Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki väittelee kuka treenauttaisi koviten, mutta hauskinta tässä on, että itse olen päässyt treenaaman Miken, Peterin, Markus Heinäsen, Mika Nyyssölän, Tommi Heinosen, Jari Leskisen, Tomi Takaaan, Marko Savolaisen ja Utti Hietalan kanssa eikä kiinnostaa pätkääkään kuka heistä on paras, vaan se MAHDOLLISUUS ylipäätään saada omaan treeniin uutta näkökulmaa. Jos ikinä aan kisaamaan, niin otan ilomielin näiltä herroilta uusia treenejä vastaan ja kehityn niin treenaajana kuin lihaksistollisestikin!
Kiitokset näille herroille!
Kaikki väittelee kuka treenauttaisi koviten, mutta hauskinta tässä on, että itse olen päässyt treenaaman Miken, Peterin, Markus Heinäsen, Mika Nyyssölän, Tommi Heinosen, Jari Leskisen, Tomi Takaaan, Marko Savolaisen ja Utti Hietalan kanssa eikä kiinnostaa pätkääkään kuka heistä on paras, vaan se MAHDOLLISUUS ylipäätään saada omaan treeniin uutta näkökulmaa. Jos ikinä aan kisaamaan, niin otan ilomielin näiltä herroilta uusia treenejä vastaan ja kehityn niin treenaajana kuin lihaksistollisestikin!
Kiitokset näille herroille!
Pussasitko tämän postin jälkeen seinälläsi olevaa Mike-julistetta?Aika uskomatonta meininkiä, Mike on ihan asiallisesti perustellut, että miksi ei haluaisi Peterin kanssa Savolaisen treeneihin ja täällä osa porukasta hyökkää samantien Miken kimppuun haukkuen pelleks, lapselliseks jne paskaa. Aivan kuin oltais taas odoteltu, et millon Mike sanoo/tekee jotaki silmiinpistävää, jotta voidaan aukoa päätä, hyvä jätkät vittu nyt oikeesti :down:
Pussasitko tämän postin jälkeen seinälläsi olevaa Mike-julistetta?
Pussasitko tämän postin jälkeen seinälläsi olevaa Mike-julistetta?
Montakohan kertaa tämä pitää vielä sanoa. Marko esitti väitteen, että tulee varmasti vetämään kovemman jalkatreenin meille, jos pää kestää. Ja mä voin taata, että täällä kestää pää tehdä, joten se meinaisi vain jotain täysin älytöntä ja periaate vain vetää överiksi. Siitä koko homma lähti.Jos taas syy on se, että haluaa sulkea silmänsä siltä, että voisi oppia jotakin, vähän lapselliselta tuntuu.
Millä näytöillä sinä vähättelet Makea valmentajana?Kysymys onkin siinä, keneltä ne uudet opit otetaan. Jotenkin tässä nyt paistaa semmoinen juttu, että tässä mentäisiin samalla kaavalla kokoajan. Ei todellakaan, vaan uusia juttuja kaivetaan jatkuvasti joka paikasta. Maken pointti oli kyllä alunperin vain ja ainoastaan väittää, että tulee vetämään kovemman treeenin jaloille "jos pää kestää". Ärsyttävää vähättelyä ja millä näytöillä? Naapurin Perttikin voi tulla sanomaan, että tehkää kovin treeninne 4 kertaa putkeen, niin lähtee taju. Ei Make ole tullut sanomaan "mike hei, mulla olis pari kivaa juttua deltsien hermotukseen, koitetaanko?".
Mutta se nyt on tullut aivan selväksi, että Makea ei saa kritisoida, vaan koska mies on ollut aikanaan iso, pyhittää se kaiken ja hän on myös automaattisesti kovin valmentaja. Ja jos tätä kritisoi, pitää välittömästi haukkua pelleksi jne.
Millä näytöillä sinä vähättelet Makea valmentajana?