BB PRO Marko Savolainen

Sunnuntaina Marko oli paikalla ja aika paljon näytti paino pudonneen siitä kun viime talvena miehen näin. Jukka kuvasi Markosta pienen pätkän joka löytyy Penkkipunnerruksen messupaketista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sekään ei välttämättä kerro vielä mitään koska ainahan Markolla on ollut tapana treenata kovaa vain silloin kun siihen on hyvä syy kuten tuo kirja tai uudet lisäravinteet.
 
Asiahan ei minulle kuulu mutta toisaalta en voi ymmärtää miten voi ryssiä noin hyvät kuviot.... vaatii jo kunnon tahtotilaa ... suorastaa megadutymaista että saa fudut omasta yhtiöstään...
 
Kiusasin sua sanomalla, et mä treenaan kovempaa ku sinä joskus toista vuotta sitten. Sanoin laittavani sulle kuvaa mun kisakondiksesta, joka keskeytyi kun elämäntilanne muuttui radikaalisti. Taisin Timo Raudalle tästä jo kuukausia sitten vastata kun hän tästä kysyi ja näköjään ei riittänyt mun vastaus.
Okei. En muista kyl koko keskustelua. :) Hyvä juttu kuitenkin että treenaat kovempaa ku minä. Toivotaan että nappaat fysiikallasi jonku kovan Kv-kisan ykköspystin tulevaisuudessa. Niitä on vaan yks Suomessa,






....ja sekin on tossa olohuoneen hyllyllä komeilemassa. ;)
 
Ai stna, KO 1st round 1st hit. Tuli mieleen vuosien takaa kun sparrasin frendiä ensin SM kisoihin,salilla ja varsinkin saunassa kokoontuin aina ns viisastenkerho ja jupina alkoi; Siellä on kuulkaa poijjaat SM kisoissa niin kova taso ja niiiin kovia ukkoja että kannattaa pitää jalat maassa siellä voi lineupissa tulla äitiä ikävä. No SM kisoista kulta kaulassa takas ja eikun täysi höyry päälle kohti PM kisoja, sitten se jupina vasta alkoikin; siellä on poijjaat PM kisoissa niiiiiiin kovia ukkoja ,varsinkin Ruotsista,Norjasta,Tanskasta, Islannista ja varsinkin Saksasta että tuloo äitiä ikävä rivissä... Frendi otti oikein semmosen Harrison Ford huolestuneen ilmeen ja totesi, Näinhän se on, ne tulee olemaan todella kovia ukkoja.. PM kisoista sitten kulta kaulassa suomeen palauttavan satujumpan jälkeen saunaan , frendi ei kertakaikkiaan voinut olla sanomatta; Niin oli kyllä perkeleen kovia ukkoja, totta puhuitte, mutta en tiiä mikä perkele siinä tapahtu kun ne huuteli nimiä niin ihan yksinhän sinne jättivät keskelle seisomaan.... Epilogi; kovasta kisakunnosta puhuminen vs sen hankkiminen sekä KV kisoista uhoaminen vs sinne meneminen ja ennenkaikkea pärjääminen harvoin kohtaavat samassa henkilössä.
 
Ai stna, KO 1st round 1st hit. Tuli mieleen vuosien takaa kun sparrasin frendiä ensin SM kisoihin,salilla ja varsinkin saunassa kokoontuin aina ns viisastenkerho ja jupina alkoi; Siellä on kuulkaa poijjaat SM kisoissa niin kova taso ja niiiin kovia ukkoja että kannattaa pitää jalat maassa siellä voi lineupissa tulla äitiä ikävä. No SM kisoista kulta kaulassa takas ja eikun täysi höyry päälle kohti PM kisoja, sitten se jupina vasta alkoikin; siellä on poijjaat PM kisoissa niiiiiiin kovia ukkoja ,varsinkin Ruotsista,Norjasta,Tanskasta, Islannista ja varsinkin Saksasta että tuloo äitiä ikävä rivissä... Frendi otti oikein semmosen Harrison Ford huolestuneen ilmeen ja totesi, Näinhän se on, ne tulee olemaan todella kovia ukkoja.. PM kisoista sitten kulta kaulassa suomeen palauttavan satujumpan jälkeen saunaan , frendi ei kertakaikkiaan voinut olla sanomatta; Niin oli kyllä perkeleen kovia ukkoja, totta puhuitte, mutta en tiiä mikä perkele siinä tapahtu kun ne huuteli nimiä niin ihan yksinhän sinne jättivät keskelle seisomaan.... Epilogi; kovasta kisakunnosta puhuminen vs sen hankkiminen sekä KV kisoista uhoaminen vs sinne meneminen ja ennenkaikkea pärjääminen harvoin kohtaavat samassa henkilössä.

Kolme asiaa on kehonrakennuksessa varmaa:
- Joka vuosi kisoihin on tulossa aivan saatanan iso, kireä ja mallikas ukko jostain pystymetsästä, suunnilleen joku metsuri, joka pyyhkii kaikilla lattiaa. Pohjoisemmissa jutuissa se tulee hesasta ja hesan jutuissa se tulee jostain pohjoisesta.
- Jokainen kisaaja ennen hotellihuoneesta ulos astumista olisi ollut mitalikolmikossa, oikeastaan voittokunnossa, mut jotekin se kunto sit meni löysäksi, paineettomaksi ja muutenkin vitulleen siinä ku astu hotellihuoneen kynnyksen yli.
- Jokaisessa kisassa kukaan ei oikeasti ole oikealla paikalla. Koska aina jonkin toisen olisi kuulunut voittaa, neljännen tulla toiseksi, toisen olla viides... koska tuomarit.

Nämä kolme asiaa on toistunut ihan joka ikinen vuosi.
 
Plus.... 10 vuotta saatanan kovaa treeniä ja kaikki ruoka vaakan kautta... vapaaohjelman harjoittelu; 2 tuntia 2 viikkoa ennen kisoja.....( musa, jonkun äijäleffan sountrack sit pytymiksauksella gansta räppiä, hyvältä se kuulostaa..)
 
Julkisena henkilona olossa on kaksi puolta - positiivinen ja negatiivinen. Positiivisen puolen kautta saa hyvia etuja kuten paremmat bisnekset nakyvyyden kautta. Jokainen julkisuuden henkilo on toki sen ansainnut koska sinne ei ole helppoa paasta. Sitten on se negatiivinen puoli jota ei periaatteessa pitaisi sensuroida - olettaen etta se on totta. Ymmarran viime aikojen sensuurin siina mielessa koska totuutta ei nyt varmaan ole pystytty varmistamaan, tosin palstan kuvauksessa on sana "juoru" joka tavallaan kalskahtaa negatiivisesti korvaan ja silla verukkeella viestit olisi voinut tanne jattaakin.

Toivotaan nyt etta Marko on kondiksessa ja piakkoin tulee itse sanomaan mita kuuluu - onhan siita jo aikaa erityisesti kun ottaa huomioon miten aktiivinen mies han yleensa on somessa.
 
Katos. Modet voisivat valottaa että mistä tämä natsimeininki. Ellei sitten meininki mene niin naurettavaksi että tämäkin viesti poistetaan.
Oletko säännöt lukenut vai jäätkö hokemaan natsijuttuasi ja sitten höpisemään tota poistojuttua kunnes sun sääntöjenvastainen viesti lopuksi poistetaan ja sitten siirryt laudalle haukkumaan esim mun tyttöystävää kun sut on bannattu, vaikka bannin antaisi joku muu kuin minä. Noin niitä hatereita syntyy, eka itse mokataan ja peilistä ei syytä haeta, vaan mennään halvalle linjalle. Ja kaiken lopuksi Mike on kusipää.
 
Ei kaikki mene automaattisesti minnekään laudalle kirjoittelee paskaa esim sinusta Mike! Itse en voisi ikinä alentua sille tasolle! Hyvä vaan,jos ei oo faktoja esittää niin silloin vaan kaikki huhut kylmästi pois ketjuista!!
 
Back
Ylös Bottom