BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
15.09.2005, 01:51

Aijaa...No Kp puhuu taas omiaan vai ja tietää Markon tuntemiset paremmin, kuin tämä itse?? -->

"Voin sanoa, että olin hänen hänen hyvä ystävänsä, sillä asuin hänen talossaan San Diegossa useita viikkoja, treenasimme yhdessä ja hän tutustutti minut mm. Milos Sarceviin, Victor Richardsiin ja muihin San Diegossa silloin asuneisiin ammattilaisiin. Myös Marko Savolainen oppi USA:n matkoillamme tuntemaan Nasserin oikein hyvin."
http://www.bodylehti.fi/?cid=6439
 
Tost tuli mieleen että:
Ei tietyst voi verrata(?) Kehonrakentajaan mut jos paastoaa pelkällä vedellä 5 vrk niin kasvuhormonitasot voi jopa 29 kertaistua (oon jo lopettan syömisen..)
 
31.3.2013 Haasteita riittää

Hello ja pahoitteluni hieman harvemmasta päivittelytahdista. Viimeisin kuukausi on lievästi sanottuna ollut haastava, vaivoja on ollut jos jonnin näköistä…


Hackia Patongilla :)

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo just katoin, etten kävelis tollasen hackin jäläkee!

Mut jotkut siihen pystyy! :D

Ps. MArko sä oot mun idoli. Ainoat ihmiset mun seinällä ovat Arnold ja MArko.
 
Go Make Go! Aluks en tykänny parrasta ollenkaan, mutta nyt kun huomaa massaa tulleen nii luolamies-lookki on aika najjs. :D

Oi että, vanhaa kunnon trancea vielä salilla. Thaikkusalille pisteitä!
 
Olis joskus kiva nähä semmoin kunnon jalkarunttaus video, ku mitä oon noita siun valmennus hommia katellu niin on ukot aika huonossa hapessa sarjojen jälkee. Näkis, että mitä se loppuu asti vetäminen sitte oikeesti on. Omasta mielestä mie reenaan kovaa ja haluun, et se luulo kaikkoaa hevon helvettii :evil:
 
Miten Marko jakaisi treenit jos treenataan neljänä päivänä viikossa?

Jos neljään jaat, niin näin: ma: olkapäät/ojentajat ti: selkä/trapezius ke: vp to: rinta/hauis/forkut pe: vp la: jalat su: vp. Pohkeet ja vatsa missä jaksat ne parhaiden suorittaa. Tai sama jako, mutta 2 treeni lepo 2 treeniä lepo jne. Tuolla olen itse saanjt hyviä tuloksia niin voimissa, kuin lihasmassassa. Olisinkohan aikanaa Yatesilta tuon jaon kopsannut.
 
Back
Ylös Bottom