BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän tyhmempikin jannu tajua että Markon Pro-kisat on jo kisailtu.
Ei.

Mutta pitäiskö vielä duunata kovia kärsiny kroppa sellaiseen kuosiin, voivoi. Ei muutaku tsemppiä vaan Markolle, jos aikoo.

Suomalaista uhrautumista. Ei oo hengestä kysymys, mut ei kai kivaakaan oo vedellä painoa vieterinä ylös alas.

Ja tää ei ole dissausta eikä mitään, en tarkoita sillä tavalla.
 
Tsemppiä täältäkin markolle mitä meinaakin tehdä tulevaisuudes :) Odotan kyl innol jos nyt alat treenaa oikee kunnol ni miten mies paisuu.
 
uusi. näyttää siltä että tekee comebackia. olisihan tuo riskaa peliä mutta jos se miehen tekee onnelliseksi niin ymmärrän täysin aikeet. tsemppiä makelle! meikän kovin idoli ollu alusta asti!
 
Rauhoittukaa nyt ihmeessä...täältä ei heru kyllä yhtään tsemppejä jos mies aikoo palata takasin samantien kun on saanut uuden munuaisen,tässä maailmassa on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat myös kipeästi uutta munuaista..Toivottavasti marko nyt ymmärtää että on saanut toisen mahdollisuuden suht koht normaali elämään..ei helvetti nyt kannata sitäkin mennä tunaroimaan..toki se olisi mahtava nähdä make lavalla mutta kukaan tuskin toivoo markon uhraavan elämäänsä tämän lajin parissa..:):piis:
 
Lopettakaa jo se lässyttäminen paluusta. Vituttaa jo valmiiksi jos sinänsä ok ketju lyödään lukkoon kun asia on käyty läpi jo ihan riittävän monta kertaa.

Palataan asiaan vaikka sitten kun Marko itse kertoo jotakin varmaa.
 
no jos osaat vähääkään lukea siitä haastattelusta rivien välistä niin eikö siitä jo jotain voi miettiä?
Niinpä... Markohan tuskin tulee tänne huutamaan että lääkeaineet on pelissä. Mutta selvästihän tuossa sanotaan mitkä on tavoitteet ja että nyt tehdään 200 lasissa töitä tavoitteiden täyttymiseksi.

Mitä sanot niille, joiden mielestä sinun tulisi lopettaa?
"- Kehonrakennus on elämäni. Olen tehnyt sitä 16-vuotiaasta asti 24-7 panostaen siihen kaikkeni, joten aion myös saavuttaa tavoitteeni."

Haaveesi?
"- Päästä Las Vegasiin Mr. Olympiaan kisan kautta".

Minä en ole kukaan ketään arvostelemaan niin silloin sanon että tsemppiä pirusti mihin Marko vaan alkaakin.:thumbs:
 
Yksikään Pakkotoistolainen ei ole oikea ihminen sanomaan mitä Markon pitäisi tehdä tai mitä ei pitäisi. Niin kuin mies itse sanoi, 16-vuotiaasta asti tätä hommaa tehnyt, niin tietää taatusti itse mitä on tekemässä ja mitä haluaa tehdä.

Sitten voi tulla neuvomaan lopettamisesta, kun on itse kulkenut saman tien. Siihen asti pidetään turpa visusti tukossa.

Ja täältä isot tsempit myös Markolle! Teet sitä mikä tuntuu oikealta ja mitä haluat tehdä. Jotkut pistää takin nurin päin, mutta kyllä sielä kannustusrivistössä meitä poikia riittää!
 
ja luulen että ne jotka eivät pysty sulattamaan sitä että make tekisi paluun lavoille niin siinä vaiheessa kun alkaisi kuvia tuppaamaan ulos ja alkaisi olla vanha kunnon supermassa niin alkaisi varmasti myös ne kannustamaan ja tsemppaamaan jotka sitä eivät nyt tee...
 
Back
Ylös Bottom