BB PRO Marko Savolainen

Savoilainen on ÄIJÄ! Tulee aina kateltua kaverin videoita enne salille lähtöä. Liike ku liike niin täysiä mennään. Iso peukku Makelle. :puntti:

itse katselen Markon videoita lähes päivittäin, mm. ruokailujen yhteydessä,
on sillä niin viisaita sanoja puheissaan :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläinenkin fanittaa Makea ihan puhtaasti sen takia, että kundilla on tekemisen meininkiä hommassa ja lisäksi mun on pakko ihailla Maken omistautumista lajille. Hemmetti kun sais sellaista kurinalaisuutta edes snadisti itellekin.
 
Meikäläinenkin fanittaa Makea ihan puhtaasti sen takia, että kundilla on tekemisen meininkiä hommassa ja lisäksi mun on pakko ihailla Maken omistautumista lajille. Hemmetti kun sais sellaista kurinalaisuutta edes snadisti itellekin.

eheheh:) uskallan sanoa että melkeinpä kaikki jotka tähän lajiin(kehonrakennus) on perehtynyt täällä suomen maalla, ihailee Markoa jollakin tasolla. Minäkin:)
 
Ei helevetti tuota viimistä pätkää. :D Miettii varmaan kaks kertaa ennen kuin pyytää Makea varmistamaan toista kertaa. "Jatkuu, jatkuu... EIIIHHH!!!" :hyper:
 
Hyviä pätkiä, toi vika on aika paha. :)

"Älä nyt vielä lopeta!" :lol2:

Oli kyllä vitun hauska video. :lol2: Totaali repäminen. Noin sen pitää mennäkkin.

Jos Markon kanssa treenais niin ei ainakaan jäis treenit koskaan löysästi tehtyä tai jätettyä pari toistoa varastoon.
 
Back
Ylös Bottom