BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liekö päivystäny koska exänsä tai sen uus mies uskaltautuu ulos
Jossain pätkässä mainitsi, että joutuu olla tuossa että pääsee nettiin. Kotona ei oo nettiä ja tuossa on joku wifi. Oisko joku kahvila tms lähettyvillä. Kovaa paskaa nököttää tuossa että pääsee avautumaan instarammiin
 
Juu melkein arvasin että sanomista tulee tosma mun kirjotuksesta.

Syyllistähän tähän ei tartte hakea kuka maken hommat sotkenu mutta toivon siitä huolimatta että ymmärtäis tilanteensa mikä nyt onki.

Eli en puolustele mutta en jaksa ruveta enempää polkeen miestä maanrakoonkaan.

Kyllähän tässä varmaan on peruuttamatontaki tehty mutta ettei sattuis loppu sitte pahimman kaavan mukaa.
 
Hämmentävä kokemus eka kuunnella kun Marko avautuu Sonjasta, sitten mainitaan Raitisen Titta, aletaan puhua Onlyfanssista ja pitäisikö itsekin laittaa tili sinne kun rahat loppuu. Sitten aletaan puhumaan kuinka naiset tekee itsensä seksiobjektin kun laittavat "panoliikkeitä" yms materiaalia kyseiselle alustalle ja kuinka sitä tekemällä he eivät tuu kunnon miestä saamaan.

Tämän jälkeen jatkettiin taas avautumista Sonjasta.
 
Kaikesta huolimatta Marko vaa haluis olla vielä Sonjan ystävä. Odottaa ilmeisesti edelleen yhteydenottoa 😄 Tuntuu menevän hieman puheet ristiin.
 
Tämä oli aikanaan ihan mielenkiintoista kuunneltavaa.. Aikaa kun Manninen ei ollut vielä täysin menetetty tapaus ja Markoa ei ollut vieny huumeet.

Kotka vielä nousee!
Eiköhän niitä huumeita oo menny kuule ihan koko ajan... Varsinkin tossa vaiheessa kun rahaakin vielä tuntui olevan vähän..
 
Hei nyt tuli yks seuraaja lisää Makelta Mikelle👌
Oon varmaan liian vanha näitä asioita tajuamaan, mutta ihmettelen vaan, miten tyhjää oman elämän täytyy olla, jos joku alkaa toisen elämää seuraamaan.

Joskus ennen oli naapurikyttääjiä, niille naurettiin.

Itellä ei riitä mielenkiintoa alkaa jonkun tekemisiä seuraamaan, ei vaan kiinnosta eikä olisi sellaiseen edes aikaakaan .
 
Oon varmaan liian vanha näitä asioita tajuamaan, mutta ihmettelen vaan, miten tyhjää oman elämän täytyy olla, jos joku alkaa toisen elämää seuraamaan.

Joskus ennen oli naapurikyttääjiä, niille naurettiin.

Itellä ei riitä mielenkiintoa alkaa jonkun tekemisiä seuraamaan, ei vaan kiinnosta eikä olisi sellaiseen edes aikaakaan .
Mut vitusti sulla on aikaa kyllä muiden tekemisiä kommentoida
 
Oon varmaan liian vanha näitä asioita tajuamaan, mutta ihmettelen vaan, miten tyhjää oman elämän täytyy olla, jos joku alkaa toisen elämää seuraamaan.

Joskus ennen oli naapurikyttääjiä, niille naurettiin.

Itellä ei riitä mielenkiintoa alkaa jonkun tekemisiä seuraamaan, ei vaan kiinnosta eikä olisi sellaiseen edes aikaakaan .
Ei se välttämättä mistään tyhjyydestä ole kiinni. Itsellä on paljon elämää. Niinkin paljon etten ehdi kaikkea haluamaani toteuttaa. Mutta silti mua kiinnostaa myös muut ihmiset ja heidän elämänsä. Jonkun verran tätä Markonkin tämän hetken tilannetta olen seurannut. Moni muukin itseni lisäksi sitä seuraa ja hämmästelee kuinka ihmiselle voi niin käydä. Muut ihmisest vaan kiinnostavat tälläisiä sosiaalisia eläimiä. Ja mitä enemmän keskiverrosta jonkun elämä poikkeaa, hyvässä tai pahassa, niin sitä enemmän se kiinnostaa. Enemmänkin mietin, että jos yhtään ei ympärillä olevat ihmiset kiinnosta, niin onko se oudompaa. Ehkä jotain autismin kirjon häiriötä tjsp.
 
Ei se välttämättä mistään tyhjyydestä ole kiinni. Itsellä on paljon elämää. Niinkin paljon etten ehdi kaikkea haluamaani toteuttaa. Mutta silti mua kiinnostaa myös muut ihmiset ja heidän elämänsä. Jonkun verran tätä Markonkin tämän hetken tilannetta olen seurannut. Moni muukin itseni lisäksi sitä seuraa ja hämmästelee kuinka ihmiselle voi niin käydä. Muut ihmisest vaan kiinnostavat tälläisiä sosiaalisia eläimiä. Ja mitä enemmän keskiverrosta jonkun elämä poikkeaa, hyvässä tai pahassa, niin sitä enemmän se kiinnostaa. Enemmänkin mietin, että jos yhtään ei ympärillä olevat ihmiset kiinnosta, niin onko se oudompaa. Ehkä jotain autismin kirjon häiriötä tjsp.
Riippuu enemmän minkälaisia tunteita ne herättää.

Mä haluan täyttää elämäni asioilla jotka herättää positiivisia ajatuksia. Jos joka päivä tuhlaisin aikaani katsomalla narkomaanin videoita niin se vain herättäisi vitutusta mielessäni.

Enkä uutisiakaan juurikaan seuraa
 
Kyllä, ja sekös sua vituttaa.👍
No mä en ole varma ketä vituttaa, sillä sulla on melkein 400 viestiä mun ketjussa, jossa valitat milllon mitäkin. Että en ihmettelit mitään sometilin seurantaa jos itellä on joku pakkomielle.
 
Oon varmaan liian vanha näitä asioita tajuamaan, mutta ihmettelen vaan, miten tyhjää oman elämän täytyy olla, jos joku alkaa toisen elämää seuraamaan.

Joskus ennen oli naapurikyttääjiä, niille naurettiin.

Itellä ei riitä mielenkiintoa alkaa jonkun tekemisiä seuraamaan, ei vaan kiinnosta eikä olisi sellaiseen edes aikaakaan .
No tissejä ja perseitä siellä pääasiassa tulee seurattua😁, mutta monilla on esim. ihan hyviä reenipätkiä instassa. esim makella joskus ennen.
 
Niin no ei mun käsissä. Voisin olla valmis siihen et pitää esittää henkkarit Mikelle tai Tard Fuckenbergille✊🤣. Oma kuva pakollinen. Sama netin tuoma vastuuttomuus yhä, mut mitä ikinä sanotkaan, ni kaikki tietää sun olomuodon yms. Voin luvata, että 100% foorumeista yleinen rohkeuden taso tippuis ihan kiitettävästi. Hyvässä & pahassa, mulla on kyllä ihan vitusti esim. videoita. En tod väitä, että ne antais kuvaa mistään elämää suuremmasta treenifilosofista tai mitään, mut ne antaa kuitenki JONKUN kuvan, ja niitä voi käyttää mua vastaanki. Kasvot nimimerkille. Tämä on... mielestäni rehtiä, ja läpinäkyvää. Huom. siis videot/kuvat nyt olennaisia tässä sen vuoksi, että treenaus on käytännön tekemistä. Todistekappale omasta uskottavuudesta voinee olla jtn muutakin, ketjun aiheesta riippuen. Eli esim. jos nyt alkaisin väitteleen jostain keharoinnista(mistä en tiiä vittu yhtään mitään, enkä halua), niin sä voisit tarkistaa vaikka sen mun olomuodon ja todeta, että oon ihan selkeesti ulkona elementistäni. Takaan myös, et mitä ikinä tänne kirjotan, ni sama pätee livenä. Mut älä luota muhun. Oon vaan yks paskaperse muiden joukossa internetissä ;=). Näin sen kuitenki kuuluu mennä, tai vedät vaan jtn roolia. Jos oot yhtä vittumainen netin ulkopuolella mitä täällä, ni nostan rehdisti kyllä sombreroani.

Mä toivon että niitä ujoja poikia 😶‍🌫️, joilla on ainoastaan netissä kova ääni, & täällä solvaatte julkkiksia(jotka ihan sama paskaa ku kaikki muutki), tuntemattomia ihmisiä yms. armotta vituttaa ees vähän lukee tätä(nah), ja meette itseenne. Mut heh. Eihän se oiskaan enää kivaa, & vaatis vähän giguliaki. Ja edelleen Roboz: todistelet silti hyvin kiihkeästi, vaikka väität, ettei tarvetta moiseen. Miten et nää tätä? Jokaikinen sun viestis on 100% todistelua, tai sen yrittämistä. Mutjoo... vitun räkänen basic bitch ketju#44546546, missä ei tapahdu mitään. Ennen täällä sentään porukka postaili jtn oikeeta tekemistäki, treenivideoitaki.
Ei oo sun käsissä = jokin korkeampi voima ihan pakottaa huutelemaan nimimerkin takaa anonyymiä paskaa? Minä teen sen täysin vapaaehtoisesti, ja myönnän sen, myös ihan vapaaehtoisesti.

Mitä tuohon muuhun seli seli lässyn lässyn tulee, niin tajusiko joku oikeasti mitä tuossa sanasalaatissa yritettiin esittää? Takaan sitä, takaan tätä, anonyyminä nimimerkin takaa, koska takaaminen anonyymisti on kovin helppoa. Lähes yhtä helppoa kuin uskottavaakin, eikös totta?

Eräällä foorumilla jokin korson kovis esitteli todistetta ÄO:staan oikein kuvan kera, oli oikein valokuva-tosite, ÄO 130 jne. Suuttui aivan vitusti, kun esitin samanlaista, myös netistä löydettyä identtistä anonyymiä feikkikuvaa, jossa ÄO oli 160, ja totesin, että valehtelun tärkein pointti on valehdella uskottavasti.

Ts. mikään, mitä näet netissä, ei ole välttämättä lainkaan totta, jos "tunnisteet" perustuu siihen, että uskokoon jos on kyllin tyhmä uskomaan. Jos näen vaivan ja etsin jonkin anonyymin bodarin kuvan, ja esitän sitä omanani, niin miten voit luottaa siihen, että se olen/en ole minä. Ts. kaikki todistelu anonyymisti nimimerkillä on turhempaa kuin turha, koska sinua uskoo vain ne, joilla ei ole lainkaan aivotoimintaa..Miksi siis todistella mitään? Miksi pitäisi taata, miksi pitäisi vakuutella mitään, kun sitä ei kukaan usko kuitenkaan? Ajanhukkaa.

Lause
Mut älä luota muhun. Oon vaan yks paskaperse muiden joukossa internetissä
on ainoa mikä on varmasti totta, koska kaikki mitä luulet itsestäsi, on siellä oman pääsi sisäpuolella, ja tänne ulospäin näkyy vain se, mitä oikeasti olet. Esim. heppu joka tekee niitä 3 sentin dippejä, näkee itsensä valtavana atleettina, treenaamisen asiantuntijana jne. mutta ulospäin näkyy vain idiootti, joka tekee 3 sentin dippejä kuin joku CP-vammaisurheilija. Sama pätee meihin kaikkiin, laidasta lukien, toisilla se minäkuva on vaan realistisempi kuin toisilla..🤣
 
Back
Ylös Bottom