Mä en itseeni sano valmentajaksi, mutta olen treenauttanut vain ja ainoastaan yhtä kaveria, joka takoi 26 kiloa puhdasta lihamassaa kahdessa vuodessa, voitti vuosia kisanneet ja vei raskaan sarjan suomenmestaruuden. Ja mulla on parempi silmä mitä Peter kestää, usko pois. Mä nyt vain en näe sun meriittejä valmentajana hirveen kovina, enkä mene samaan harhaan mitä moni muu, että jos itse on saanut massaa, niin on automaattisesti hyvä valmentaja. Tällä logiikalla Ronnie Coleman voisi huudella olevansa maaiman paras valmentaja.
Musta on vain jotenkin hassua, että huutelet miten sä saisit sitä ja tätä aikaan kun samaan aikaan täälläpäin hakattiin lihasmassaa meidän metodeilla AIVAN JUMALATTOMASTI kahdessa vuodessa ja kannettiin se paketti lavalle viimeisteltynä.
Sä voit toki tukeutua yhteen sm-voittoon löysänä ja muutamaan sijoitukseen pro-kisoissa sekä sitten lesotela miten oot jutellut sen ja tän kanssa ja kukaan muu ei voi siksi tietää yhtään mistään mitään. Mutta valitettavasti täällä on muitakin, jotka ovat treenanneet päälle 20 vuotta ja omaavat kokemusta siitä, mut se ei meinaa todellakaan, että olisi hyvä valmentaja ja sitä en itsestäni väitä. Mä vain tiedän, että täällä on toiminut äärettömän hyvin systeemit ja jatkossa vielä aina parannellaan niitä kehityksen mukana.
Ja niille, jotka on sokeita Maken oman uran takia, katsokaa näyttöjä valmentajana, se kertoo jotain todellista.
Lähdetäänpä liikkeelle siitä että olet treenauttanut Peteriä joka on takonut lihasmassaa 26 kiloa kahdessa vuodessa. Entä jos Peterin treenikaverina olisi ollu joku muu, sillonko tuota massaa ei olisi tullut? Mitä olet tehnyt niin hyvin ettei muut siihen pystyisi? Onhan tuo 26 kiloa järkyttävä määrä massaa ei siinä mitään, mutta markohan teki 4 vuoteen 70kiloa!