- Ikä
- 39
Mä arvasinki et täällä ei saa markosta puhua mitään negatiivista. Kylhän se varmaan tulee kehittymään tosta mut ikäkin alkaa tulemaan vastaan väkisinki. Jotenkin luulen et miehellä ei loppupeleissä riitä kantti ihan huipulle, koska vaikka olikin huippu kehon rakentaja ni ei kait koskaan voittanu mitään isompaa. Korjatkaa jos olen väärässä. Kamppailujutuissa ei pelkkä taito aina riitä vaan tarvitaan ns. "eye of tiger".
No isot respectit joka tapuksessa.
Niin ja kyllä mun ikänen on ehtiny treenata aika paljonki ja eri lajeja. Vois sanoo et koko pienen ikäni.
Eiköhän noissa Maken videoissa ole pointtina opetustarkoituksen ja täydellisen tekniikan sijaan vähän kertoilla mitä Marko nykyään tekee. Kuitenkin kyseessä on aika hiton legendaarinen bodyukkeli jonka edesottamuksia urheilun saralla seuraan itse mielenkiinnolla, oli kyse sitten kilpaurheilusta tai pelkästä harrastamisesta.
Saahan Markonkin touhuja varmaan kritisoida, ei siinä mitään mutta tuo nyt on vähän hakemalla haettua jos aletaan whinettämään siitä että munuaisleikkauksen jälkeen ex-kehonrakentajan boksailutreenivideoissa ei oo tekniikka kuin E.Hoostilla.
Sitäpaitsi onhan Make matsannutkin kickboxingissa joten hatunnosto siitäkin.