BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etkös sää ole aika kattavasti tänne postannut pätkiä reeneistä? Että ei nyt aivan anonyymistä voida puhua.
Robocopille meinasin vaan sitä, että en mä tähän mitään videopuhelua(hyi helvetti, kuvitelkaa jos toimis täällä 😵) aikaseksi sais, vaikka mitä tekisin. Formaatti on silti aina teksti, joka on more or less epämäärästä, & anonyymia. Sellanen tiimipuhelu ois kyl 👀. Kaikki kiljuu täpöö toistensa päälle, ja solvaa millon mistäki. Yks ei ottanu jäykkäkouristuspiikkiä, toisella oliiviöljyä kalussa, kolmas provoo suu vaahdossa pyörätuolistaan.

Mulle on joskus aikoinaan joku nisti soittanu, kun ei ollut kuulemma tykännyt jostain mitä olin johki foorumille kirjottanut. Tiedustelin kohteliaasti yksityiskohtia, & äijjä peräänty heti 🥹. En tiiä miten löys mun numeron tuollon, mut eipä tollanen nyt tehny kyllä yhtään mitään vaikutusta. Ois haastanu ees kaksintaisteluun, ni sombreroa oisin jälleen nostanut. En garde!
 
Oispa kiva kun Make nyt ilmestyisi tänne mainostamaan jotain massipaitoja ym😂
Ei menis enää läpi. Tätä alustaa ei enää käytä mainostamiseen. Ei edes välillisesti. Elikä alkaa yhtäkkiä keskustelemaan tarkoituksena vaan saada huomiota kun samalla on jotain kirjaa tai vastaavaa myynnissä.
 
No tissejä ja perseitä siellä pääasiassa tulee seurattua😁, mutta monilla on esim. ihan hyviä reenipätkiä instassa. esim makella joskus ennen.
Reenipätkät on hyviä, niistä saa aina uusia näkökulmia ym.

Mut kaikki tuollainen, kun seurataan ihan lajin ulkopuolella olevia asioita, mitä joku tyyppi esittelee perhettään, autoaan...huoh. Mennään jonkun tyypin instaan ja kommentoidaan tyypin lomamatka, ateriaa...voi kiesus 🤣🤣🤣
 
Reenipätkät on hyviä, niistä saa aina uusia näkökulmia ym.

Mut kaikki tuollainen, kun seurataan ihan lajin ulkopuolella olevia asioita, mitä joku tyyppi esittelee perhettään, autoaan...huoh. Mennään jonkun tyypin instaan ja kommentoidaan tyypin lomamatka, ateriaa...voi kiesus 🤣🤣🤣
Joo en nyt sellaista vaikka julkkisten fanittamista siellä itsekkään hirveästi ymmärrä, mutta jos nyt tykkää seurata vaikka ihmisten lomakuvia kiinnostavista paikoista, niin kyllähän niistä kannattaa samalla tykkäillä.
 
Minneköhän Marko on kadonnut, ei ole tarinoita instaan tullut muutamaan viikkoon.
Toivottavasti ny hengissä ois. Voihan se olla vaikka jossain tutkintavankeudessa, jos oikein villisti aletaan spekuleeraamaan. Mutta en tuohon jälkimmäiseen varsin usko.
Edit: voi olla myös katkolla tai sairaalahoidossa.
 
Toivottavasti ny hengissä ois. Voihan se olla vaikka jossain tutkintavankeudessa, jos oikein villisti aletaan spekuleeraamaan. Mutta en tuohon jälkimmäiseen varsin usko.
Edit: voi olla myös katkolla tai sairaalahoidossa.

Todennäköisin vaihtoehto on, että on aivan PA ja makselee laskuja. Eikä puhuta mistään sähkölaskuista.
 
Back
Ylös Bottom