BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojoo ehkä se on toi helvetillinen provoominen vaan... mut ite sanoisin kyl provoomista vittuiluksi, mut jokanen tavallaan...

Jätkä sanoo et Marko Savolainen on niin vitun laiska, ettei jaksa edes 100metriä kävellä, ja tää on sitä kyseenalaistamista.

edit: mä meen nukkumaan --->
 
Oletko ottanut huomioon, että sulla itellä on usea lihas pamahtanut rikki. Se on monien asioiden summa ja se voi myös olla ehkäisevä juttu tossa ettei jengiä kiinnosta lähteä riskeeraamaan omaa lihaksistoaan. Jotainhan siinä treenisysteemissä on pahemman kerran sekaisin jos paikat hajoo totaalisesti.

Mike Mike, et tiedä yhtään taustoja noista loukkaantumisista. Niillä ei minun kohdallani ole mitään tekemistä treenisysteemin kanssa. Samaahan voisi sanoa Yatesin systeemeistä, että tosi surkea, kun hajoitti itsensä tai Colemanin. Sovitaan nyt vaan, että sinä kuvaat ;)
 
Ja helvetti Maken kanssa aina kun tavataan, niin vaikka me väännettäis täällä milloin mistäkin, niin ne on vain näitä keskusteluja, joka kerta on kiva kaveri nähdä ja mulle ei tule ku hymy naamalle kun ukon tapaa. Kaikinpuolin hieno mies, mutta se nyt ei jumalauta millään tasolla evää mua keskustelemasta täällä jostain ihmisten kehittymisestä.
 
Minulla on sellainen systeemi, että sillä on takuu huimaan kehitykseen. Takuu on voimassa, niin kauan kuin tehdään asiat pilkulleen, niinkuin sanon. Vielä ei ole löytynyt sellaista, joka haluaa/pystyy näin toimimaan.

Valmensit käsittääkseni Mentulaa jonkin aikaa. Eikö hänkään pystynyt toteuttamaan annettuja ohjeita?
 
Pakkotoiston perustaja vittuilee Marko Savolaiselle joka kirjottaa hyvää hyvyyttään sen foorumille? REAL LIFE?

Jätkä yrittää savustaa Markon pois täältä? Miksi vitussa. Ihan puhdasta vittuilua koko ajan... Mikä täs nyt mättää.

Edit: niin ihan selvennykseksi, Mike noi sun viestit näyttäis olevan ihan puhdasta vittuilua. Onk sul jotai henk koht Markoa vastaan vai mistä kiikastaa.

Ite oot valittanu ettei Mentulaa esim täällä näy ku porukka vittuilee, mut ite vittuilet Savolaiselle minkä kerkiät?

Propsit Markolle ettei ota sitä itteensä.

Nyt pieni reality check. Eikös tämä foorumi ole maan ehdottomasti johtava tällä saralla ja muutenkin tämän maan suurimimpia, vaikka onkin kohtuullisesti suuntaunut, eikä mikään ns. yleisfoorumi?

Minä en tiedä tasan yhtään mikään Miken ja Markon taustoista, mutta ajattelisin että "pojat" tuossa vähän haastaa toisiaan. Eli vähän niinkuin leipää ja sirkushuveja kansalle. Osuu ja uppoaa näköjään kun tällaista kommenttia tulee.

Eli vähän vitun kaukaa haettu että joku savustaisi jotain jostain johonkin. Tässä jumalauta kaksi tämän alan "isoa tekijää" keskustelee livenä.


...tai sitten minä olen ymmärtänyt jotain täysin väärin ja vetäydyn takaviistoon imemään peukkuani...


EDIT: Ja aika sopivaa "navan alle lyöntiä" muutenkin Mikellä ja Makelle tulee, joten ei ihan istu siihen että haluttaisiin ns. vittuilla toisilleen. ;) Lukekaa joskus rivien välistä, se on ihan hyvä taito elämässä...


...taisin pilata jotain. :D
 
Mun mielestäni sulla Make täytyy olla poikkeuksellisen hyvät geenit keihoilu touhuihin + että olet jaksanut omistautua täysin kaikkeen mitä laji vaatii. Eli näiden yhdistelmä takaisi parhaan mahdollisen kehityksen tietty.

Mikellä on ollut ihan mielenkiintoista tekstiä myös. Eli tyhmänä käsitinköhän nyt oikein että näin yksinkertaistettuna MIKE vannoo geenien nimeen ja MAKE uskoo enemmän omistautumiselle? Jos lääkkeitä vetää saavikaupalla niin luulis että silloinhan kaikki lihasryhmät kasvais kovalla työllä aivan saletisti, mutta kasvaako? Musta tuntuu ettei kaikki kykene siihen vaikka mikä olis, joten tässä olen enemmän MIKEN kanssa samaa mieltä.

Ja onkohan kukaan koskaan tullut ajatelleeksi että mitä jos HULKKI treenaakin liian paljon ja liian useasti, ja ei näin ollen kehitykään enemmän kuin sallisi? Esim. Heavy Duty:ssa tehdään vain pari-kolme sarjaa per lihasryhmä mutta aivan loppuun asti joka kerta. Ja MAKEnkin treeneissä joka toinen vko oli vain muutama kova sarja per lihasryhmä.

Voiko ylipäätänsä treenata "liikaa", ja nouseeko sen merkitys esille kunnolla kun edetään lääkkeillä?
 
Mä tykkään tästä pirusti, että siviilissä hyvissä väleissä olevat ihmiset pystyvät keskustelemaan kiihkeästikin asioista netissä ja varmasti myöskin sen ulkopuolella. Eikö muilla muka ikinä tule kavereidensa kanssa oikein kunnon verbaalista vääntöä mistään asioista?
 
Mä tykkään tästä pirusti, että siviilissä hyvissä väleissä olevat ihmiset pystyvät keskustelemaan kiihkeästikin asioista netissä ja varmasti myöskin sen ulkopuolella. Eikö muilla muka ikinä tule kavereidensa kanssa oikein kunnon verbaalista vääntöä mistään asioista?

Joka kerta tulee. Jos ei tulisi niin eivät ne mitään kavereita olisikaan. Siinähän se kaveruus punnitaan, kun aletaan olemaan rehellisesti eri mieltä, eikä heti peräydytä hyssyttelemään.
En minä ainakaan jaksa sellaisia ihmissuhteita missä pitää varoa tiettyjä keskustelun aiheita tai ei saa olla oma itsensä omine mielipiteineen.


Ja mitä Make ja Miken vääntöön ja tähän ketjuun tulee, niin harvoin täällä mitään näin mielenkiintoista keskustelua käydään.
 
Mä tykkään tästä pirusti, että siviilissä hyvissä väleissä olevat ihmiset pystyvät keskustelemaan kiihkeästikin asioista netissä ja varmasti myöskin sen ulkopuolella. Eikö muilla muka ikinä tule kavereidensa kanssa oikein kunnon verbaalista vääntöä mistään asioista?

Tulee, lähes jatkuvasti. Minä kehitän yritystä isäni kanssa, joka tekee yrityksessä 90% duunista minuun nähden. Haastan isäukkoa jatkuvasti. Meidän meilit on välillä sitä luokaa, että sivullinen luulisi meidän olen ilmiriidoissa. Vaan niistä meileistä ne parhaat ideat lähtee. Kevyttä "kenttävittuilua" puolin ja toisin.

Duunissa sama juttu pain työkaverin kanssa. Ulkopuolinen kun kuulisi niin hulluna pitäisi ja tilaisi tyyliin poliisia paikalle...
 
Ja onkohan kukaan koskaan tullut ajatelleeksi että mitä jos HULKKI treenaakin liian paljon ja liian useasti, ja ei näin ollen kehitykään enemmän kuin sallisi? Esim. Heavy Duty:ssa tehdään vain pari-kolme sarjaa per lihasryhmä mutta aivan loppuun asti joka kerta. Ja MAKEnkin treeneissä joka toinen vko oli vain muutama kova sarja per lihasryhmä.

Voiko ylipäätänsä treenata "liikaa", ja nouseeko sen merkitys esille kunnolla kun edetään lääkkeillä?

Markolta olis mielenkiintosta kuulla, että miten lähtisit vaikkapa Hulkkia valmentamaan. Tai jotain muuta yli 10 vuotta reenannutta naturaalia. Väitätkö pystyväsi saamaan aikaiseksi heillekin merkittävää kehitystä lihasmassassa? Vai vaatiiko metodisi aina ison voisilmän, että alkaa tapahtua. :D
 
Ja onkohan kukaan koskaan tullut ajatelleeksi että mitä jos HULKKI treenaakin liian paljon ja liian useasti, ja ei näin ollen kehitykään enemmän kuin sallisi? Esim. Heavy Duty:ssa tehdään vain pari-kolme sarjaa per lihasryhmä mutta aivan loppuun asti joka kerta.

Kyllähän Utti noita on kokeillu. Pakkiksellekin kirjoitellut noista. Muistaakni HD-ketjussa muutamia vuosia sitten.
 
Pelastakaa meidät hyvät lukijat :)
Eli alkuperäiseen aiheeseen, kenen mielestä täällä porukka kehittyy hyvää vauhtia? Ja jos ei kehity, niin mikä on syynä?

Haluavat muutakin elämää kuin pelkkää Bodausta.
Ja kun suomen huippuja kaatuu munuaisvikoihin ym niin kai sekin lyö vähän jarrua päälle ellei ihan puupää ole...
 
Haluavat muutakin elämää kuin pelkkää Bodausta.
Ja kun suomen huippuja kaatuu munuaisvikoihin ym niin kai sekin lyö vähän jarrua päälle ellei ihan puupää ole...

Totta tämäkin.

Vaatii muuten miehestä tai naisesta aika helvetisti että antaa lajille kaiken ja vähän päälle, eikä ole aikuisten oikeasti pienintäkään mahdollisuutta että siitä saisi edes kohtuu elannon, saati makeaa loppuelämää. Varmasti Jenkeissä muutama PRO saa mainetta ja mammonaa mutta tässä maassa saa kusipään leiman ja ne mahdolliset munaisiviat ja niin, tietty myös ison laskun lisäravinteista ja "lisäravinteista".
 
Haluavat muutakin elämää kuin pelkkää Bodausta.
Ja kun suomen huippuja kaatuu munuaisvikoihin ym niin kai sekin lyö vähän jarrua päälle ellei ihan puupää ole...

Itse ymmärrän kyllä sen, että natikat ei jaksa panostaa lajiin ehkä niin paljoa kuin pitäisi, mutta jos todellakin on niin, että esimerkiksi Suomen alle 8-kympissa on kisaajilla (tai joillakin kisaajilla) ammattilaisten kuuritus-määrät, niin kyllä asioita tehdään aika pitkin vittua. Siinä vaiheessa, kun tuota droppia aletaan ottamaan, niin kyllä sillon pitäisi panostuksenkin olla se 100%, jättäisivät muuten koko touhun aloittamatta.
 
Mike Mike, et tiedä yhtään taustoja noista loukkaantumisista. Niillä ei minun kohdallani ole mitään tekemistä treenisysteemin kanssa.

Asia on juuri näin. Makella oli erilaisia loukkaantumisia todella paljon myös silloin kun treenasi potkunyrkkeilyä eikä se ainakaan voi johtua hänen punttitreeniohjelmistaan.
 
Markolta olis mielenkiintosta kuulla, että miten lähtisit vaikkapa Hulkkia valmentamaan. Tai jotain muuta yli 10 vuotta reenannutta naturaalia. Väitätkö pystyväsi saamaan aikaiseksi heillekin merkittävää kehitystä lihasmassassa? Vai vaatiiko metodisi aina ison voisilmän, että alkaa tapahtua. :D

Utti on samanlainen friikki kuin minäkin, ja varmasti perehtynyt asioihin, silti ehkä jotain muutoksia kannattaisi tehdä. Tuntuu välillä, että onko suomalaiset Classicin pojat unohtaneet, mikä laji on kyseessä. Treenimäärät ovat hirveitä, tehdään mitä ihmeellisimpiä juttuja, joita ei edes juuri treeneiksi lasketa ja jalkojakin treenataan kolmea kertaa viikossa. Itse en pysyty treenaamaan jalkoja, kuin korkeintaan joka viides päivä, vaikka olisi kaikki maailman lääkkeet käytössä.
Ja missä suomalaiset häviää eniten kansaivälisissä kisoissa on lihasmassa. Joko muut treenaavat enempi "lajinomaisesti" tai käyttävät kiellettyjä aineita. Ja tottahan on, että Suomen tiukka testaussysteemi antaa ison edun moniin muihin maihin verrattuna.
Mutta niinkuin sanoin, Utti kyllä analysoi tekemisensä todella tarkasti.

- - - Updated - - -

Haluavat muutakin elämää kuin pelkkää Bodausta.
Ja kun suomen huippuja kaatuu munuaisvikoihin ym niin kai sekin lyö vähän jarrua päälle ellei ihan puupää ole...

Miksi siis käyttää isoja määriä douppia?
 
Back
Ylös Bottom