Tämä oli aikanaan ihan mielenkiintoista kuunneltavaa.. Aikaa kun Manninen ei ollut vielä täysin menetetty tapaus ja Markoa ei ollut vieny huumeet.
Kotka vielä nousee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Saisko perustelun? Mitä oon nyt lukenu väärin, tai esim. tuottanu kieliopillisia virheitä.Ihan mielenkiinnosta kysyn, en vittuile, mutta onko sulla lukihäiriö tai vastaava? Jotenki tulee semmonen kuva vaan tuosta ajatuksen virrasta.
Ei. Saisko perustelun? Mitä oon nyt lukenu väärin, tai esim. tuottanu kieliopillisia virheitä.
Vitun paljo tekstiä, ja ripaus autismia tjs. , joten ymmärrettävää. Kuin myös .Ei mitään, tuo on vaan sun tyyli kirjoittaa sitten. Ehkä itsellä oli auringonpistos ja näytti vähä sekavalta, putkeen kirjotetulta viestiltä.
Mukavaa kesää kuitenkin, en ajatellut mitenkään päätä alkaa aukomaan tuolla.
Riippuu nyt vähän. Sinne top kolmoseen kuitenkin heittämällä. Mun mielestä paras ja tasapainoisin fysiikka. Ja esiintyminen aivan suvereenisti parasta.Amatööritasolla ei todellakaan ole ollu paras..
Nyt on kyl kiinnostavaa draamaa, arto, sonja, lähestymiskielto ja poliisit. Mitähän Sonja on tehny, että marko noin pahalla päällä asiasta
"aina on poliisit paikalla ku meillä riitaa ollu"
huuh
Noista Markon sanomista tulisi melko varmasti kunnianloukkauksesta tuomio. Nainen petti ja jätti, paska juttu joka tapahtuu meistä monelle mutta ei sitä nyt noin pahasti pidä katkeroitua.
Helposti. Jaksohan se jauhaa päivätolkulla siitä telkkarista jota ei saanu palautettua liikkeeseen.Miten se päivästä toiseen jaksaa jostain exästään jauhaa.
Siitä sitten jalkatreenilleJaa a, Make seisonu vissii jonku 5h samassa paikassa ja puhissu monologia instaan.
Miten se päivästä toiseen jaksaa jostain exästään jauhaa.
Surullista lukea mikä tilanne nyt että suurin osa mollaa ja ilkkuu sen tekemisiä.
Seurannu tovin tätä maken palstaa sivusta.
Aikoinaan seurasin sitä aktiivisesti ja täytyy myöntää että oli aikoinaan tietynlainen idoli ja ihailin sen treeni motivaatiota ja panostusta omaan kroppaansa.
Surullista lukea mikä tilanne nyt että suurin osa mollaa ja ilkkuu sen tekemisiä.
Jos sattuu itte lukemaan näitä palstoja niin toivon että ymmärtäis tilanteensa ja hakis asioihin ulkopuolista apua.
Tilannehan menee muuten vain huonompaan suuntaan ja vielä kuiteski pelastettavissa jotenkuten kun ei kukaan oo vielä kuollu.
En toki mitään tai ketään puolustele mutta monella se vika ettei apua osata ulkopuolelta hakea jos oma elämä sakkaa pahoin.
En usko että kukaan alkaa seuraamaan noiden takia. Itse seurasin ennen tätä ja nyt silkasta uteliaisuudesta ehkä kerran viikossa kuuntelen tuoreimmat toheloinnit.Mut hei, jengi katsoo noita ja alkaa seuraamaan. Hyvä esimerkki, mä menetän seuraajia kun postaan Japanista matskua.