BB PRO Marko Savolainen

Henk. koht. haluaisin että Make eläisi terveellistä elämää, jakaen sitten tietouttaan vaikka valmennuksen parissa. Ikävä kuvitella mitään paluuta pro-lavoille, vaikka miestä fanitankin.

Oli miten oli, onnea valitsemallasi polulla. Ymmärrettäväähän se on jos paluu houkuttelee, kun tuota on lähes koko elämänsä tehnyt. Silti meitä moralisoijia tulee varmasti löytymään :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä mä ymmärrän, että täällä annetaan neuvoja mutta jos mies ihan oikeasti ei mitään muuta toivo ja halua ja tuntee että elämästä puuttuu helvetin iso pala ja ei voi olla onnellinen jos ei voi tehdä sitä mitä haluaa niin ymmärrän ihan täysin, että tekee sen mitä voi jotta voi olla onnellinen, itse arvostan terveyteni kyllä niin ylös että jos vaikka maksa arvot olis vituillaan lopettaisin jo siihen :)
 
no jos osaat vähääkään lukea siitä haastattelusta rivien välistä niin eikö siitä jo jotain voi miettiä?

Mitä siitä pitäis sitten miettiä? (Älä vastaa, kysymys oli retorinen)

Jos nyt luet mun postin ilman mitään rivien välistä tihrustamista, niin saatat ehkä säkällä ymmärtää etten viittaa paluun mahdollisuuteen tai mahdottomuuteen, vaan ainoastaan siihen, että sama jauhaminen jatkuu jo ties monennenko kerran.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2398546&postcount=3924

Mutta topicciin palatakseni toivon Markon jatkavan työtään ainakin jossakin muodossa tämän lajin parissa. Mies tekee itse valintansa ja kantaa päätöstensä vastuun.

Markon ja muidenkin vanhojen partojen muisteluita menneiltä vuosilta ja kisakokemuksia on aina hauska lukea. Virtamon Jounillakin tuntuisi riittävän tarinaa yhteen jos toiseenkin ketjuun.
 
Jos nyt on Marko comebackia suunnittelemassa niin tuun aivan varmasti kattomaan mihin tahansa Savolaista lavalle..
T: Biggest fan
Näin. Toivottavasti ei tule terveyden kanssa ongelmia. Savolainen on kyllä munkin palttiarallaa tärkein bodausidoli :worship:
 
kyllä mä ymmärrän, että täällä annetaan neuvoja mutta jos mies ihan oikeasti ei mitään muuta toivo ja halua ja tuntee että elämästä puuttuu helvetin iso pala ja ei voi olla onnellinen jos ei voi tehdä sitä mitä haluaa niin ymmärrän ihan täysin, että tekee sen mitä voi jotta voi olla onnellinen, itse arvostan terveyteni kyllä niin ylös että jos vaikka maksa arvot olis vituillaan lopettaisin jo siihen :)

Samaa mieltä, parempi vaikka kuolla pois kun miettiä 50vuotta että miksen sittenkään/mitä jos.
 
Ei jumankauta sentään :D peukut pystyyn ja odottelemaan tatti pystyssä uusia blogipäivityksiä!

E: No joko se Mikeki alkaa jo valumaan viivan toiselle puolelle? :o
 
Noh katsastellaan, jos joskus ollaan taas isossa kunnossa niin yhteissettiä vaikka Bullin kanssa, shokkihoitoa amerikan mantereelle :worship:
 
Back
Ylös Bottom