BB PRO Marko Savolainen

Kaverin ns nimellä olevat kisat ja kaveria ei näy paikalla! Vittu mitä paskaa koko touhu! Painuis nyt jo oikeasti maan alle lopullisesti koko tyyppi! Vitutti olla lauantaina paikalla, kun ei koko tyyppiä näkynyt! SAATANAN PERKELE :kakka:

Olen repeillyt nyt pari minuuttia tälle postaukselle. Ihan oikeasti nyt. Koko tilaisuus ja sun reissu sinne paskaa, kun ei nähnyt ex-ammattilaiskilpakehonrakentajaa paikan päällä? Miten selviät elämästä sitten, kun tulee oikeasti vastoinkäymisiä, vaikka fataali sairastuminen läheiselle tai avioero ja oikeuden kautta riidelty lasten huoltajuuden menetys?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen repeillyt nyt pari minuuttia tälle postaukselle. Ihan oikeasti nyt. Koko tilaisuus ja sun reissu sinne paskaa, kun ei nähnyt ex-ammattilaiskilpakehonrakentajaa paikan päällä? Miten selviät elämästä sitten, kun tulee oikeasti vastoinkäymisiä, vaikka fataali sairastuminen läheiselle tai avioero ja oikeuden kautta riidelty lasten huoltajuuden menetys?
Sama! Sanon kanssa aina noin, jos jotakuta vituttaa hävitty finaali, tai vaikka täpärästi saamatta jäänyt opiskelu- tai työpaikka.
 
Olen repeillyt nyt pari minuuttia tälle postaukselle. Ihan oikeasti nyt. Koko tilaisuus ja sun reissu sinne paskaa, kun ei nähnyt ex-ammattilaiskilpakehonrakentajaa paikan päällä? Miten selviät elämästä sitten, kun tulee oikeasti vastoinkäymisiä, vaikka fataali sairastuminen läheiselle tai avioero ja oikeuden kautta riidelty lasten huoltajuuden menetys?
Skeidaa oli etten Makea nähnyt! Messut oli hyvät ja meininki oli hyvä. Aikaisemmasta viestistä sai sen kuvan, että kaikki oli huonoa. Oikeasti pirun kiva tapahtuma oli ja hyvä mieli edelleen! :rock:
 
Olen repeillyt nyt pari minuuttia tälle postaukselle. Ihan oikeasti nyt. Koko tilaisuus ja sun reissu sinne paskaa, kun ei nähnyt ex-ammattilaiskilpakehonrakentajaa paikan päällä? Miten selviät elämästä sitten, kun tulee oikeasti vastoinkäymisiä, vaikka fataali sairastuminen läheiselle tai avioero ja oikeuden kautta riidelty lasten huoltajuuden menetys?

...ja sitten jos läheinen sairastuu tai lasten huoltajuus menee, niin voi miettiä ettei sais vituttaa kun afrikassa ei oo lapsilla puhdasta vettä. Ja sit kun niitä lapsia vituttaa kun ei oo vettä niin ne voi miettiä et viä huonommin menny niillä jotka syntynyt kuolleina.

Kai se nyt vituttaa jos oot jotain tapaamaan menossa eikä toinen oo sovitusti paikalla. Tietty johkin suhteeseen asia pitää pistää mut jos mä sovin sun kans jonkin tapaamisen etkä ilmoita/tuu paikalle, kyllähän se vituttaa eikä siinä jeesaa se et lasten menettäminen vituttais enemmän, tai mummon aivokasvain.
 
Jos käy pyörähtämässä 30min osastolla sunnuntaina myöhään iltapäivästä, kun kisailut käytännössä ohi ja suurin osa porukkaa lähteny pois messuilta ei tarkota, että homma menny suunnitelmien mukaan. Foliohattuja ei tartte siihen, jos hommat kusee.
 
attachment.php


Jukka ainakin bongannut Markon messuilta .
 
Voihan terveys (fyysinen ja/tai henkinen) reistailla ihan muutenkin, ei siihen aineita tarvita. Toivottavasti ei mitään vakavaa millään saralla.
 
Jessus, tätä shitin määrää. Ei mulle oo entuudestaan mikää uutinen, että Markolle iskee aika-ajoin näitä pieniä suvantoavaiheita.. Nyt vaan sattui tulemaan Expo juuri tämmöiseen väliin
 
Poistettu viestejä, vaikka pointit oli kyllä perusteltuja ja historia ne vielä vahvistaa, mutta aika kärkkäästi kirjoitettu.

Te jotka itkitte tähän ketjuun kun Markosta tuli negaa, joka kyllä aika pahasti paikkansa pitää, monta mahdollisuutta on annettu, mutta ei vain onnistu. Te siis jotka itkitte, katsokaa jumalauta että se turpa pysyy sitten kiinni joka saatanan ketjussa, teillä ei ole mitään varaa sanoa mitään negatiivista koskaan Pakkotoistolla mistään ja mä pidän siitä takuulla huolen.

Jos minä forumin omistajana otan kaiken paskan vastaan, siis ihan kaiken, niin oletteko te siinä puolustamassa? Ette ole, mutta oottakaas kun teidän pyhää lehmää joku kritisoi ihan aiheesta, niin te alatte jeesustelemaan moderoinnista. Jatkossa ne vitun turpa pysyy kiinni ja sanon viimeisen kerran tämän.

Etenkin garyd, mikä sä olet sanomaan yhtään mitään mistää negasta? Jätkät hyppii täällä pöydillä kun mitkäkin saatanan hiiret.
 
Woot? Mikä juttu tää oli?

Kiusasin sua sanomalla, et mä treenaan kovempaa ku sinä joskus toista vuotta sitten. Sanoin laittavani sulle kuvaa mun kisakondiksesta, joka keskeytyi kun elämäntilanne muuttui radikaalisti. Taisin Timo Raudalle tästä jo kuukausia sitten vastata kun hän tästä kysyi ja näköjään ei riittänyt mun vastaus.
 
Back
Ylös Bottom