BB PRO Marko Savolainen

Jep eli kaikki on nähnyt maken kisa kunnon -97 Markon paras kunto tähän asti ;) Mutta avaisitko meile vähän vuotta -96 mistä tähän -97 projektiin lähdettiin? Rankka elämän vaihde takana? Panostus lajiin 24/7 ei sillä tasolla millä olisit halunnut? Sytyttikö k.p kipinän kun oli KISA johon tähdätä? Ja tärkein kysymys muutitteko aikoinaan johannan kans kaukovainiolla (leppoisa asuinalue) 1.kerrokseen sen takia etttä sun ei tarvis kävellä rappusia? Ps. Pelekääkkönää polliisia? Kaikke hyvää jatkoon mitä se sitten onkaan!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marko

Miten on, antoko kamppailulajit (tai antaako) sulle bodaukseen minkälaisia uusia näkemyksiä? Esim. kehonkäytöstä (posettaminen ym), nostamisen liikeradoista/tekniikoista jne?
 
Ja helvetti Maken kanssa aina kun tavataan, niin vaikka me väännettäis täällä milloin mistäkin, niin ne on vain näitä keskusteluja, joka kerta on kiva kaveri nähdä ja mulle ei tule ku hymy naamalle kun ukon tapaa. Kaikinpuolin hieno mies, mutta se nyt ei jumalauta millään tasolla evää mua keskustelemasta täällä jostain ihmisten kehittymisestä.

Juuri näin. Meillä Miken kanssa hyvät välit, ja Mike auttoi varsinkin silloin DVD:n aikoihin paljon. Olenhan minäkin oman korteni tänne tuonut, mistä kertoo tuo yli 3000000 luku.
Mutta pitää ottaa myös huomioon, että olen omistanut koko elämäni yhdelle asialle ja se on lihasten kasvatus. Olen tutkinut ja kokeillut satoja, jopa tuhansia erillaisia juttuja. Ja myös nähnyt sivusta satojen ihmisten kehittymistä. Minä en väittele tai yleensäkkään puhu mistään, mistä minulla ei ole vankkaa omakohtaista kokemusta.
Tärkein seikka, mikä on tullut esille, siitä mikä erottaa menestyjät muista on tuo omistautuminen ja työmoraali. Nuo menevät jopa geenien ohitse. Yleensä lahjakas kaveri ei ole niin motivoitunut kuin ei niin lahjakas. Ja yleensä jälkimmäinen vie lopulta voiton.
Eri asia on sitten lahjakas jolla myös nuo kaksi mainitsemaani asiaa on kunnossa esim. Lee Haney tai Ronnie Coleman, heitä on vaikea voittaa.
 
Jep eli kaikki on nähnyt maken kisa kunnon -97 Markon paras kunto tähän asti ;) Mutta avaisitko meile vähän vuotta -96 mistä tähän -97 projektiin lähdettiin? Rankka elämän vaihde takana? Panostus lajiin 24/7 ei sillä tasolla millä olisit halunnut? Sytyttikö k.p kipinän kun oli KISA johon tähdätä? Ja tärkein kysymys muutitteko aikoinaan johannan kans kaukovainiolla (leppoisa asuinalue) 1.kerrokseen sen takia etttä sun ei tarvis kävellä rappusia? Ps. Pelekääkkönää polliisia? Kaikke hyvää jatkoon mitä se sitten onkaan!!!

-96 KP ja hänen isänsä kysyi, että kiinnostaisiko kisata, jos he tuovat ammattilaiskisan Suomeen. Vastasin, että tottakai mutta se maksaa :). KP:n isä kysyi, että paljonko? laitoin summan paperille ja se sanoi, että ala poikaa treenaamaan :)
Olin aika huonossa kunnossa ja aikaa kisoihin oli vain yhdeksän kuukautta.
Ei tuo tainnut syy olla muuttoon, mutta ei siitä haittaakaan ollut :)
 
Eli Kari ouramaalle kiitokset siitä. Muistanko oikein kisapainosi oli -97 107kg? Mikä meni -98 pieleen nostetta oli ja massaa mutta ei niin viimeistelty kunto kuin -97 loukkaantumiset...diureetit? Hienoa kun jaksat vastailla meille perus pulliaisille!
 
Miken ja Savolaisen väittelyitä kun luki niin tuli mieleen kysymys. Kuinka paljon roinaamalla lihasta voit maksimissaan saada? Esimerkkinä, Herra X tekisi kaiken oikein, omaisi hyvät geenit sekä olisi omistautunut. Milloin tulisi raja vastaan?
 
Pakkotoiston perustaja vittuilee Marko Savolaiselle joka kirjottaa hyvää hyvyyttään sen foorumille? REAL LIFE?

Jätkä yrittää savustaa Markon pois täältä? Miksi vitussa. Ihan puhdasta vittuilua koko ajan... Mikä täs nyt mättää.

Edit: niin ihan selvennykseksi, Mike noi sun viestit näyttäis olevan ihan puhdasta vittuilua. Onk sul jotai henk koht Markoa vastaan vai mistä kiikastaa.

Ite oot valittanu ettei Mentulaa esim täällä näy ku porukka vittuilee, mut ite vittuilet Savolaiselle minkä kerkiät?

Propsit Markolle ettei ota sitä itteensä.

Todella osuvasti sanottu :) ei mulla olisi edes pokkaa ruveta väittämään, eiköhän ammattilainen tiedä asiat hieman paremmin kuin Mike.
 
Miken ja Markon väittelyissähän oli jotain luettavaakin... Mielestäni Mike ei vittuillut, esitti vain oman mielipiteensä ja kyseenalaisti Maken juttuja. Ei tarvi eikä pidäkkään olla aina samaa mieltä. Hienoa että Mike sanoo myös vastaan miehelle jota pidetään legendana.
Suurin osa ei uskalla olla erimieltä. Loistavaa avointa keskustelua,eikä kumpikaan herroista ole tainnut mieltään pahoittaa!
Roinaamista sivusta seuranneena yhdyn kyllä Miken mielipiteeseen... Itsellä ei moisesta kokemusta,mutta natulihojen säilymisestä on. Toki lihasmassat Mikki Hiiri tasolla,mutta hyvin säilyy jos syö oikein ja pääsee edes jotenkin treenaamaan. Olen pari vuotta päässyt salille 1-3 kertaa/vko ja voimatasot samat,paino sama. Syömisen olen pitänyt väkisin suht samana...lisäksi jatkuvasti 1-2viikon totaalitaukoja... Voisin väittää että natuliha säilyy, horkkaliha lähtee,teki mitä vaan.
 
Molemmilla osapuolilla tosiaan oli hyviä pointteja. Osa jengistä vaan luulee että Pakkiksen pääjehu täällä surutta vittuilee Suomen bodylegendalle. Mielenkiintoista keskustelua ainakin omasta mielestä.
 
Joo omasta mielestä asioista voi keskustella myös sivistyneesti, eikä niin, että luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Ei se ole mikään edellytys rakentavalle keskustelulle, että lauotaan päät punasena omia mielipiteitä totuuksina, (niinku jotkut tossa on maininnutkin oikeassa elämässä keskustelevansa mm. isäukkonsa kanssa) vaikka oikeasti ei välttämättä tiedetä asioista oikein mitään. Mun mielestä se kertoo lähinnä mielen heikkoudesta, ettei osata keskustella asioista normaalisti järkeä käyttäen ja avoimin mielin. Niinku Makekin tossa sanoo, että sillä ei ole tapana paukuttaa päätänsä asioista joista sillä ei kokemusta ole.

Mutta ihan oikeassa olet miccomacho, että on kyllä todella lapsen kengissä... harvassa on ne kaverit joiden kanssa voi fiksusti asioista keskustella, ilman että toinen kiihtyy siitä, kun ei hänen näkemykset olekkaan faktapohjasia.

Mut joo siinähän sitä on taas asian sivusta tekstiä.

edit: jatkakaa te huutelua, ni mä keskustelen 6v tyttäreni kanssa kenellä aivot vielä pelaa. :)
 
Jos Marko on minimoinu kulutuksen aikoinaan, niin duunikavereiden (muuttanut Rovaniemeltä tänne etelään) mukaan niin on myös JP Pulkkinen. JP ei kuulemma hirveesti ostoskasseihin kaupassa koskenut, vaan emäntä kantoi ne. En tiedä asiasta enempää, mutta oli kuulemma aika huvittava näky, kun talonkokoinen äijä kävelee edessä ja emäntä ostoskassien kanssa takana.
 
Todella osuvasti sanottu :) ei mulla olisi edes pokkaa ruveta väittämään, eiköhän ammattilainen tiedä asiat hieman paremmin kuin Mike.

Herätys, oletko yhtään lukenut näitä viimeistä pariakymmentä viestiä?


Ja noin ylipäätään, miksi ei saisi kyseenalaistaa gurun oppeja? Jos guru käskee sua hyppäämään kaivoon jotta kehityt niin hyppäätkö?
 
Kyllä se tärkein juttu taitaa lajissa kuin lajissa loppujen lopuksi olla pää. Jos henkinen kantti ei kestä ni lahjakas ja hyvät "geenit" omaava ihminen on keskinkertainen. Näitä doupin ja geenien nimeen inisiöitä löytyy joka nurkalta, sillä vaan on niin helppo kieltää ettei itsestään ole siihen hommaan. Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että nämä geenittömät ihmiset jotka käyttää douppingia omaavat valtavan egon ja silloin näitä ikuisuus väittelyitä tulee. Sen tietää kun antaa esim Savolaisen Markon tai jonkun muun lajin huipun näyttää kuinka se homma tehdään, sitten voi inistä geenejä ja toimimatonta sustaa jos on tehnyt asiat just eikä melkein.
 
Tämä oli mun tiedossa, mutta en ole kahlannut koko ketjua läpi. Kuinka pitkä kokeilua on tehnyt esim. tuon HD:n kanssa sitten ja miten onko muklannut jotakin.

Nuo Hulkin treenimäärät näyttää olevan aivan mahdottomia varsinkin jos natuna mennään.

- - - Updated - - -

Kyllähän Utti noita on kokeillu. Pakkiksellekin kirjoitellut noista. Muistaakni HD-ketjussa muutamia vuosia sitten.

Tämä oli mun tiedossa, mutta en ole kahlannut koko ketjua läpi. Kuinka pitkä kokeilua on tehnyt esim. tuon HD:n kanssa sitten ja miten onko muklannut jotakin.

Nuo Hulkin treenimäärät näyttää olevan aivan mahdottomia varsinkin jos natuna mennään.
 
Nyt saa taas ne älyttömyydet riittää. Poistin tästä kasan viestejä. Jos sama meno jetkuu niin aletaan pistää ukkoa jäähylle, miettikää siis ennen kuin vastaatte...
 
Minulla on sellainen systeemi, että sillä on takuu huimaan kehitykseen. Takuu on voimassa, niin kauan kuin tehdään asiat pilkulleen, niinkuin sanon. Vielä ei ole löytynyt sellaista, joka haluaa/pystyy näin toimimaan.

Hyvää mainosta ;)

Mike sanoi:
Oon tässä koittanut osoittaa fysiologisen faktan eri yksilöistä. Endomorfin on vähän paha turvota, vaikka kuin olisi työmoraalia. Make antaa kuvan, että kaikki vetää löysästi ja näitä on salit väärällään. Mä tiedän yhden classic-kisaajan, joka on tehnyt kaiken vielä paremmin ja tehokkaammin, mutta eipä tuo ilman lääkkeitä hirveän isoksi ole tullut. Meillä on geneettiset rajat kaikilla, myös lääkkeitä käytettäessä. Lahjakkailla nämä rajat tulevat vastaan myöhemmin.

Aamen. En ota kantaa tuohon kuka on tehnyt kaiken tehokkaimmin, mutta kaveri joka varmasti on tehnyt kaikkens sinä lyhyenä aikaa kun sisäelimet kesti, väittää täällä (mainosmielessä ilmeisesti) että saa kaikki turpoamaan. Onko sitten kaikki muut hitaammin kasvavat ammattilaiset (edes Yates ei kasvanut Maken vauhtia urallaan) treenanneet sitten löysemmin?
 
Back
Ylös Bottom