen päässyt 10€ asti eli tuplannut rahani. Sitten huomisella kauppareissulla uusiksi.
 
Ehkä Marko vain ajattelee hyväntekeväisyyttä ja kaikki sen kun vaan leimaa heti ongelmapelaajaksi..
 
Ehkä Marko vain ajattelee hyväntekeväisyyttä ja kaikki sen kun vaan leimaa heti ongelmapelaajaksi..
Kansanterveydelle.

Menneisyyden ei saisi antaa leimata, mutta näyttää siltä että jos kerran on menettänyt elämänhallinnan niin on kohonnut riski menettää se toistekin.
 
Back
Ylös Bottom