BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin oli paljon massaa ettei tuo ojentajapose oikeen taipunu :)
Oli kyllä melkonen köntti :D
Livenä näytti vielä "sairaammalta"
 
Eiköhän (toivottavasti) porukka älyä että tossa ei oo tarkotuskaan esitellä tiukkaa lihasta. Mutta kyllä nuo lihasmassat on todella hurjat.:hyvä:
 
Niin eihän tuossa läskiä hirveitä ole, mutta nestettä sitäkin enemmän. Meinaatko Marko tuota nestekertymää, kun sanoit et sairaan näköinen ukko? Aikaisemmin kun olin nähnyt Markon esiintyvän, niin rasvat saattoi olla samat, mut ukko oli kireydestään eri kaliiperia.
 
Ihan Maken takia lähdin ekaa kertaa FitnessExpoon, ja ei tarvinnut katua. Kylmät väreet alkoi kulkea selässä kun tuo legendaarinen ´97 kisojen musiikki alkoi soida ja valtavan kokoinen mies astelee lavalle. Kaverikin joka ei juuri bodauksesta välitä meinas pudottaa leuan lattiaan Maken nähtyään.

Samalla reissulla tuli sitten ostettua Supermassa kirja jonka kirjastopainos oli innoittamassa mun ekoja salitreenejä 97. Sekä tietysti pyydettyä Maken nimmarit siihen ja saipa kaiken päätteeksi vielä kätellä miestä itseään.
Eräs elämäni mielenpainuvimpia hetkiä...
 
Samalla reissulla tuli sitten ostettua Supermassa kirja jonka kirjastopainos oli innoittamassa mun ekoja salitreenejä 97. Sekä tietysti pyydettyä Maken nimmarit siihen ja saipa kaiken päätteeksi vielä kätellä miestä itseään.
Eräs elämäni mielenpainuvimpia hetkiä...

Hyvä kirja edelleen. Löytyy tuolta kaapista ja kyllä se aina välillä tulee kaivettua esiin, kun haen motivaatiota treeneihin! Toinen on tuo Mega Mass GP video Maken vaparista You Tubessa.

Tulee aina välillä katseltua sekin ennen salille lähtöä. Kyllä motivaatiota siinä vaiheessa virtaa suoniin ainakin mulla!
 
itsekkin olin kattomassa tuon maken shown vuonna 2005 ja seurassani oli kaveri joka ei liiemmin bodailusta yms välittänyt,mutta kun make asteli lavalle niin kaverini kääntyi minuun päin ja kysyi:mikä toi on? =) nauratti aika paljon!!
 
En tiedä tarkoititko Marko tuolla kommentilla: "sairaan näköistä" , sitä että munuaiset alkoivat olla tuossa vaiheessa hyvin heikossa kunnossa? Ainakin kun kasvoja katsoo, niin mies näyttää hyvin väsyneeltä.
 
En tiedä tarkoititko Marko tuolla kommentilla: "sairaan näköistä" , sitä että munuaiset alkoivat olla tuossa vaiheessa hyvin heikossa kunnossa? Ainakin kun kasvoja katsoo, niin mies näyttää hyvin väsyneeltä.

Juuri sitä tarkoitin.
Hemoglobiini oli tuohon aikaan jotain 87 ja muutenkin olo oli tosi huono.
 
Ihan Maken takia lähdin ekaa kertaa FitnessExpoon, ja ei tarvinnut katua. Kylmät väreet alkoi kulkea selässä kun tuo legendaarinen ´97 kisojen musiikki alkoi soida ja valtavan kokoinen mies astelee lavalle. Kaverikin joka ei juuri bodauksesta välitä meinas pudottaa leuan lattiaan Maken nähtyään.

Samalla reissulla tuli sitten ostettua Supermassa kirja jonka kirjastopainos oli innoittamassa mun ekoja salitreenejä 97. Sekä tietysti pyydettyä Maken nimmarit siihen ja saipa kaiken päätteeksi vielä kätellä miestä itseään.
Eräs elämäni mielenpainuvimpia hetkiä...

Harmi, kun teistä hyvin harvat ovat nähneet kun olin -94 esiintymässä suomen PM-karsinnoissa. Olin vasta 21 v ja kunto oli ehkä kovin mitä minulla on ollut. Toinen näkemisen arvoinen esiintyminen oli -97 Tukholmassa. Yates oli samaan aikaan siellä esiintymässä. Olisin halunnut heittää pienet pari poseeraukset Yatesin kanssa, mutta se jostain syystä kieltäytyi. Jos jostain löytys kuvia niin ymmärtäisitte miksi ;)
 
Back
Ylös Bottom