BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pyllisteliö..
 
Kyykkykengät ja vielä limppu kantapäiden alla. Eikö polvet ole saatanan kovilla?

Itse myöskin kyseenalaistan Savon liikeradat. Mies tuntuu tekevän suurimman osan liikkeistä kohtuullise perseellee.
Tuollaa menoo Marko et ikinä kipua lauteille kun paikat poksuu, niitä polvikipuja on turha päivitellä jos itse rikkoo paikat väärin tehdyillä liikkeillä!
 
Taitaa Markolla olla vielä vähän ruutia tallella :) Tuota laitetta näkee harvoin tehtävän kunnon liikeradalla, yleensä se on sitä nylpytystä ilman mitään lapojen liikettä.
 
Juurikin näin, jolloin kyseinen liike menee jonnekkin aivan muualle kuin selälle. Tossa on se kunnon liikerata joka vaan lyhyessä yksinkertaisuudessa täytyy tehdä jos haluaa että selkä kasvaa.
 
Noissa värkeissä on yleensä semmonen jalkapoljin, jota painamalla pakka liikkuu taaksepäin ja mahollistaa helpomman ylettymisen kahvoihin. Nyt kun katoin uusiks nii eihän tossa ees ollu semmosta.. :D
Sellasta vipulaitetta ole ikinä nähnytkään. Joitain taljakoneita kyllä koska siinä poljettavaa painoa kevennetään lukuisilla taljoilla.

Tossa oli 95kg yhdelle jalalle poljettavana. Eli polkeminen ei onnistu kun siitä olisi hyötyä. Pikkupainoilla tuossa pääsee asentoon ihan vain heilautuksella.
 
Sellasta vipulaitetta ole ikinä nähnytkään. Joitain taljakoneita kyllä koska siinä poljettavaa painoa kevennetään lukuisilla taljoilla.

Tossa oli 95kg yhdelle jalalle poljettavana. Eli polkeminen ei onnistu kun siitä olisi hyötyä. Pikkupainoilla tuossa pääsee asentoon ihan vain heilautuksella.

Ihan miten vaan. :hyvä:
 
Ihan miten vaan. :hyvä:
Onkos Ertsi tuohon ikään mennessä ehtinyt tehdä kovinkin monenlaisella tuetulla soutulaitteella? Itse olen jo aika monella ehtinyt tekemään eikä yhdessäkään ole ollut mitään apuvipuja :) Painopakkalaitteissa olen kyllä niitä nähnyt.

Btw, tein juurikin tuollaisella Davidin soutulaitteella ensimmäistä kertaa selkäjumppaa reilu viikko sitten. Olipa ehkä paras tuon kaltainen laite mitä olen käyttänyt. Tulee tuo veto sopivan alhaalta että saa (ala)latsille kunnon rutistuksen.
 
Onkos Ertsi tuohon ikään mennessä ehtinyt tehdä kovinkin monenlaisella tuetulla soutulaitteella? Itse olen jo aika monella ehtinyt tekemään eikä yhdessäkään ole ollut mitään apuvipuja :) Painopakkalaitteissa olen kyllä niitä nähnyt.

Btw, tein juurikin tuollaisella Davidin soutulaitteella ensimmäistä kertaa selkäjumppaa reilu viikko sitten. Olipa ehkä paras tuon kaltainen laite mitä olen käyttänyt. Tulee tuo veto sopivan alhaalta että saa (ala)latsille kunnon rutistuksen.

Kerro mullekkin, että mikä on alalatsi.
 
Back
Ylös Bottom