Viestien perusteella huomaa, että osaat keskittyä kyllä hyvin treeneissä. Ärsyttää, kun ite antaa liian helposti periksi ja treenin jälkeen usein miettii, että olis voinut vetää kovemmankin treeniin. Tarttis varmaan jonkun psyykkaamaan omia touhuja ja varmistelemaan, niin ei pää antas lopettaa kesken.
Silloin, kun saa itsestä niin henkisesti, kuin fyysisesti sataprosenttia irti, niin niitä sarjojakaan ei montaa tarvitse tehdä. Itsellä oli tapana tehdä yksi kova pudotussarja, jossa en ollut niin tarkka liikkeen puhtaudesta ja sitten kevemmällä painolla yksi suorasarja tosi puhtaasti. Tämän jälkeen seuraava liike. Eli lämmittelin hyvin ja sitten heti ensimmäiseen sarjaa mahdollisimman paljon rautaa. Monihan nostaa painoja sarja sarjalta, mielestäni näin ei päästä maksimirautoihin.
Jos sinusta tuntuu, että treeni jäi liian kevyeksi niin kerron ,kuinka itse toimin. Minulle on käynyt monesti niin, että olen ollut jo palkkaria juomassa pukukopissa ja olen alkanut miettimään, että olisiko siinä prässissä voinut sittenkin tehdä vielä yhden toiston. Ja vaikka olin todellakin vetänyt sarjan loppuun, niin ei ole auttanut kun lähtä lastaan kaikki painot prässiin takas ja ottaa sarja niin loppuun, että kelkka jää pohjaan Sen jälkeen saa vasta mielenrauhan