BB PRO Marko Savolainen

Ei jumankauta sentään :D peukut pystyyn ja odottelemaan tatti pystyssä uusia blogipäivityksiä!

E: No joko se Mikeki alkaa jo valumaan viivan toiselle puolelle? :o

No en minä kyllä missään nimessä ole paluun kannalla, mutta jos Make nyt sitten meinaa takaisin bodaukseen palata, niin totta vitussa ollaan tekemässä historiallisia kuvia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tosiaan tsemppiä markolle ja hyvinhän se don longkin tosiaan vielä porskuttaa vaikka dialyysissä ja porukka jenkeissä haluis estää sen kisailun:rock:, ni miksi ei paluuta:) markon uusia kuvia odotellessa:wtf:
 
Tsemppiä makelle ja toivottavasti pääset taas supermassoihin..

Oli se supermassa return dvd aika fiksua mättöä, makella hauskoja kommentteja aina välillä, sai repeillä tuskasa :).. tulee joskus sillon tällön motivaation lisäämisenä katottua sitä rainaa, massa pisti hulkin ja miken koville, hulkki punnersi 300kilolla prässissä ja mike veti helvetisti alataljassa

Toivottavasti Maken paikat kestää
 
Jos ollaan jatkamassa isommaksi isosta niin nyt ois oiva hetki jo kuvailla ja video patkaa salilta niin ois erittäin makee sit vertailla kuvia kun ollaa esim reenailtu jo vuos tästä, se kehitys on varmaa niin ällistyttävää. Make laita taa korvan taakse.
 
Pakko itsekin myöntää että olen aivan täpinöissäni ajatuksesta Make tekisi paluun lavoille. Sinällään juttu on kaksipiippuinen koska pelottaa että miten Maken terveys kestää kovan treenin mutta ymmärrän kyllä että jos ei saa tehdä sitä mitä on syntynyt tekemään niin onko elämässä silloin mitään mieltä?
 
Se olis shokkihoitoa natseille kans!!

Ja jos kerran juice sai juoda siirrännäismaksansakin, niin mikä ettei noin ainutlaatuinen urheilija saa riskeerata. Ja kun kerran vielä on kysymys kovasta työstä ja haaveiden saavuttamisesta toisin kuin alkoholisteilla.
Ja nyt lienee jo riski Markolla paljon tiedostetumpi kuin ensimmäisellä kerralla. Ajattelisin, että myös terveyden kontrollointi pelaa hyvin nyt.

Tsemppiä täältäkin!
 
Minua ihmetyttää asian taloudellinen puoli.

Kehonrakennus pro-tasolla vaatii helvetisti rahaa, ja yhteistyökumppaneiden löytäminen tuolla menneisyydellä voi olla vaikeaa. Sijoittajien kannalta aikamoinen riskibisnes.
 
No jos Make tekee asiat toisin, eli on kovasti näkyvillä kokoajan kuten vaikka Mentula, niin voihan sitä vaikka massiakin tulla. Sponsorit ei kyllä kiinnostu, jos olet jossain 2000 levikin lehdessä kerran vuodessa, käyt salilla ja lopun aikaa olet himassa.
 
Alkoholismi on sairaus, eivät oikein voi sille mitään. Dropittaja on taas yksinkertaisesti vain tyhmä ja syypää omiin ongelmiinsa. Ongelmat kuitenkin pitää suhteuttaa. Jos joku luo elantonsa 10 vuoden ammattilaisuralla ja joutuu lopuksi vaihtamaan munuaisensa, niin onko se sen arvoista, voi hyvinkin olla.
 
Bodarille douppi antaa mahdollisuuksia edetä ja pärjätä valitsemallaan tiellä. Aivan samoin kuin alkoholi auttaa taiteilijoita kuten juice urallaan. Sanoihan juice kerran eräässä haastattelussa alkoholista, että ei olisi aleksis kivikään tehnyt ihan seitsemää veljestä ilman alkoholia.
 
Alkoholismi on sairaus, eivät oikein voi sille mitään. Dropittaja on taas yksinkertaisesti vain tyhmä ja syypää omiin ongelmiinsa. Ongelmat kuitenkin pitää suhteuttaa. Jos joku luo elantonsa 10 vuoden ammattilaisuralla ja joutuu lopuksi vaihtamaan munuaisensa, niin onko se sen arvoista, voi hyvinkin olla.

Aivan, tiesitkö että nykyään myös lääkeaineiden väärinkäyttö luokitellaan sairaudeksi josta voi joutua tai itse hakeutua sairaalaan riippuen asian vakavuudesta.
 
Alkoholistiksi ei synnytä, kenestäkään ei tule alkoholistia jos ei itse rupea ryyppäämään.
Geeneissä kulkee osittain alkoholismi, sairaus kun on.
Eli kyllä sitä toisaalta alkoholistiksi synnytään, tosin sitä viinaa ei kukaan väkisin kaada kurkkuun.
Mutta sillehän ei itse mitään voi jos se alkoholismi kulkee suvun geeneissä.

Ja tosiaan ensimmäinen ja viimeinen paskaviesti multa tähän ketjuun, täysin turhaa jauhaa näistä asioista. Halusin vaan tohon kommentoida
 
Tätäkin asiaa voi ajatella monelta kantilta.

Tuskin kukaan oli moralisoimassa Mika Häkkistä, kun hän kuoleman porteilta palasi jälleen F1:seen. Kaikki elementit uuteen loukkaantumiseen, jopa kuolemaan olivat edelleen olemassa.
 
Back
Ylös Bottom