Niin no ei mun käsissä. Voisin olla valmis siihen et pitää esittää henkkarit Mikelle tai Tard Fuckenbergille
. Oma kuva pakollinen. Sama netin tuoma vastuuttomuus yhä, mut mitä ikinä sanotkaan, ni kaikki tietää sun olomuodon yms. Voin luvata, että 100% foorumeista yleinen rohkeuden taso tippuis ihan kiitettävästi. Hyvässä & pahassa, mulla on kyllä ihan vitusti esim. videoita. En tod väitä, että ne antais kuvaa mistään elämää suuremmasta treenifilosofista tai mitään, mut ne antaa kuitenki JONKUN kuvan, ja niitä voi käyttää mua vastaanki. Kasvot nimimerkille. Tämä on... mielestäni rehtiä, ja läpinäkyvää. Huom. siis videot/kuvat nyt olennaisia tässä sen vuoksi, että treenaus on käytännön tekemistä. Todistekappale omasta uskottavuudesta voinee olla jtn muutakin, ketjun aiheesta riippuen. Eli esim. jos nyt alkaisin väitteleen jostain keharoinnista(mistä en tiiä vittu yhtään mitään, enkä halua), niin sä voisit tarkistaa vaikka sen mun olomuodon ja todeta, että oon ihan selkeesti ulkona elementistäni. Takaan myös, et mitä ikinä tänne kirjotan, ni sama pätee livenä. Mut älä luota muhun. Oon vaan yks paskaperse muiden joukossa internetissä ;=). Näin sen kuitenki kuuluu mennä, tai vedät vaan jtn roolia. Jos oot yhtä vittumainen netin ulkopuolella mitä täällä, ni nostan rehdisti kyllä sombreroani.
Mä toivon että niitä ujoja poikia
, joilla on ainoastaan netissä kova ääni, & täällä solvaatte julkkiksia(jotka ihan sama paskaa ku kaikki muutki), tuntemattomia ihmisiä yms. armotta vituttaa ees vähän lukee tätä(nah), ja meette itseenne. Mut heh. Eihän se oiskaan enää kivaa, & vaatis vähän giguliaki. Ja edelleen Roboz: todistelet silti hyvin kiihkeästi, vaikka väität, ettei tarvetta moiseen. Miten et nää tätä? Jokaikinen sun viestis on 100% todistelua, tai sen yrittämistä. Mutjoo... vitun räkänen basic bitch ketju#44546546, missä ei tapahdu mitään. Ennen täällä sentään porukka postaili jtn oikeeta tekemistäki, treenivideoitaki.