BB PRO Marko Savolainen

Lesbot eivät ole valkoiselle heteromiehelle hyvä asia.
Vievät kaksi naista pois markkinoilta
Sen sijaan homoja kannattaa ainakin sinkkujen suosia koska vievät kaksi kilpailijaa pois kentältä ja monet homot ovat aika tyylikkäitä joten voisivat olla pahojakin kilpailijoita.
Tuon tyylikkyyden ja homojen "söpöyden" ( No ei kaikki kyllä ole sitä on esimerkiksi karhuhomoja isoja ja karvaisia ja jotkut jopa lihaksikkaita. Tosin kaikki lihaksikkaat homot eivät ole karhuhomoja On myös tyylikkäitä bodari/ urheilija homoja) Niin koska homopojat saattavat olla söpöjä niin se aiheuttaa joissain ,yleensä vähän epätoivoisissa ei niin viehättävissä naisissa ,homoemo ilmiön Yrityksen käyttäytyä äidillisesti homoja kohtaan (ehkä jotain muuta salaisesti mielessä) Esimerkiksi entinen presidentti Tarja Halonen vaikutti tälläiselta.
Lesboissa on myöskin se ikävä puoli että heissä ilmenee molempien sukupuolien huonommat puolet melkoisen voimakkaasti Eli naisten tunneherkkyys,ailahtelevaisuus ja mustasukkaisuus sitten taas miehen väkivaltaisuus ja huonot käytöstavat.
Lesbot ovat uskomattoman väkivaltaisia ja lisäksi hyvin herkkiä loukkaantumaan
Suurimmaksi osaksi heidän agitaatioitaan on nykyisen woke kulttuurin pahimmat ylilyönnit ja muut turhanpäiväiset sukupuolivähemmistön loukkaantumis skeidat.
No tosin transut siis ne transut jotka ovat homoja läheskään kaikki eivät ole,ovat myös tällaisia jotka ovat sekoilemassa ja mesomassa koko ajan täysin aiheetta.
Mää en tunne kuin mukavia lesboja, älä viiti tolleen yleistää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai jos pilkkua nussitaan, niin 3- HANI. Ja tuossahan sen jo näkee: jos tarkkailemme merkkejä "3-", niin sehän näyttää vähän kuin tuo viiva (peenis) olisi menossa takapuoleen.

On se luonto metka!

Totta, terävä huomio! On siellä aivoissa vaan vaikka mitä mielenkiintoista! Siis onko myös heteroiden aivoissa tuo pippeli menossa takapuoleen, vai onko pelkästään homppeleilla?
 
Totta, terävä huomio! On siellä aivoissa vaan vaikka mitä mielenkiintoista! Siis onko myös heteroiden aivoissa tuo pippeli menossa takapuoleen, vai onko pelkästään homppeleilla?
Itse ainakin olen 100% hetero, mutta en näe missään mitään muita asioita kuin kulleja menossa perseeseen!
 
Mää en tunne kuin mukavia lesboja, älä viiti tolleen yleistää.
Itseasiassa en juurikaan tunne lesboja noin henkilökohtaisesti paremmin ketään.
Joskus olen vain kuulut kun itseasiassa vähän oudohko kaverini teki tällaisen analyysin ja köpelönä seksualisuuksia pohtivana yritin tarjota sen jonkilaiseksi juntti vitsiksi tuohon rakoon.Olen pahoillani
Eli pyydän anteeksi jos joku kyseistä seksuaalisuutta edustava henkilö loukkaantui typerästä sanailustani.
Heissä/ teissä on varmasti yhtä monenlaisia ihmisiä persoonallisuudeltaan ja temperamentiltaan kuin muissakin ihmisissä vähemmistössä vain leimaantuu nopeasti joidenkin tiettyjen huomiohaluisten voimakkaampien persoonallisuuksien mukaan.
Kuten eivät kaikki homotkaan vastaa stereotypiaa joka heistä monilla on mielessään kuten eivät bodaustakaan harrastavien.
 
Viimeksi muokattu:
Itseasiassa en juurikaan tunne lesboja noin henkilökohtaisesti paremmin ketään.
Joskus olen vain kuulut kun itseasiassa vähän oudohko kaverini teki tällaisen analyysin ja köpelönä seksualisuuksia pohtivana yritin tarjota sen jonkilaiseksi juntti vitsiksi tuohon rakoon.Olen pahoillani
Eli pyydän anteeksi jos joku kyseistä seksuaalisuutta edustava henkilö loukkaantui typerästä sanailustani.
Heissä/ teissä on varmasti yhtä monenlaisia ihmisiä persoonallisuudeltaan ja temperamentiltaan kuin muissakin ihmisissä vähemmistössä vain leimaantuu nopeasti joidenkin tiettyjen huomiohaluisten voimakkaampien persoonallisuuksien mukaan.
Kuten eivät kaikki homotkaan vastaa stereotypiaa joka heistä monilla on mielessään kuten eivät bodaustakaan harrastavien.

Et tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan lesboa, mutta aikaisemmassa viestissäsi tiesit heidän olevan uskomattoman väkivaltaisia ja herkkiä loukkaantumaan. Millaisten päihteiden ja/tai mt-ongelmien vaikutuksen alaisena sielä kirjoitellaan?
 
Mitä ei ole mahdollista todistaa?

Tuo on muuten hieman Hollywood meininkiä että "biseksuaaliset" panisivat niin maan perkeleesti.
Kyllä homot toisiaan vetelevät hullunlailla, koska miestä ei tarvitse iskeä, mutta naisia ei "biseksuaalinen" mies pane sen useammin kuin hetero, sillä yhtä nihkeää iskemistä se on heilläkin, mitä muijien iskemiseen tulee.

Homomies joka sanoo olevansa biseksuaalinen, elää jonkinlaisessa valheessa, mutta minkä takia? - Kenties vanhempien tai ystävien, että olisi oletus siitä että kyllä se Teppo voi vielä naisen löytää, rakastua ja saada lapsia jne...
Juuri mitään. Et oo oletettavasti homppeli, eli et tiiä homoudesta todellisuudessa mitään käytännössä. Voit spekuloida, mut siihen se jää. Mun kysymys oli se, et millä ihmeen järjellä muijien biseksuaalisuus on jotenki aidompi ilmiö? Eihän tossa oo ees logiikan siementä. Henk. koht jonkun seksuaalisuus on haukotuttavan tylsä aihe. Ei siin oo juuri mitään mietittävää. Nii että fanitat pyllynreikää, ja Aataminomena on kovaa huutoa. Okei? Boring. Ihan yhtä loogista mulle jonkun homous, ku jonkun päällepaskaamis fetissi :D. Kumpikaan ei aiheuta kiihotusta mussa, eli ei oo vaan osa mua. En voi mitenkään samaistua millään tasolla sillon. Hmmm njoo... fetissit on hyvä lisä tähän, koska niiden syntymekanismia on myös hyvin vaikea, ellei mahoton tutkia tarkasti. Homoks/heteroks sentään synnytään(en voi todistaa, kukaan ei oikeen voi), mut ehkä jonkun päälle ulostettiin eskarissa, ja siitä alko villi fantasiointi.

Mitähän Savolainen on mieltä, mitä sen ketjulle on tapahtunu xd...
 
Juuri mitään. Et oo oletettavasti homppeli, eli et tiiä homoudesta todellisuudessa mitään käytännössä. Voit spekuloida, mut siihen se jää. Mun kysymys oli se, et millä ihmeen järjellä muijien biseksuaalisuus on jotenki aidompi ilmiö? Eihän tossa oo ees logiikan siementä. Henk. koht jonkun seksuaalisuus on haukotuttavan tylsä aihe. Ei siin oo juuri mitään mietittävää. Nii että fanitat pyllynreikää, ja Aataminomena on kovaa huutoa. Okei? Boring. Ihan yhtä loogista mulle jonkun homous, ku jonkun päällepaskaamis fetissi :D. Kumpikaan ei aiheuta kiihotusta mussa, eli ei oo vaan osa mua. En voi mitenkään samaistua millään tasolla sillon. Hmmm njoo... fetissit on hyvä lisä tähän, koska niiden syntymekanismia on myös hyvin vaikea, ellei mahoton tutkia tarkasti. Homoks/heteroks sentään synnytään(en voi todistaa, kukaan ei oikeen voi), mut ehkä jonkun päälle ulostettiin eskarissa, ja siitä alko villi fantasiointi.

Mitähän Savolainen on mieltä, mitä sen ketjulle on tapahtunu xd...
Niin Makehan voi ehkä vaikka ruveta keräämään rahaa ketjunsa käyttämisestä seksuaalisten fantasioiden alustana🙄
 
Et tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan lesboa, mutta aikaisemmassa viestissäsi tiesit heidän olevan uskomattoman väkivaltaisia ja herkkiä loukkaantumaan. Millaisten päihteiden ja/tai mt-ongelmien vaikutuksen alaisena sielä kirjoitellaan?
Niin jos viitsisit lukea tuon juttuni jota käytit lainaukseesi tai jos se on vaikeaa niin pyydä jos äiti lukisi sen sinulle kun ei siinä mitään sellaista ole jota ei jo 15 vuotias pystyisi kuulemaan Sanoin tuossa että heitin sen hyvin junttimaisena yrityksenä vitsailla koska eräs tuttavani jolla kyllä on paljon lesboja omassa tuttavapiirissään luonnehti kerran ilmeisen närkästyneenä heistä näin minulle.Pyysin anteeksi kun minulle asiasta huomautettiin ja toki se olikin hyvin tyhmä heitto koska en ajatellut että oma huumorintajuni on melko pimeää monenkin normon mielestä.
 
Juuri mitään. Et oo oletettavasti homppeli, eli et tiiä homoudesta todellisuudessa mitään käytännössä. Voit spekuloida, mut siihen se jää. Mun kysymys oli se, et millä ihmeen järjellä muijien biseksuaalisuus on jotenki aidompi ilmiö? Eihän tossa oo ees logiikan siementä. Henk. koht jonkun seksuaalisuus on haukotuttavan tylsä aihe. Ei siin oo juuri mitään mietittävää. Nii että fanitat pyllynreikää, ja Aataminomena on kovaa huutoa. Okei? Boring. Ihan yhtä loogista mulle jonkun homous, ku jonkun päällepaskaamis fetissi :D. Kumpikaan ei aiheuta kiihotusta mussa, eli ei oo vaan osa mua. En voi mitenkään samaistua millään tasolla sillon. Hmmm njoo... fetissit on hyvä lisä tähän, koska niiden syntymekanismia on myös hyvin vaikea, ellei mahoton tutkia tarkasti. Homoks/heteroks sentään synnytään(en voi todistaa, kukaan ei oikeen voi), mut ehkä jonkun päälle ulostettiin eskarissa, ja siitä alko villi fantasiointi.

Mitähän Savolainen on mieltä, mitä sen ketjulle on tapahtunu xd.

Tuossa linkissä on hiema tietoa homoudesta. Se on synnynäistä.

Mutta on myös sanottu, että naisen seksuaalisuus voi muuttua miehen himosta naiseen ja takaisin, mutta miehellä näin ei tapahdu, eli homomies ei voi alkaa tykkäämään naisista.
Esimerkiksi Kata Kärkkäinen oli parisuhteessa naisen kanssa, vaikka oli aiemmin miesten kanssa suhteessa. Siitäkin on tutkimus tuloksia, miten naisen seksuaalisuus voi muuttua.
Tähän hätään en löydä linkkiä.

Ja kyllähän sitä voi heterokin ymmärtää homo hommista, olematta itse homppeli, eihän lääkäritkään jotka hoitavat skitsofreenikoita ole oma kohtaisia kokemuksia psykooseista.

Eli mikä se on sinun perustavanlaatuinen kysymys ja kysymys aihe?
 

Tuossa linkissä on hiema tietoa homoudesta. Se on synnynäistä.

Mutta on myös sanottu, että naisen seksuaalisuus voi muuttua miehen himosta naiseen ja takaisin, mutta miehellä näin ei tapahdu, eli homomies ei voi alkaa tykkäämään naisista.
Esimerkiksi Kata Kärkkäinen oli parisuhteessa naisen kanssa, vaikka oli aiemmin miesten kanssa suhteessa. Siitäkin on tutkimus tuloksia, miten naisen seksuaalisuus voi muuttua.
Tähän hätään en löydä linkkiä.

Ja kyllähän sitä voi heterokin ymmärtää homo hommista, olematta itse homppeli, eihän lääkäritkään jotka hoitavat skitsofreenikoita ole oma kohtaisia kokemuksia psykooseista.

Eli mikä se on sinun perustavanlaatuinen kysymys ja kysymys aihe?
Unohra. Ei jaksa toistaa.
 
Luulen että kyseessä on jotain vakavampaa ongelmaa. Tuskin mikään perus avohoitopotilas keksii mokomaa.
Onhan tässä ongelmaa kun yritämme persu avohoitopotilaiden kanssa yhdessä ottaa selvää ihmisten seksuaalisuuden monimuotoisuudesta keskustelussa johon tulin vedetyksi mukaan yhden kirjoitusvirheen ansiosta.
Kyse on hyvin vakavasta ongelmasta johon varmasti tulevaisuuden historioitsijat tämän kansallisarkiston aarteen ansiosta sadan vuoden päästä saavat jonkinlaista selvyyttä aikaan
 

Tuossa linkissä on hiema tietoa homoudesta. Se on synnynäistä.

Mutta on myös sanottu, että naisen seksuaalisuus voi muuttua miehen himosta naiseen ja takaisin, mutta miehellä näin ei tapahdu, eli homomies ei voi alkaa tykkäämään naisista.
Esimerkiksi Kata Kärkkäinen oli parisuhteessa naisen kanssa, vaikka oli aiemmin miesten kanssa suhteessa. Siitäkin on tutkimus tuloksia, miten naisen seksuaalisuus voi muuttua.
Tähän hätään en löydä linkkiä.

Ja kyllähän sitä voi heterokin ymmärtää homo hommista, olematta itse homppeli, eihän lääkäritkään jotka hoitavat skitsofreenikoita ole oma kohtaisia kokemuksia psykooseista.

Eli mikä se on sinun perustavanlaatuinen kysymys ja kysymys aihe?
Mulla kävi sillälailla että olin aika homofobinen enkä todellakaan tuntenut mitään vetoa miehiin mutta sitten kun oli jotain vähän yli 40 niin mä pihkaannuin tuolla urheilun parissa yhteen tyyppiin jota pidin aluksi vastemielisenä ihmisenä ja koitin välttää.Sitten kerran treeneissä mä katoin sitä niin se jotenkin alko näyttää niin hyvältä että se melkeen säteili.En mä sille mitään sanonut koska se olis pilannut sen treeni kuvion mutta mä nautin sen seurasta kyllä tosi paljon.
En tiedä sitten mikä tollasta aiheuttaa.
 
Niin jos viitsisit lukea tuon juttuni jota käytit lainaukseesi tai jos se on vaikeaa niin pyydä jos äiti lukisi sen sinulle kun ei siinä mitään sellaista ole jota ei jo 15 vuotias pystyisi kuulemaan Sanoin tuossa että heitin sen hyvin junttimaisena yrityksenä vitsailla koska eräs tuttavani jolla kyllä on paljon lesboja omassa tuttavapiirissään luonnehti kerran ilmeisen närkästyneenä heistä näin minulle.Pyysin anteeksi kun minulle asiasta huomautettiin ja toki se olikin hyvin tyhmä heitto koska en ajatellut että oma huumorintajuni on melko pimeää monenkin normon mielestä.

Valitan, äitini tuskin kykenee tulkitsemaan yhtään sujuvammin tuollaista kirjoitusvirheitä vilisevää apukoulu-tason tekstiä
 
Back
Ylös Bottom