BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän noissa vipareissa sitten oli oikeen vikana?

Reilun vuoden nyt seurannut erään cbb:n treenejä joissa hinkataan jollain 6kg painoilla ultrapuhtaita maksimiliikerata vipareita pidoilla ja muilla hipsutuksilla, ainoa mitä on saanut aikaiseksi pienet ja mutta toki "tiukat" olkapäät. Eli kehoilun kannalta on tullut lähinnä takapakkia koon puolesta.
 
vittu mitä vipareita :D siis iha kauheen näkösiä sivulle olevat. joku sanoo tähän nytte pitää välillä tehä isoilla painoilla paskaa mut voi vittu oikeesti nytte jurvansuu muutenki sun reeni jotenki räpeltämisen näköstä

Vanha sanonta, että kukin taplaa tyylillään!
 
100€ varmuudella en osaa sanoa, mutta veikkaisin että kun reidet on paukutettu verta täyteen ja venytetään niin lihaskalvot venyy. Käyttäähän Make tota rinnalle, pohkeille ja taisi joskus mainita hauiksistakin jotain.

Olen ymmärtänyt ettei lihaskalvoja pysty venyttämään, ihmisen voimin. Reisilihaksistakin "venyy" vain se yksi ja tästä ei ainakaan minun tietääkseni ole mitään hyötyä?
 
Mikähän noissa vipareissa sitten oli oikeen vikana?
ei yhtään mikään,hyvän näköistähän tuo on verrattuna mitä noissa saleilla näkee kavereita joista ei paita päällä huomaa että olkapäitä edes on,mutta painot vipareissa on "jo" 15kg siistillä abc kirjan opeilla tehtynä

jurvansuu lienee tietää mitä tekee,onhan tuo moninkertainen suomemestari ym.mutta pakkiksen julmat pojat sanoo,että päin vittua se kaiken tekee eikä mitään osaa...varmaan homoksi ja lihavaksikin sanovat,tuskin osaa dieetatakaan saatika puhua.
 
heh, tarpeeks ku on "nimee" tai kokoo, ni voi tehdä ihan mitä vaan, ni se kuitataan "hyvin on näyttäny osuvan oikeeseen kohtaan ja kyl selkeesti tietää mitä tekee".
just saying.....
 
Onhan tuolla Jurvansuulla julmat olkapäät jos sen kisakuvia katsoo, tais olla kisojen kovimmat, kuten kaikki muutkin lihasryhmät. Bodauksen aatelistoa Suomessa, fiksu mies ja kaikkea. Monilla painonnostajilla on aika kova olkapääosasto, nostotyyli ei välttämättä kovin eristävä, mutta progressiivinen.
 
no eikö kiivi3 se sitten ole totta? treeni toimii ja sillä selvä,mutta jengi silti sanoo,että päin vittua menee.. ? mene katsomaan tuonne saleille noita sirkustemppuja ruuhka aikaan,niin kyllä tuo antin treeni on siistiä touhua. itse en näe noissa mitään paskaa,toisin kuin esim pakkiksen "omia videoita" ketjussa missä meno on vedoissakin semmonen,että kohta ajetaan pyörätuolin mm kisoissa. ja jätkät sanoo,että treenivuosia on takana 2-10.... silti ei itse osata edes perusliikeitä tehdä,mutta jurvansuusta sanotaan ihan muina muijina ,että ihan paska treeni...

iheme ettei joku hedelmä ole jo sanonut,että ei tuolla saa lihasmassa eikä ole koskaan sanutkaan.ei ole saanut anttikaan. :D
 
iheme ettei joku hedelmä ole jo sanonut,että ei tuolla saa lihasmassa eikä ole koskaan sanutkaan.ei ole saanut anttikaan. :D

Sen kummemmin jurvansuun vipareita kommentoimatta pakko sanoa, että ihmisillä on monesti se väärä käsitys, että jos jollain on esim. isot olkapäät niin hän on treenannut niitä optimaalisesti. Todellisuudessa tilanne voi olla se, että tämä henkilö on saanut kasvatettua siitä huolimatta isot olkapäät, että treenaa niitä epäoptimaalisella tavalla.

Isot bodarit voivat treenata geneettisesti vahvoja lihasryhmiään oikeastaan millä tyylillä tahansa ja kehitystä tulee. Eri asia on aina, että onko treeni kehityksen kannalta optimaalista, vai kehittyykö treenari siitä huolimatta että treenaa päin persettä.

edit. pakko vielä lisätä, että jos näkee kaverin jolla on esim. huomattavan isot pohkeet, niin häneltä treenivinkkien kysyminen niitä varten voi monesti olla aika turhaa. Esim Lee Priest on sanonut jossain haastattelussa, että häneltä aina kysytään miten hän treenaa forkkujaan kun ovat niin isot, vaikkei hän todellisuudessa treenaa niitä ollenkaan (paitsi epäsuorasti).
 
SavoMaken ketju on siitä paras että täällä voi puhutaan laajemminkin eri henkilöistä, roinasta ja vaikka mistä. Ei jaeta bannia, lukita topiccia mutta asiallisesti kuitenkin päätä silitellään kun tarvetta on.

Mutta onhan se aika turhaa verrata Jurvansuun ja jonkun CBB:n kehittymistä. Mutta voishan se cbb:läinenkin ottaa riuskat "metsätyömiehen" otteet reeniinsä, ainaskin joskus.

Koska Make otat Jurvansuun morsiamen mukaan reeniin tai haastatteluun? Sitten kun olette taas kotomaassa, jonkinlainen haastattelu vois olla jees. Vaikka kuinka harmittais, niin elämä jatkuu. Tää on kuitenkin vain kehoilua.
 
Sen kummemmin jurvansuun vipareita kommentoimatta pakko sanoa, että ihmisillä on monesti se väärä käsitys, että ...


tiedän.
vaikka olen uusi nimimerkki pakkiksella (lukenut foorumia sieltä roinafoorumi ajalta oliko jotain 2002/2003) niin sali hommissa on pyöritty reilusti viime vuosituhannelta asti

eli sunkin mielestä jurvansuu vetää päinv vittua ja se on geneettinen ihme.aina ollut tuollainen,treenit ei mene perille.

huvittavaa (surullista oikeastaan,että sun on pakko päteä vaikket edes tiedä asian ydintä eli videota) tässä on että jätkä kommentoi vaikkei ole edes katsonut videota...

oli ron jeremyllä ja john holmesillakin lihaksikkaat vehkeet vaikka ne niitä treenaksi,jonkun mielestä päin vittua vieläpä...
 
Mutta onhan se aika turhaa verrata Jurvansuun ja jonkun CBB:n kehittymistä. Mutta voishan se cbb:läinenkin ottaa riuskat "metsätyömiehen" otteet reeniinsä, ainaskin joskus.

Jalat/selän/rinnan kohdalla kyseinen kaveri ei paljon säästele ja tekee kokoisekseen ihan kohtuu painoilla, ja tämä myös näkyy kehityksenä kyseisissä lihasryhmissä. Siksi olkapäiden lagaaminen näkyy korostetusti, miettiny usein että miksei treenityyliä vaihdeta edes hetkeksi, ilmeisesti valmentaja kyseisellä hepulla ei näe asiassa ongelmaa.

Mutta toisaalta turhahan näistä on vääntää, yksilöitä ollaan kaikki, hyvässä ja pahassa. Toisilla toimii ja toisilla ei.
 
huvittavaa (surullista oikeastaan,että sun on pakko päteä vaikket edes tiedä asian ydintä eli videota) tässä on että jätkä kommentoi vaikkei ole edes katsonut videota...
Videon mä katsoin silloin kun se ulos tuli(en kuitenkaan nyt uudestaan) ja muistissa on kyllä ne ronskit viparit. En niitä kommentoinut, koska yritin välttää tämänkaltaista keskustelua mitä sä nyt tahdot käydä. Kommentoin, koska mulla oli pointti mikä mun mielestä monien kannattaa lukea ja muistaa tän asian tiimoilta, en siksi että haluaisin hyökätä sun tai kenenkään muun kirjoituksia vastaan tai väittää olevani itse enemmän oikeassa.

edit. lähinnä vaan en tykkää siitä analogiasta, että: "Tolla miehellä on isot hauikset -> kaikki mitä hän niille tekee on tehty oikein" Mun mielestä treenityylit pitäis pystyä perustelemaan jollain muulla, kun sillä että niitä käyttävä on iso. ei sen kummempaa
 
Sen kummemmin jurvansuun vipareita kommentoimatta pakko sanoa, että ihmisillä on monesti se väärä käsitys, että jos jollain on esim. isot olkapäät niin hän on treenannut niitä optimaalisesti. Todellisuudessa tilanne voi olla se, että tämä henkilö on saanut kasvatettua siitä huolimatta isot olkapäät, että treenaa niitä epäoptimaalisella tavalla.

Isot bodarit voivat treenata geneettisesti vahvoja lihasryhmiään oikeastaan millä tyylillä tahansa ja kehitystä tulee. Eri asia on aina, että onko treeni kehityksen kannalta optimaalista, vai kehittyykö treenari siitä huolimatta että treenaa päin persettä.

edit. pakko vielä lisätä, että jos näkee kaverin jolla on esim. huomattavan isot pohkeet, niin häneltä treenivinkkien kysyminen niitä varten voi monesti olla aika turhaa. Esim Lee Priest on sanonut jossain haastattelussa, että häneltä aina kysytään miten hän treenaa forkkujaan kun ovat niin isot, vaikkei hän todellisuudessa treenaa niitä ollenkaan (paitsi epäsuorasti).
tässäpä hyvä posti ja asiaa, mikä tuntuu monilta unohtuvan. tulee mieleen se jossain ketjussa vasta ollut pätkä jossa brandon curry näytti vähän miten treenataan rintaa, vastaotepenkkiä slingshotilla :thumbs: aina sitä vahvimman lihan treeniä opetetaan, vaikka se luultavasti kasvaisi hyvin monella muullakin tapaa. harvemmin sen sijaan vaikkapa dennis wolf opettaa miten tehdään näyttävät pohkeet, vaikka varmasti on lähestynyt asiaa monelta kantilta ja tietäisi asiaan liittyen niksin jos toisen.

tuosta itse videon treenistä voi olla montaa mieltä, mun mielestä ihan hyvää perussettiä; alkuun vähän rumemmin isommilla painoilla ja loppuun siististi pumpaten, kuulostaa varmaan tutulta monille? pisteet myös siitä ettei kuvaajan takia turhia kaunisteltu tekemisiä, vaan tehtiin sellainen treeni kuin normaalistikin. sehän nyt on selvää, että mikäli joku ruikelo olisi samalla tekniikalla tehnyt, olisivat kaikki haukkumassa tekniikat alimpaan vittuun. luultavasti vieläpä ihan aiheesta.
 
Back
Ylös Bottom