- Ikä
- 39
Tämä juuri mainostettu Rännälä on tuttu tyyppi. Hän veti meille 2000-luvun alussa punttiopastusta, kun hänen poikansa treenasi judoa meidän seurassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kuitenkin menet aika henkilökohtaisiin juttuihin Markon suhteen, vaikka vain asiat tässä tappelee? Joku roti sentään.. Mut joo, myönnän olevani itse lapsellinen kun tänne kirjottelen ihan päättömästä väännöstä. Fanina kuitenkin tollasta on aika synkkä lukea..Mutta kiitos taas kerran henkilökohtaisesta hyökkäyksestä ja pahoittelut, että kyseenalaistin Markon osaamisen valmentajana.
Miettikääpä nyt ihan hetki tätä asiaa.
Peter Wilenius - tuore raskaansarjan suomenmestari joka on treenannut varmasti ainakin 15 vuotta(?). Hän tuntee kroppansa, tuntee treeninsä, tietää miten toteuttaa treenit, ja millä "treenityylillä" saa parasta kehitystä.
En tiedä olenko itsekin pakkislaisten mielestä yhtä "tyhmä" ja "epäsuvaitseva" vittupää kuin Mike (jonka oletan tässä ikäänkuin suojelevan hieman Peteriä), mutta jos minä olisin Peter, niin en kyllä ottaisi ketään ulkopuolista vetämään itselleni treeniä (varsinkin kun molempien trenityylit on perin erilaiset), vaan luottaisin siihen omaan tekemiseen ja omaan valmentajaan eli Uttiin - joka juuri valmensi "minut" raskaansarjan suomenmestariksi. Lisäksi tässä aikaisemmin joku fiksu mainitsi, että on täysin eriasia treenata itselleen lähes tuntemattoman henkilön kanssa, tai oman tutun treenikaverin kanssa joka karkeasti sanottuna tietää minkä värisiä sukkia tykkäät käyttää torstaisin.
Uskon että Peter on samoilla linjoilla Miken kanssa tässä asiassa, eikä vain yksinkertaisesti halua treenata Markon kanssa.
Se nyt vaan on vähän eriasia ajatella sitä, kuinka Marko pyytäisi keskiverto pakkislaista treenaamaan - joka luonnollisesti tulisi housuihinsa puolessa välissä kutsua, tai kun hän pyytää raskaansarjan suomenmestaria treenaamaan kanssaan - joka varmasti entuudestaan tietää mitä tekee.
The End
En ole pyytänyt päästä tekemään Peterille treeniä. Ja omaan juttuun pitää luottaa, mutta olla avoin uusillekin jutuille. Nämä on mielenkiintoisia väitteitä, että on Suomen mestari kyllä ne tietää mitä tekee tai jos joku on ammattilainen niin se on kaikki tietävät. Minäkin olin Suomen mestari ja tahtonut kymmeniä kiloja lihasta kun menin Helsingin Gold's ille. En ollut ikinä antanut kenenkään suunnitella itselleni ohjelmia. No sitten annoin Rännälälle mahdollisuuden ja esim. heikot pohkeeni kasvoivat muutamassa kuukaudessa 3 cm. Samoin heikot jalan sviipit turposi kuin pullataikina. Silloin silmät aukesi ja opin älyttömästi kovaa treenaamisesta oikeista tekniikoista mm. polvien kulmista jne.
Sanoin, että olin 20-21 vuotiaana kovempi. Ja sen jälkeen esitin kysymyksen, että joko olen lahjakkaimpi kuin kyseiset herrat, tai minulla oli paremmat metodit.
Todistettavasti on! Makelle tungettiin nimittäin Expossa näytetikkua suuhun just kun menin moikkaamaan Anssia ja Makea messuosastolle. Odotan suurella mielenkiinolla tuloksia! Uskoisin tasojen olevan poikkeuksellisen matalat tai jopa olemattomat!Onko sinulta Make mitattu koskaan myostatiiniarvoja?
Avoimen mielen kun säilyttää ja kokeilee kaikkea paitsi huumeita, niin se on avain onneen.