BB PRO Marko Savolainen

http://www.markosavolainen.blogspot.com/ noniin makelta oli vastaus tuolla ,tostahan oli vähän puhettakin että tuo matsaaminen voi tulla vähän turhan vaaralliseks munuaisen suhteen. siel on nyt sit ouluski tarinan mukaan uus varsin asiallinen sali :) ja pikku pumpit haettiin jo yllättäen ;) saas nähä mihin intoutuu , vangelis levyn hymni jo valmiina soimaan taustalle ku supermassa lähtee ottaa vähä lihaa takas ;)



Sanokaa mua nyt sitte vaikka pelleksi, mutta toivoisin hartaasti että Marko nyt malttaisi pysyä ihan perus kuntosalijumppaajana eikä alkaisi enää pyrkiin mihinkään keholavoille. Ei vain kiinnosta nähdä ihmistä lavalla joka leikkii jo tosissaan hengellään :( Ei vaikka kuinka hyvä olisi. Ja omasta mielestä Marko on tehnyt suomalaisen kehonrakennuksen eteen jo tarpeeksi kovia uhrauksia tähänkin asti. :thumbs:


edit. en siis millään tapaa kritisoi jos Marko päättää naturaalina yrittää keholavoille. Ja kannustan kyllä täysillä että pysyisi natuna :thumbs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole Marko vähään aikaan päivitellyt tuota blogiaan.
Kone tippui lattialle ja on korjattavana. Olisi kyllä paljonkin hyviä juttuja blogiin, esimerkiksi eilen kuvasin Mentulan Jarin treeniä +poseerausta Oulun Classic Gymin avajaisissa. Mutta kun ei ole kuin tämä kännykän räpsy, niin ei saa laitettua vielä.
 
Siis kyllä Make pitäs lyödä ritariksi! ääh mitä sitä paskaa, suoraan Kuninkaaksi mies!
Oisko make teoriassa mitään saumaa alottaa kehonrakennusta uudelleen? Entä käytännössä, poltteleeko?
 
Nyt Marko sitten jäitä hattuun. En, eikä varmaan moni muukaan, haluaisi nähdä sinun käyvän saman munuaisrumban uudestaan, jos käy siirrännäisellä samoin :(. Naturaalina jumppaus on tietenkin varmaankin(?) eri asia sitten munuaisen kanssa.
 
Mä en usko että Markon kaltanen kehonrakentaja tarvitsee myrkkyjä ollenkaan kilpaillakseen menestyksekkäästi sm-lavoilla. Ei muuta kun sinne vaan hakeen palkinot pois ilman tervyden menettämisen vaaraa:rock:
 
minkä helvetin takia marko palais sm tasolle kisaamaan...sehän olisi sama kun kimi räikkönen siirtyisi F1:sistä ajamaan mikroautoa...ei mitään järkeä..
 
minkä helvetin takia marko palais sm tasolle kisaamaan...sehän olisi sama kun kimi räikkönen siirtyisi F1:sistä ajamaan mikroautoa...ei mitään järkeä..

Mitenkä tämä keskustelu pyörii tätä samaa rataa jatkuvasti. Tämä aihe on jo kymmenen kertaa käsitelty, joten voitaisiko vain keskittyä kuolaamiseen ja blogin juttujen päivittelyyn?
 
Mitenkä tämä keskusteli pyörii tätä samaa rataa jatkuvasti. Tämä aihe on jo kymmenen kertaa käsitelty, joten voitasiko vain keskittyä kuolaamiseen ja blogin juttujen päivittelyyn?

Todellakin samaa mieltä! Vähän väliä sama vinkuminen.
 
Aika naurettavan kuuloista puhetta nyt, eiköhän Make nyt itse tiedä mitä tekee, eikä hän varmasti tarvitse pakkisten kirjoittelijoiden mielpiteitä päätöksiensä tueksi.
 
Aika naurettavan kuuloista puhetta nyt, eiköhän Make nyt itse tiedä mitä tekee, eikä hän varmasti tarvitse pakkisten kirjoittelijoiden mielpiteitä päätöksiensä tueksi.

:thumbs:
That's it and that's the end. Ihan turha ruveta ketään neuvomaan. Jokainen tekee niin kun parhaaksi näkee.
 
Back
Ylös Bottom