BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rauhoittukaa nyt ihmeessä...täältä ei heru kyllä yhtään tsemppejä jos mies aikoo palata takasin samantien kun on saanut uuden munuaisen,tässä maailmassa on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat myös kipeästi uutta munuaista..Toivottavasti marko nyt ymmärtää että on saanut toisen mahdollisuuden suht koht normaali elämään..ei helvetti nyt kannata sitäkin mennä tunaroimaan..toki se olisi mahtava nähdä make lavalla mutta kukaan tuskin toivoo markon uhraavan elämäänsä tämän lajin parissa..:):piis:

36-vuotias vasta uuden munuaisen saanut mies pitää tavoitteenaan kasvaa isommaksi. Onko tämä sitä kaikkien ihannoimaa lajille omistautumista vai silkkaa tyhmyyttä? Tietysti jos koko elämänsä on uhrannut lajille, on uuden uran löytäminen todella vaikeata, eikä samanlaista kuuluisuutta varmasti ole tarjolla. Kuitenkin kolmatta mahdollisuutta tuskin tulee mikäli tämä mahdollinen yritys päättyy samalla lailla kuin edeltävä.
 
Hetken oltiin jo varsin mukavalla ja asiallisella linjalla jota oli ilo lukea, mutta nyt taas tahtoo tulla tätä höpöhöpö juttua... Pysytään asiassa, holistit holisteina, bodarit bodareina jne.
 
kasvaa Kuitenkin kolmatta mahdollisuutta tuskin tulee mikäli tämä mahdollinen yritys päättyy samalla lailla kuin edeltävä.

ei sitä koskaan tiedä, eikös joku älyn jättilläinen tässäkin ketjussa linjannut miten suomestakin saa rahalla uusia munuaisia:lol2::lol2:
 
Aika säälittävää nillitystä monelta toi Maken paluun dissaus. Jos henkilön itsensä mielestä tavoitteiden saavuttaminen vaatii terveyden riskeeraamista niin siinäpähän vaatii, itse kukin tavoitteensa valitsee. Ja samat kitisijät on kuitenkin persettä nuolemassa ja olalletaputtelemassa jos Marko pääisi mr-olympiaan ja menestyisi siellä.
 
Olisi kivaa kuulua minkälaista voimatuloksia herra Savolaisella oli kun hän oli huippukunnossa!

Toivon sinulle hyvä elämä jatkossakin! Tarina Marko Savolaisesta jatkuu...
 
Aika säälittävää nillitystä monelta toi Maken paluun dissaus. Jos henkilön itsensä mielestä tavoitteiden saavuttaminen vaatii terveyden riskeeraamista niin siinäpähän vaatii, itse kukin tavoitteensa valitsee. Ja samat kitisijät on kuitenkin persettä nuolemassa ja olalletaputtelemassa jos Marko pääisi mr-olympiaan ja menestyisi siellä.
Pakkis ainakin antaa välittömän tuen Maken paluulle mediana jos näin tulee tapahtumaan.
 
No muutamasta kommentista tuo tuli mieleen. Ihmeellisen paljon tuota vastustusta tuo mahdollinen comeback on kyllä herättänyt.
 
mä en käsitä mitä helvetin vastustusta toi voi aiheuttaa kun miehen omasta kehosta on kiinni niin mitä paskan väliä sillä muille on jos kaveri vaikka juoksis kalliolta alas... ei vaan voi käsittää tota vikinää
 
No muutamasta kommentista tuo tuli mieleen. Ihmeellisen paljon tuota vastustusta tuo mahdollinen comeback on kyllä herättänyt.
pakko sen verta tätä jatkaa ja kysyä että onko se ihme että se herättää vastustusta, ihmisiä oikeesti kuolee elinjoihin ja sitten nyt uusi mahdollisuus jos näin käytetään, koska kyllähän sen tietää viimeistään kisa dietillä kun kroppa kovilla ja määrät kovimmillaan että miten siinä käy, esim. se täälläkin mainittu don long.
 
No muutamasta kommentista tuo tuli mieleen. Ihmeellisen paljon tuota vastustusta tuo mahdollinen comeback on kyllä herättänyt.

Miul ei kyllä mistään kommentista tuu mieleen vastustusta. Jotkut vaan ajattelee ettei oo järkee lähtee leikkimään terveydellä, kun uuden mahollisuuden saanu, mutta varmaan lähes kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet ja lukeneet toivovat että tekis comebackin. Itseä ei sinääsä kiinnosta mitä tekee, jos uuestaan elimet rikkoo ni sit ei ainakaan pitäis keneltäkään herua sympatiaa.
 
Mä luulen, että Make on elämässään käynyt läpi enemmän kuin tässä ketjussa nillittäjät yhteensä ja tietää itse, mitä on tekemässä. Miehellä ei takuulla ole enää ole mitään harhaluuloja leikin riskeistä tai unelmia maailmanmaineesta jos menestyy, vaan tekee hän mitä tekee niin tekee sen vain itseään varten. Eihän paluussa mitään järkeä olisi, ei minun eikä varmaan kenenkään mielestä, mutta jos elämä ei tunnu elämisen arvoiselta ilman pitkäaikaisten tavoitteiden ja unelmien tavoittelemista vaikka sitten isoillakin panoksilla, niin antaa saatana sentään palaa vaan, ei elämästä kuitenkaan hengissä selviä.

Ja edelleenkään kukaan muu kuin Marko itse ei tiedä, mitä tämä oikeasti aikoo.
 
tulee vaan mieleen oiskohan se uus munuainen pitäny kuitenkin antaa jollekkin sitä tosissaan tarvitsevalle/arvostavalle. mut ei kai se paluu ole vielä kiveen kirjoitettu.
 
tulee vaan mieleen oiskohan se uus munuainen pitäny kuitenkin antaa jollekkin sitä tosissaan tarvitsevalle/arvostavalle. mut ei kai se paluu ole vielä kiveen kirjoitettu.

meinaakko ettei Savolainen sitä tarvii tai arvosta..? Kyllä me ollaan kuule kaikki luojan lapsia ja samanarvosia horkkasimme tai emme... =)
 
Back
Ylös Bottom