BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oletko make muuten nähnyt mikey rourken the wrestler leffaa, millaisia tuntoja herätti jos olet, menee melkein yksi yhteen päähenkilön comeback yritys omasi kanssa:)
 
Offtopicci mikelle:
Miksi poistelet Markon paluuseen liittyviä kommentteja jos kaveri on oikeastikkin palaamassa(mahdollisesti jopa lavoille)?

Taitaa Mike pitää tuota paluuta niin älyttömänä ajatuksena. Ja näin pitää ilmeisesti muidenkin täällä ajatella.

Mielestäni paluu lavoille on hieno ajatus jos terveyden kanssa ei lähdetä enää leikkimään, mutta mitä sillä tavalla sitten saavuttaa. Suomen mestaruuden? Se tuskin Markolle riitää.
 
Tai sitten vain on turha jauhaa sontaa ennenkuin Make itse mitään varmistaa.
 
Finnish Gp 1997

kuva122.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mikä jumalauta siinä on, että täällä alkaa vittu kaikki hyppimään silmille? Onkohan Pakkotoistolla löystynyt vähän moderointi? Pistetääs pojat oppimaan vittu kantapään kautta sitten.

Ja niinkauan kuin minä täällä olen, niin täältä lähtee just vaikka kaikki viestit pois jos haluan. Nappia painamalla koko paska sulkeutuu. Joten turvat kii jos täältä jotain poistellaan, sillä minä en ainakaan ala katselemaan tämmöistä Markon ketjussa.

Supermass Return2: The fellowship of the KP
Supermass Return2: Two kidneys
Supermass Return2: The return of the dialysis

Vitun marakatit saatana!
 
Eräs suuri filosofi jolla on hyvinkin vaikea nimi sanoi kerran " Inhimillistä tyhmyyttä vastaan on mahtavinkin jumala täysin voimaton " . Tsemppiä ja kannustusta Makelle treeneihin...ja Mikelle voimia tämän sivuston kanssa...
 
Mitäs SUPERMASSA aikoo tehdä tästä eteenpäin ?

Olen ymmärtänyt, että kickboxing on bannattu siirrännäisen johdosta vai aiotko jatkaa treenejä sen parissa ?
 
[mod]
JOS on palstan moderoinnista asiaa, mennään inisemään vaikka suomi24:een.
Mike päättää moderoinnin linjan ja that's it, tää ei oo mikään helvetin demokratia

ps. ei koskenut teukkaa, vaan nyt editoin tän viestin[/mod]
 
Back
Ylös Bottom