Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei. En muista kyl koko keskustelua. Hyvä juttu kuitenkin että treenaat kovempaa ku minä. Toivotaan että nappaat fysiikallasi jonku kovan Kv-kisan ykköspystin tulevaisuudessa. Niitä on vaan yks Suomessa,Kiusasin sua sanomalla, et mä treenaan kovempaa ku sinä joskus toista vuotta sitten. Sanoin laittavani sulle kuvaa mun kisakondiksesta, joka keskeytyi kun elämäntilanne muuttui radikaalisti. Taisin Timo Raudalle tästä jo kuukausia sitten vastata kun hän tästä kysyi ja näköjään ei riittänyt mun vastaus.
Missä tuo haastis on? Vai oliko pelkästään snäpissä?Jukan haastattelussa Marko näytti kyllä aika huonovointiselta, mistä sitten johtuukaan. Tsemppiä.
Ai stna, KO 1st round 1st hit. Tuli mieleen vuosien takaa kun sparrasin frendiä ensin SM kisoihin,salilla ja varsinkin saunassa kokoontuin aina ns viisastenkerho ja jupina alkoi; Siellä on kuulkaa poijjaat SM kisoissa niin kova taso ja niiiin kovia ukkoja että kannattaa pitää jalat maassa siellä voi lineupissa tulla äitiä ikävä. No SM kisoista kulta kaulassa takas ja eikun täysi höyry päälle kohti PM kisoja, sitten se jupina vasta alkoikin; siellä on poijjaat PM kisoissa niiiiiiin kovia ukkoja ,varsinkin Ruotsista,Norjasta,Tanskasta, Islannista ja varsinkin Saksasta että tuloo äitiä ikävä rivissä... Frendi otti oikein semmosen Harrison Ford huolestuneen ilmeen ja totesi, Näinhän se on, ne tulee olemaan todella kovia ukkoja.. PM kisoista sitten kulta kaulassa suomeen palauttavan satujumpan jälkeen saunaan , frendi ei kertakaikkiaan voinut olla sanomatta; Niin oli kyllä perkeleen kovia ukkoja, totta puhuitte, mutta en tiiä mikä perkele siinä tapahtu kun ne huuteli nimiä niin ihan yksinhän sinne jättivät keskelle seisomaan.... Epilogi; kovasta kisakunnosta puhuminen vs sen hankkiminen sekä KV kisoista uhoaminen vs sinne meneminen ja ennenkaikkea pärjääminen harvoin kohtaavat samassa henkilössä.
Missä tuo haastis on? Vai oliko pelkästään snäpissä?
jaa a. Mitä somea vakoilee niin hiljaista ompi ollut viime aikoina ja somehan määrittää elämän kulun täysin eli jos on hiljaista niin katoamisesta täytyy tehdä ilmoitus asap.Markosta mitään???
Markosta mitään???
Oletko säännöt lukenut vai jäätkö hokemaan natsijuttuasi ja sitten höpisemään tota poistojuttua kunnes sun sääntöjenvastainen viesti lopuksi poistetaan ja sitten siirryt laudalle haukkumaan esim mun tyttöystävää kun sut on bannattu, vaikka bannin antaisi joku muu kuin minä. Noin niitä hatereita syntyy, eka itse mokataan ja peilistä ei syytä haeta, vaan mennään halvalle linjalle. Ja kaiken lopuksi Mike on kusipää.Katos. Modet voisivat valottaa että mistä tämä natsimeininki. Ellei sitten meininki mene niin naurettavaksi että tämäkin viesti poistetaan.