Latsin alaosa..? ...eli joo, ei mikään erillinen lihas. Mut latsin alaosaan tuossa laitteessa saa tosi huippu rutistuksen.Kerro mullekkin, että mikä on alalatsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Latsin alaosa..? ...eli joo, ei mikään erillinen lihas. Mut latsin alaosaan tuossa laitteessa saa tosi huippu rutistuksen.Kerro mullekkin, että mikä on alalatsi.
Kerro mullekkin, että mikä on alalatsi.
Itse myöskin kyseenalaistan Savon liikeradat. Mies tuntuu tekevän suurimman osan liikkeistä kohtuullise perseellee.
Tuollaa menoo Marko et ikinä kipua lauteille kun paikat poksuu, niitä polvikipuja on turha päivitellä jos itse rikkoo paikat väärin tehdyillä liikkeillä!
Menee nyt pilkunnussimiseksi, mutta kyseessä on leveä selkälihas, joka on yksi kokonainen lihas, eikä siitä juurikaan pysty eristämään ylä- tai alaosia. Sama kuin eristäisi hauiksen ylä- ja alapäät toisistaan. Kun selässä menee keskemmälle, alkaa siitä selänojentaja lihas, jolla ei taas ole niinkään tekemistä leveän selkälihaksen kanssa. Mutta, aivan sama, piti vain korjata tuo mielenkiintoisen termin "alalatsi" käyttö.
Kyllä mun mielestä tossa videossa painopiste on edelleen kantapäillä millä on enemmän merkitystä polvien terveydelle kuin sillä että kuinka koukkuun ne jalat menee.Kyykkykengät ja vielä limppu kantapäiden alla. Eikö polvet ole saatanan kovilla?
Menee nyt pilkunnussimiseksi, mutta kyseessä on leveä selkälihas, joka on yksi kokonainen lihas, eikä siitä juurikaan pysty eristämään ylä- tai alaosia. Sama kuin eristäisi hauiksen ylä- ja alapäät toisistaan. Kun selässä menee keskemmälle, alkaa siitä selänojentaja lihas, jolla ei taas ole niinkään tekemistä leveän selkälihaksen kanssa. Mutta, aivan sama, piti vain korjata tuo mielenkiintoisen termin "alalatsi" käyttö.
Kyllä mun mielestä tossa videossa painopiste on edelleen kantapäillä millä on enemmän merkitystä polvien terveydelle kuin sillä että kuinka koukkuun ne jalat menee.
Yllättävää että sä oot taas itkemässä treeni tyylistä, etkös sä mentulan ketjus kitissy myös, pitäisit turpas kiinni eiköhän ammattimiehet tiedä mitä tekee. Helvetin naurettavaa että amatööri yrittää neuvoa miten liikkeet pitäis tehdä.
osaatkohan sä nyt lukea?Yllättävää että sä oot taas itkemässä treeni tyylistä, etkös sä mentulan ketjus kitissy myös, pitäisit turpas kiinni eiköhän ammattimiehet tiedä mitä tekee. Helvetin naurettavaa että amatööri yrittää neuvoa miten liikkeet pitäis tehdä.
No nyt ne lääkkeet.
Kyllä muuten saa. Kannattaa kokeilla erilaisia suoritustekniikoita ja lopettaa McSwagin videoiden kattelu nii saattaa se sinunkin selkä levetä.
Nussi vähän enemmän pilkkua, ehkä lopulta tajuat mitä ajoin takaa.
En nää mitään syytä vaihtaa täyden liikeradan liikkeitä. Sitäpaitsi, mitä järkeä edes olisi treenata ensin vaikka sitä "ylälatsia" ja sen jälkeen "alalatsia" kun koko lihaksen voi saada supistettua vaikka yhdellä kunnollisella kapealla pulldownilla tai kapealla leuanvedolla? :D Ei käy järkeen taas, kerro mullekkin sitten kun sun "ylälatsi" on niin paljon jäljessä "alalatsia", että kannattaa jotain "ylälatsi" vemputuksia tehdä jossain ylätaljassa. :lol2:
- - - Updated - - -
Oho, kovan kortin vedit hihasta. Korvaako tuo sen häpeäntunteen kun tajusit avautuneesi vaikka et edes lukenut edellistä viestiä kunnolla?
Ei ei mua hävetä kyllä se teksti sulle ehkä joskus aukeaa, enemmän mua hävettää sun kaltaiset tyypit palstalla. ikää 19v ja jutut sen mukaiset.
En nää mitään syytä vaihtaa täyden liikeradan liikkeitä. Sitäpaitsi, mitä järkeä edes olisi treenata ensin vaikka sitä "ylälatsia" ja sen jälkeen "alalatsia" kun koko lihaksen voi saada supistettua vaikka yhdellä kunnollisella kapealla pulldownilla tai kapealla leuanvedolla? :D Ei käy järkeen taas, kerro mullekkin sitten kun sun "ylälatsi" on niin paljon jäljessä "alalatsia", että kannattaa jotain "ylälatsi" vemputuksia tehdä jossain ylätaljassa. :lol2:
- - - Updated - - -
Oho, kovan kortin vedit hihasta. Korvaako tuo sen häpeäntunteen kun tajusit avautuneesi vaikka et edes lukenut edellistä viestiä kunnolla?
Eiköhän Marko ole selkääkin osannut treenata ja osaa edelleenkin...
katso liitettä 98529
Ei käy järkeen taas
Ei välttämättä pitäisi enää jatkaa tästä latsiaiheesta, mutta: Ajatteles esim. tuota trapeziusta. Jos on koskaan tehnyt olankohautuksia, siinä viimeistään pitäisi huomata että sen yhden lihaksen eri aluetta voi reenata aika hyvin, vaikka se lihas jatkuukin tuonne lapojen väliin asti. Lihaksia on monenlaisia...