BB PRO Marko Savolainen

Jep, kävin tos kattoon "Supermassan" nyrkkeily- ym. videoita ja "jonkin verran" noita kamppailu lajeja treenanneena pakko kommentoida: en kyl ite lähtis tolla osaamisella laittaan viel mitää videoita nettii, ei oikein vielä vakuuta, esim. tossa kiertopotkus on aika onneton ulottuvuus jne. Ja ei siis millää pahalla, eikä tulis mieleenkää arvostella noissa punttijutuissa :worship: mut enhän mäkään laita omia mave videoita nettii, kun on viel tekniikka ja tulokset aika säälittävii :(

Ja siis minkä takia ei voi laittaa treenivideoitaan näytille? Eihän niitä pakota kukaan katsomaan? Ja 18-kesänen kolli varmasti on paljon nähnyt kamppailulajien harrasta. :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, kävin tos kattoon "Supermassan" nyrkkeily- ym. videoita ja "jonkin verran" noita kamppailu lajeja treenanneena pakko kommentoida: en kyl ite lähtis tolla osaamisella laittaan viel mitää videoita nettii, ei oikein vielä vakuuta, esim. tossa kiertopotkus on aika onneton ulottuvuus jne. Ja ei siis millää pahalla, eikä tulis mieleenkää arvostella noissa punttijutuissa :worship: mut enhän mäkään laita omia mave videoita nettii, kun on viel tekniikka ja tulokset aika säälittävii :(
Ei helvetti mitä urpoilua:lol2:
 
Joskus totuus tulee lasten suusta. Vaikka kyse onkin kehonrakennuslegendasta.

Mutta kyllähän se Markokin varmaan tietää, että tekniikka on hakusessa. Aika montaa tyyppiä varmasti kuitenkin kiinnostaa lukea ja nähdä Markon treeneistä juttua, joten itkut siitä ettei videoita nimenomaan SAISI laittaa nettiin (koska tekniikka on huono), on jotenkin ärsyttävän kuulosta. Jokainen laittakoon ja kuvatkoon juuri sitä videomateriaalia nettiin, mitä haluaa.
 
Mutta kyllähän se Markokin varmaan tietää, että tekniikka on hakusessa. Aika montaa tyyppiä varmasti kuitenkin kiinnostaa lukea ja nähdä Markon treeneistä juttua, joten itkut siitä ettei videoita nimenomaan SAISI laittaa nettiin (koska tekniikka on huono), on jotenkin ärsyttävän kuulosta. Jokainen laittakoon ja kuvatkoon juuri sitä videomateriaalia nettiin, mitä haluaa.

Juurikin. Itse ainakin seurailen blogia pelkästä seuraamisen ilosta. Hieno homma, että Make on toipumassa hyvää vauhtia!:)
 
Ai että sitten saa laittaa videoita ja kuvia, kun on tykkikunnossa ja kaikki hallussa? Ehkä niitä voi laittaa senkin takia, että muut voi tsekkaa tekniikkaa ja kertoa missä voi parantaa..ja kuvissa, että mitkä lihat ehkä kaipaa lisää kuritusta. Tai sitten ihan vaan päivittelee, että missä mennään...
 
Mä arvasinki et täällä ei saa markosta puhua mitään negatiivista. Kylhän se varmaan tulee kehittymään tosta mut ikäkin alkaa tulemaan vastaan väkisinki. Jotenkin luulen et miehellä ei loppupeleissä riitä kantti ihan huipulle, koska vaikka olikin huippu kehon rakentaja ni ei kait koskaan voittanu mitään isompaa. Korjatkaa jos olen väärässä. Kamppailujutuissa ei pelkkä taito aina riitä vaan tarvitaan ns. "eye of tiger".

No isot respectit joka tapuksessa.:rock:

Niin ja kyllä mun ikänen on ehtiny treenata aika paljonki ja eri lajeja. Vois sanoo et koko pienen ikäni.
 
Mä arvasinki et täällä ei saa markosta puhua mitään negatiivista.

Se nyt on eria asia arvostella jonkun tekniikkaa, kuin se että naureskelet, että toinen laittaa videoita nettiin, kun ei ole tekniikka hallussa.

ps. mistään tekniikoista en tiedä edes mitään, että en rupea niistä väittelemään :piis:
pss. se huipulle pääsy tuskin Makella jää kiinni kantista tai siitä, ettei jaksa vetää kovia treenejä.
 
Mä arvasinki et täällä ei saa markosta puhua mitään negatiivista. Kylhän se varmaan tulee kehittymään tosta mut ikäkin alkaa tulemaan vastaan väkisinki. Jotenkin luulen et miehellä ei loppupeleissä riitä kantti ihan huipulle, koska vaikka olikin huippu kehon rakentaja ni ei kait koskaan voittanu mitään isompaa. Korjatkaa jos olen väärässä.

No isot respectit joka tapuksessa.:rock:

Markolla oli 60cm hauis, sama kuin sun reisi, tähän mittaan ei ole tainnut koskaan päästä kukaan muu suomalainen urheilija.
 
Mä arvasinki et täällä ei saa markosta puhua mitään negatiivista. Kylhän se varmaan tulee kehittymään tosta mut ikäkin alkaa tulemaan vastaan väkisinki. Jotenkin luulen et miehellä ei loppupeleissä riitä kantti ihan huipulle, koska vaikka olikin huippu kehon rakentaja ni ei kait koskaan voittanu mitään isompaa. Korjatkaa jos olen väärässä. Kamppailujutuissa ei pelkkä taito aina riitä vaan tarvitaan ns. "eye of tiger".

Joko et ole lukenut tätä threadia läpi, tai sitten on vain jotakin mennyt pahasti ohi.
 
No tohon mittaan kyllä, mutta eriasia mistä se koostuu jota varmasti antibodarikin tarkoitti.

Lainattu jp pulkkisen sivuilta:

David-vipuvarsimalliston ensiesittely..
Se oli hieno tapahtuma. Krishin Marjon kanssa esiteltiin
laitteistoa..muita esiintyjiä oli "The Mask" Vaskolan Sami, ja
hunksin pojat tietysti..
Käpalä oli tuohon aikaan 63 cm paksu..eikä mikään pullakäsi=)
 
Lainattu jp pulkkisen sivuilta:

David-vipuvarsimalliston ensiesittely..
Se oli hieno tapahtuma. Krishin Marjon kanssa esiteltiin
laitteistoa..muita esiintyjiä oli "The Mask" Vaskolan Sami, ja
hunksin pojat tietysti..
Käpalä oli tuohon aikaan 63 cm paksu..eikä mikään pullakäsi=)

En löytäny mitään tietoo kenestäkään Vaskolan Samista, ei ainakaa body/voimapiireissä ole pyörinyt??
 
En löytäny mitään tietoo kenestäkään Vaskolan Samista, ei ainakaa body/voimapiireissä ole pyörinyt??

Niin siis tarkoitti tosiaan JiiPee itseään tuossa, eikä Vaskolan Samia.. :)
 
Mitä tuohon Maken hauikseen tulee niin ei kannata verrata kehenkää suomibodariin kun ei edes koko bodymaailman historiastakaan kovin monia vastaavan mallisia ja kokoisia hauiksia ole nähty.
Lavalla ei mitata senttejä vaan katsellaan kokoa ja muotoa. Illuusia mitoista on aikamoinen kun palaset osuvat oikein kohdalleen. Olisihan se ollut hieno nähdä Make kilpailemassa 1995 - 2000 vuosina täysillä jenkkilässä. Kauan ei olisi mennyt kun mies olisi raivannut tiensä ihan terävimpään kärkeen.
 
Näytetäänhän telkkarissa, kun Mikko Kuustonen ja Heikki Silvennoinen nyrkkeilee eikä voi kyllä sanoa, että se olisi erityisesti simää hivellyt joten miksi ei make voisi laittaa nettii pätkiä treeneistään, kun ne kuitenkin kiinnostaa varmasti suurinta osaa body porukasta (mukaan lukien minä). Tsemppiä vaan makelle ja lisää videoita blogiin!
 
Jep, kävin tos kattoon "Supermassan" nyrkkeily- ym. videoita ja "jonkin verran" noita kamppailu lajeja treenanneena pakko kommentoida: en kyl ite lähtis tolla osaamisella laittaan viel mitää videoita nettii, ei oikein vielä vakuuta, esim. tossa kiertopotkus on aika onneton ulottuvuus jne. Ja ei siis millää pahalla, eikä tulis mieleenkää arvostella noissa punttijutuissa :worship: mut enhän mäkään laita omia mave videoita nettii, kun on viel tekniikka ja tulokset aika säälittävii :(
Ai ei saa ilman täydellistä tekniikkaa pistää videota nettiin?
 
Ai ei saa ilman täydellistä tekniikkaa pistää videota nettiin?
Olis aika köyhää tarjonta netissä kaiken osalta, jos noin pitäisi ajatella kuin tuo lainaamasi kaveri. You tubekin olisi aika tyhjä jos kaikessa pitäisi olla täydellinen, silloin sinne ei jäisi kuin Meitsin ja Nyyssölän Svenska videot.
 
Back
Ylös Bottom