SUPERMASSA
Minun vahva mielipiteeni on, että omistautuminen ei ole lähellekkään sitä mitä pitäisi. Lääkkeitä kyllä käytetään, tiedän niistä jonkin verran
Se tuo omistautumisjuttu on tullut aika selväksi tässä valmennushommassa. Ja ennenkuin tulette minulle puhumaan omistautumisesta, niin kerron omalta kohdalta muutaman tarinan....
Joo Coleman toimi poliisina, Yates saliyrittäjänä ja perheellisenä. Haney perheellinen ja useampi sali ja paljon muuta toimintaa. Mites Arnold, muut makas rannalla ja lepäs ja kasvoi treenien lomassa (Maken metodit) ja Arska osteli kiinteistöjä ja teki bisbnestä lajin ohessa, ja oli silti paras. Strydomilla ja Mike Christianilla vaatebisnekset.Eiks Cutlerkin oo jossain kiinteistöbisneksissä, Warrenilla logistiikkayritys. Kuka vaan kehittyy jos ei tarttee muuta kun syödä treenata ja nukkua.
Mut kyllä elämän realiteetit on vähän muuta. Missä treenaat jos ketään ei viittii pyörittää salia, kenen rahoilla ostat ruoat jos et oo töissä ja tienaa rahaa siihen, missä asut?
Huippuurheilijat ja muut huippumenestyjät on normiväestöstä poikkeavia yksilöitä, ei voi odottaa että kaikki toimii samalla lailla.
Toisen kehorakennus on varmasti harrastus jossa käy kisaamassa ja toiselle se on koko elämä.
Mr Olympia-tason ihmisen bodaus on yritys jossa on itse tuote ja tuotteistettu. Jos jotain haluaa pitää antaa, sponssit edellyttää esiintymistä, matkustamista, nettinäkyvyyttä ja paljon paljon muuta.
Sellainen ketä siellä pärjää tai voittaa toimii niin. Jos ne vaan nukkuis ja söis ja treenais, voisivat olla vieläkin isompia - kyllä, muttei Mr Olympioita.
Tämän takia tänne ei hirveästi kannata kirjoitella. Aina ymmärretään väärin, mitä yritetään sanoa. Tuo oli vain minun tapa nuorena tehdä asioita.
Ettekö te nyt tajua, että puhun kaikesta ylimääräisestä? Juurihan kirjoitin, että kaikki sponssi jutut tehdään viimeisen päälle.
Eikä noita esiintymisä ole pakko tehdä, jätkät haluaa vaan tienata rahaa. Minulle ei ole ikinä raha merkinnyt juurikaan mitään, en ole tätä ikinä tehnyt rahan takia. Minulle etusijalla on aina ollut, että mikään ei mene treenin edelle. Olisinhan omalla nimelläni voinut tehdä vaikka mitä ja ehkä vielä tehdäänkin ;)
Ja töiden tekemisellä ja MR. Olympian voittamisella ei ole mitään tekimistä keskenään. Vai tarkoitatko, että ne pärjää juuri sen takia, että tekevät töitä?
- - - Updated - - -
Perusnelikymppisellä ei ole takanaan kilpailu-uraa poikkeuksellisen kovalla lihasmassalla. Täten siellä ei ole myöskään lihasmuistia. Ja suurin osa ei pääse tommoiseen kuntoon vaikka kuin olisi kaikki optimaalisesti ja lääkitys kohdallaan. Ei me olla kaikki samoista palikoista rakennettuja. Sä olet mesomorfi ja keräät helposti lihasmassaa. Siihen kun laitetaan mukaan harkittu ravinto, kova lääkitys ja kova treeni, niin silloin tulee mestareita. Et sä Make todellakaan ole mikään tavallinen nelikymppinen suomalainen mies, sulla on poikkeukselliset geenit. Geeneistä esimerkkinä, uskoisin, että teit kaikkesi pohkeiden treenissä, mutta eivät ne silti kasvaneet muun kehon tasolle. Osalla ihmisistä näitä heikkoja lihasryhmiä voi olla useita ja yleismassa ei vain kasva vaikka mitä tekisi.
Mutta kirjoituksesta sai sellaisen kuvan, kaikki joilla on ollut iso lihasmassa, kuihtuu kuurien jälkeen normi kokoon vaikka mitä tekisi.
Minulla oli muuten -94 saman kokoiset pohkeet kuin Nasserilla 52,5 cm