BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerro mullekkin, että mikä on alalatsi.

Vastaan tähän joutessani.
Tuosta kun vähän vilkuilee tuota latsin kiinnitystä, niin kyllähän tuossa aika alhaallakin lihasta. Eihän se toki virallinen termi ole, mutta on siellä lihasta johon voi saada tuntumaa.
Saapi korjata, jos ei tarkoitettu tätä.

oi_latissimus.jpg
 
Menee nyt pilkunnussimiseksi, mutta kyseessä on leveä selkälihas, joka on yksi kokonainen lihas, eikä siitä juurikaan pysty eristämään ylä- tai alaosia. Sama kuin eristäisi hauiksen ylä- ja alapäät toisistaan. Kun selässä menee keskemmälle, alkaa siitä selänojentaja lihas, jolla ei taas ole niinkään tekemistä leveän selkälihaksen kanssa. Mutta, aivan sama, piti vain korjata tuo mielenkiintoisen termin "alalatsi" käyttö.
 
Itse myöskin kyseenalaistan Savon liikeradat. Mies tuntuu tekevän suurimman osan liikkeistä kohtuullise perseellee.
Tuollaa menoo Marko et ikinä kipua lauteille kun paikat poksuu, niitä polvikipuja on turha päivitellä jos itse rikkoo paikat väärin tehdyillä liikkeillä!

No voi tsiisus näitä juttuja eiköhän se Marko tiedä miten se itse haluu treenata... btw terveisiä vaan Markolle ja hyviä vointeja, nähtiin 1992 joensuussa olit silloin -80 sarjassa itse olin raskaassa jossa tosin oli vaan 2 kilpailijaa :( olikin muuten ainut voitto mitä lyhyeltä "uralta" jäi käteen :D
 
Menee nyt pilkunnussimiseksi, mutta kyseessä on leveä selkälihas, joka on yksi kokonainen lihas, eikä siitä juurikaan pysty eristämään ylä- tai alaosia. Sama kuin eristäisi hauiksen ylä- ja alapäät toisistaan. Kun selässä menee keskemmälle, alkaa siitä selänojentaja lihas, jolla ei taas ole niinkään tekemistä leveän selkälihaksen kanssa. Mutta, aivan sama, piti vain korjata tuo mielenkiintoisen termin "alalatsi" käyttö.


Kyllä muuten saa. Kannattaa kokeilla erilaisia suoritustekniikoita ja lopettaa McSwagin videoiden kattelu nii saattaa se sinunkin selkä levetä.
 
Kyykkykengät ja vielä limppu kantapäiden alla. Eikö polvet ole saatanan kovilla?
Kyllä mun mielestä tossa videossa painopiste on edelleen kantapäillä millä on enemmän merkitystä polvien terveydelle kuin sillä että kuinka koukkuun ne jalat menee.
 
Menee nyt pilkunnussimiseksi, mutta kyseessä on leveä selkälihas, joka on yksi kokonainen lihas, eikä siitä juurikaan pysty eristämään ylä- tai alaosia. Sama kuin eristäisi hauiksen ylä- ja alapäät toisistaan. Kun selässä menee keskemmälle, alkaa siitä selänojentaja lihas, jolla ei taas ole niinkään tekemistä leveän selkälihaksen kanssa. Mutta, aivan sama, piti vain korjata tuo mielenkiintoisen termin "alalatsi" käyttö.

Saa treenattua eri osia. Se on fakta ettet voi supistaa treenata esim. keskirintaa, sisärintaa tai ulkorintaa, koska lihassolua ei voi supistaa vain yhdestä kohtaa sen matkalta. MUTTA lihassolut voivat supistua enemmän tietystä kohtaa lihasta, jolloin treenaat tuota kohtaa paremmin, esim. ylärinta tai alarinta.
 
Kyllä mun mielestä tossa videossa painopiste on edelleen kantapäillä millä on enemmän merkitystä polvien terveydelle kuin sillä että kuinka koukkuun ne jalat menee.

Yllättävää että sä oot taas itkemässä treeni tyylistä, etkös sä mentulan ketjus kitissy myös, pitäisit turpas kiinni eiköhän ammattimiehet tiedä mitä tekee. Helvetin naurettavaa että amatööri yrittää neuvoa miten liikkeet pitäis tehdä.
 
Yllättävää että sä oot taas itkemässä treeni tyylistä, etkös sä mentulan ketjus kitissy myös, pitäisit turpas kiinni eiköhän ammattimiehet tiedä mitä tekee. Helvetin naurettavaa että amatööri yrittää neuvoa miten liikkeet pitäis tehdä.

No nyt ne lääkkeet.
 
Yllättävää että sä oot taas itkemässä treeni tyylistä, etkös sä mentulan ketjus kitissy myös, pitäisit turpas kiinni eiköhän ammattimiehet tiedä mitä tekee. Helvetin naurettavaa että amatööri yrittää neuvoa miten liikkeet pitäis tehdä.
osaatkohan sä nyt lukea?
 
No nyt ne lääkkeet.

Nussi vähän enemmän pilkkua, ehkä lopulta tajuat mitä ajoin takaa. Tajutkaa nyt helvetti lopettaa tuollaiset typerät spekuloinnit painopisteistä jne muista jutuista, kohta käy kuin mentulan ketjussa, että loppuu materiaali tänne, sitten itketään miksi tässä nyt näin kävi.
 
Kyllä muuten saa. Kannattaa kokeilla erilaisia suoritustekniikoita ja lopettaa McSwagin videoiden kattelu nii saattaa se sinunkin selkä levetä.

En nää mitään syytä vaihtaa täyden liikeradan liikkeitä. Sitäpaitsi, mitä järkeä edes olisi treenata ensin vaikka sitä "ylälatsia" ja sen jälkeen "alalatsia" kun koko lihaksen voi saada supistettua vaikka yhdellä kunnollisella kapealla pulldownilla tai kapealla leuanvedolla? :D Ei käy järkeen taas, kerro mullekkin sitten kun sun "ylälatsi" on niin paljon jäljessä "alalatsia", että kannattaa jotain "ylälatsi" vemputuksia tehdä jossain ylätaljassa. :lol2:

- - - Updated - - -

Nussi vähän enemmän pilkkua, ehkä lopulta tajuat mitä ajoin takaa.

Oho, kovan kortin vedit hihasta. Korvaako tuo sen häpeäntunteen kun tajusit avautuneesi vaikka et edes lukenut edellistä viestiä kunnolla?
 
En nää mitään syytä vaihtaa täyden liikeradan liikkeitä. Sitäpaitsi, mitä järkeä edes olisi treenata ensin vaikka sitä "ylälatsia" ja sen jälkeen "alalatsia" kun koko lihaksen voi saada supistettua vaikka yhdellä kunnollisella kapealla pulldownilla tai kapealla leuanvedolla? :D Ei käy järkeen taas, kerro mullekkin sitten kun sun "ylälatsi" on niin paljon jäljessä "alalatsia", että kannattaa jotain "ylälatsi" vemputuksia tehdä jossain ylätaljassa. :lol2:

- - - Updated - - -



Oho, kovan kortin vedit hihasta. Korvaako tuo sen häpeäntunteen kun tajusit avautuneesi vaikka et edes lukenut edellistä viestiä kunnolla?

Ei ei mua hävetä kyllä se teksti sulle ehkä joskus aukeaa, enemmän mua hävettää sun kaltaiset tyypit palstalla. ikää 19v ja jutut sen mukaiset.
 
Ei ei mua hävetä kyllä se teksti sulle ehkä joskus aukeaa, enemmän mua hävettää sun kaltaiset tyypit palstalla. ikää 19v ja jutut sen mukaiset.

Voi toista, nyt on astuttu väärällä jalalla sängystä. :( No, kyllä se vielä päivän mittaan paranee, ota kunnon sumpit ja käy ulkona syömässä jäätelö niin maailma näyttää jo paljon paremmalta. :)
 
En nää mitään syytä vaihtaa täyden liikeradan liikkeitä. Sitäpaitsi, mitä järkeä edes olisi treenata ensin vaikka sitä "ylälatsia" ja sen jälkeen "alalatsia" kun koko lihaksen voi saada supistettua vaikka yhdellä kunnollisella kapealla pulldownilla tai kapealla leuanvedolla? :D Ei käy järkeen taas, kerro mullekkin sitten kun sun "ylälatsi" on niin paljon jäljessä "alalatsia", että kannattaa jotain "ylälatsi" vemputuksia tehdä jossain ylätaljassa. :lol2:

- - - Updated - - -



Oho, kovan kortin vedit hihasta. Korvaako tuo sen häpeäntunteen kun tajusit avautuneesi vaikka et edes lukenut edellistä viestiä kunnolla?

Mulle riittää tää ot jatkakaa toki
 
Eiköhän Marko ole selkääkin osannut treenata ja osaa edelleenkin...
image.jpg

...Jotenkin tuntuu vaan naurettavalta ja todellakin pilkunviilaamiselta arvostella sitä onko käsi 5 cm ylempänä, alempana vai eikö ole. Onko jalat missäkin kulmassa jne. Kyllä sellaisella reilun 10 vuoden treenikokemuksella joka Makellaki on alkaa olemaan aika vakaa tuntuma omaan kroppaansa ja tietää mihin mikäkinkäy tai on käymättä!!
 
Ei käy järkeen taas

Ei välttämättä pitäisi enää jatkaa tästä latsiaiheesta, mutta: Ajatteles esim. tuota trapeziusta. Jos on koskaan tehnyt olankohautuksia, siinä viimeistään pitäisi huomata että sen yhden lihaksen eri aluetta voi reenata aika hyvin, vaikka se lihas jatkuukin tuonne lapojen väliin asti. Lihaksia on monenlaisia...
 
Ei välttämättä pitäisi enää jatkaa tästä latsiaiheesta, mutta: Ajatteles esim. tuota trapeziusta. Jos on koskaan tehnyt olankohautuksia, siinä viimeistään pitäisi huomata että sen yhden lihaksen eri aluetta voi reenata aika hyvin, vaikka se lihas jatkuukin tuonne lapojen väliin asti. Lihaksia on monenlaisia...

Ja epäkäs on ihan erilainen lihas kuin leveä selkälihas. Epäkäslihas on jopa jaetukin kolmeen eri osaan ihan näin tieteellisestikin. Yläosa nostaa hartiat, keskiosa supistaa lavat yhteen jne. Nyt en vastaa tänne Maken ketjuun enää tähän aiheeseen liittyen.
 
Back
Ylös Bottom