Blogissa uutta matskua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Blogissa uutta matskua
Blogissa uutta matskua
Kyykkykengät ja vielä limppu kantapäiden alla. Eikö polvet ole saatanan kovilla?
Ootteko vittu tosissanne?
Mikä..? "apuvipu..?"Treenaako Make vaan oikeaa latsia? ;D ei vaan... On isot romut kun ei jo apuvipua polkasemalla taho lähteä liikkeelle!
Mikä..? "apuvipu..?"
Sellasta vipulaitetta ole ikinä nähnytkään. Joitain taljakoneita kyllä koska siinä poljettavaa painoa kevennetään lukuisilla taljoilla.Noissa värkeissä on yleensä semmonen jalkapoljin, jota painamalla pakka liikkuu taaksepäin ja mahollistaa helpomman ylettymisen kahvoihin. Nyt kun katoin uusiks nii eihän tossa ees ollu semmosta.. :D
Sellasta vipulaitetta ole ikinä nähnytkään. Joitain taljakoneita kyllä koska siinä poljettavaa painoa kevennetään lukuisilla taljoilla.
Tossa oli 95kg yhdelle jalalle poljettavana. Eli polkeminen ei onnistu kun siitä olisi hyötyä. Pikkupainoilla tuossa pääsee asentoon ihan vain heilautuksella.
Onkos Ertsi tuohon ikään mennessä ehtinyt tehdä kovinkin monenlaisella tuetulla soutulaitteella? Itse olen jo aika monella ehtinyt tekemään eikä yhdessäkään ole ollut mitään apuvipuja Painopakkalaitteissa olen kyllä niitä nähnyt.Ihan miten vaan. :hyvä:
Onkos Ertsi tuohon ikään mennessä ehtinyt tehdä kovinkin monenlaisella tuetulla soutulaitteella? Itse olen jo aika monella ehtinyt tekemään eikä yhdessäkään ole ollut mitään apuvipuja Painopakkalaitteissa olen kyllä niitä nähnyt.
Btw, tein juurikin tuollaisella Davidin soutulaitteella ensimmäistä kertaa selkäjumppaa reilu viikko sitten. Olipa ehkä paras tuon kaltainen laite mitä olen käyttänyt. Tulee tuo veto sopivan alhaalta että saa (ala)latsille kunnon rutistuksen.