BB PRO Marko Savolainen

Mun mielestä on ehkä yks typerimmistä asioista aloittaa virkkeensä, että "ei ole mitään homoja vastaan". Kenellä menee niin huonosti, että on?! Jos sellainen ihminen löytyy, niin hänen olisi syytä aloittaa lauseensa kertomalla olevansa homoja vastaan.
Aika monellakin, ja montaa asiaa kohtaan. Esim. reliikeillä, boomereilla, sisältä mädäntyneillä ikälopuilla jäärillä, joiden ÄÄÖÖ ei koskaan riittänyt kyseenalastamaan oman isin/äitin ''oppeja'', tai silloin vallassaolevia arvoja kotimaassaan. Ajat oli erilaiset kortti on btw myös ihan vitun laiska. Älykkäämpi ihminen olis nähny silti totuuden, synty se 50-luvulla Suomeen tai ei. Mieluummin idealisti ku konformisti. On mulleki tuputettu esim. rasismia jo hyvin pienestä, mut ei tehny ikinä mitään vaikutusta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ajattelin ennen samoin, että ei ole kuin mies ja nainen. Ja hormonitasot suuntaan tai toiseen liikkuu tällä skaalalla määrittäen kuinka voimakkaasti henkilö identifioituu tiettyyn sukupuoleen. Sukupuolielimet määrittää sitten sukupuolen paperilla.

Kuinkas ollakaan, yksi mun skideistä ei ihan uppoakaan tuohon normiin. Tyttönä syntynyt, mutta jo pienestä pitäen ollut sitä mieltä, että hän ei ole tyttö. Ei koe myöskään olevansa poika. Murrosikä on ollut helvetin vaikeaa, kun naisellisten piirteiden kehittyminen on tuonut itsetuhoisia ajatuksia. On myös sanonut että leikkaa itse rintansa pois, jos ei pääse korjauttamaan tätä erhettä sairaalassa. Mutta ei edelleenkään koe olevansa myöskään poika.

En osaa ottaa kantaa mistä johtuu että jotkut kokevat olevansa kolmatta sukupuolta, tai onko enemmän niin, etteivät samaistu voimakkaasti kumpaankaan puoleen. Ennen itseänikin lähinnä huvitti kyselylomakkeiden ”muu”-kohta sukupuolen vaihtoehtona, mutta aika pahalta tuntuisi valita sellaista, mitä ei koe olevansa. Vanhempina olemme tukeneet 100% ja tehneet selväksi, että on oikeus olla oma itsensä. Täysin yhtä rakas riippumatta sukupuolestaan tai seksuaalisesta suhtautumisestaan, mistä lapsi ei ole ainakaan tällä hetkellä varma.

Uskon siis että spektri on henkisellä tasolla laajempi kuin binäärinen, mutta tietyllä tavalla kyseenalaistan nämä kymmenet trendikkäät uudet sukupuolet. Ja onneksi miehet eivät sentään pääse ennen operaatiota uimahalleihin naisten puolelle vain ilmoittamalla olevansa nainen, vaan heille varataan erillinen pukeutumistila. Transvestiitit (fetissi) on myös hyvä pitää keskustelussa erillään transseksuaaleista.
Itsellä oli hyvin samankaltainen tilanne reilut kuusi vuotta sitten. Silloin 14 vuotias tyttöni oli aivan veitsi kurkulla ja halusi olla poika. Ei vaihtoehtoja. Kävimme Nokialla tähän aiheeseen tarkoitetulla klinikalla useita kertoja ja tietyistä aikatauluistakin oli jo puhetta.

Nyt kaikki tämä on muisto vain. Tyttöni on jo nainen ja haluaakin olla. Se myös näkyy ulos päin. Kukaan häntä ei siihen kuitenkaan painostanut. En osaa sanoa mikä oli käännekohta, enkä ole päässyt aivan niin syvään keskusteluyhteyteen hänen kanssaan aiheesta. Vielä.

En ole pahoillani että kaikki loppui näin. Mutta olin jo valmistautunut toisenlaiseen rooliin isänä. Olisin luonnollisestikin suojellut lastani parhaani mukaan, mutta ei ole epäilystäkään etteikö osumaa olisi tullut jostain.

Tässä aihe josta voisin kirjoittaa paljonkin, mutta omalla nimelläni täällä ollessani, koen että maltti on valttia.
 
On sen verran pahaa offtopikkia tässä menossa, niin kaadan sitä lisää kun liittyy näihin aikaisempiin. Tässä on luento, jossa sivumennen käsitellään sitä miten voimakas rooli sikiöaikana testosteronilla sekä geneettisesti miehillä, että naisilla sekä sukupuoli-identiteettiin, että orientaatioon. Ja miten myös osittain sitten tasot myös murrosiässä näihin vaikuttaa. Toivottavasti timestamp tuli oikein...


View: https://youtu.be/tAaRrdFbaWI?t=2057
 
Koskas marko on viimeksi ollut somessa? Alkoi vissiin vaihe kolme eli katoaminen. Osodotellaan ja alkaa vaihe 1 Jolloin saavutaan aplodien kwra estradille superidealla (milloin jauhokauppiaana, poliitikkona, ..) sanotaan, että ei enää ikinä sekoilua ja se on varma. Sitten vaihe 2. Jolloin aletaan sekoilemaan ja vaihe 3. Jolloin kadotaan. Tää on tämmönen ympyrä joka pyörii vaan… niin kauan kun ei ole kiinnostusta lopettaa ja hakea apua.
 
Itsellä oli hyvin samankaltainen tilanne reilut kuusi vuotta sitten. Silloin 14 vuotias tyttöni oli aivan veitsi kurkulla ja halusi olla poika. Ei vaihtoehtoja. Kävimme Nokialla tähän aiheeseen tarkoitetulla klinikalla useita kertoja ja tietyistä aikatauluistakin oli jo puhetta.

Nyt kaikki tämä on muisto vain. Tyttöni on jo nainen ja haluaakin olla. Se myös näkyy ulos päin. Kukaan häntä ei siihen kuitenkaan painostanut. En osaa sanoa mikä oli käännekohta, enkä ole päässyt aivan niin syvään keskusteluyhteyteen hänen kanssaan aiheesta. Vielä.

En ole pahoillani että kaikki loppui näin. Mutta olin jo valmistautunut toisenlaiseen rooliin isänä. Olisin luonnollisestikin suojellut lastani parhaani mukaan, mutta ei ole epäilystäkään etteikö osumaa olisi tullut jostain.

Tässä aihe josta voisin kirjoittaa paljonkin, mutta omalla nimelläni täällä ollessani, koen että maltti on valttia.
Erinomainen esimerkki siitä, ettei näin isoja päätöksiä saisi tehdä alaikäisenä.
 
Itsellä oli hyvin samankaltainen tilanne reilut kuusi vuotta sitten. Silloin 14 vuotias tyttöni oli aivan veitsi kurkulla ja halusi olla poika. Ei vaihtoehtoja. Kävimme Nokialla tähän aiheeseen tarkoitetulla klinikalla useita kertoja ja tietyistä aikatauluistakin oli jo puhetta.

Nyt kaikki tämä on muisto vain. Tyttöni on jo nainen ja haluaakin olla. Se myös näkyy ulos päin. Kukaan häntä ei siihen kuitenkaan painostanut. En osaa sanoa mikä oli käännekohta, enkä ole päässyt aivan niin syvään keskusteluyhteyteen hänen kanssaan aiheesta. Vielä.

En ole pahoillani että kaikki loppui näin. Mutta olin jo valmistautunut toisenlaiseen rooliin isänä. Olisin luonnollisestikin suojellut lastani parhaani mukaan, mutta ei ole epäilystäkään etteikö osumaa olisi tullut jostain.

Tässä aihe josta voisin kirjoittaa paljonkin, mutta omalla nimelläni täällä ollessani, koen että maltti on valttia.
Itse olen tämän asian äärellä ollut noin vuoden verran. Hyväksyn asian ja tuen tytärtäni tässä 100%:sti, mutta myönnän, että ei ole mikään ns. helppo asia itsellenikään.
 
Itse olen tämän asian äärellä ollut noin vuoden verran. Hyväksyn asian ja tuen tytärtäni tässä 100%:sti, mutta myönnän, että ei ole mikään ns. helppo asia itsellenikään.
Ei se ole helppoa ei. Itse sanoin silloin tyttärelleni, että vaikka hänestä tulisi isona kameli, niin hän on ja pysyy aina minun rakkaana lapsenani. Itselle pahimmat ajatukset liittyivät siihen, miten lapseni oikeasti kokee tämän kaiken. Mitä hänen päässään liikkuu? Miten hän kokee muiden ihmisten läsnäolon? Onko hän ikinä oikeasti onnellinen? Saako hän koskaan vilpitöntä rakkautta? Liittyykö tähän riski itsetuhoisuuteen? Ja niin edelleen.

Vaikka itselleni tämä oli helppoa verrattuna siihen, mitä se mahtoi olla tyttärelleni, niin kyllä minä toivon ettei tällaiseen ainakaan kannusteta lapsia millään tasolla! Nykypäivänä tämän tyyppiset ilmiöt ovat lisääntyneet ihan moninkertaisesti, ja siihen ei voi olla vaikuttamatta tämä sateenkari-saatananpalvonta, millä ei ole mitään tekemistä ihmisten tasa-arvoisuuden tai ihmisoikeuksien kanssa.
 
Mä ajattelin ennen samoin, että ei ole kuin mies ja nainen. Ja hormonitasot suuntaan tai toiseen liikkuu tällä skaalalla määrittäen kuinka voimakkaasti henkilö identifioituu tiettyyn sukupuoleen. Sukupuolielimet määrittää sitten sukupuolen paperilla.

Kuinkas ollakaan, yksi mun skideistä ei ihan uppoakaan tuohon normiin. Tyttönä syntynyt, mutta jo pienestä pitäen ollut sitä mieltä, että hän ei ole tyttö. Ei koe myöskään olevansa poika. Murrosikä on ollut helvetin vaikeaa, kun naisellisten piirteiden kehittyminen on tuonut itsetuhoisia ajatuksia. On myös sanonut että leikkaa itse rintansa pois, jos ei pääse korjauttamaan tätä erhettä sairaalassa. Mutta ei edelleenkään koe olevansa myöskään poika.

En osaa ottaa kantaa mistä johtuu että jotkut kokevat olevansa kolmatta sukupuolta, tai onko enemmän niin, etteivät samaistu voimakkaasti kumpaankaan puoleen. Ennen itseänikin lähinnä huvitti kyselylomakkeiden ”muu”-kohta sukupuolen vaihtoehtona, mutta aika pahalta tuntuisi valita sellaista, mitä ei koe olevansa. Vanhempina olemme tukeneet 100% ja tehneet selväksi, että on oikeus olla oma itsensä. Täysin yhtä rakas riippumatta sukupuolestaan tai seksuaalisesta suhtautumisestaan, mistä lapsi ei ole ainakaan tällä hetkellä varma.

Uskon siis että spektri on henkisellä tasolla laajempi kuin binäärinen, mutta tietyllä tavalla kyseenalaistan nämä kymmenet trendikkäät uudet sukupuolet. Ja onneksi miehet eivät sentään pääse ennen operaatiota uimahalleihin naisten puolelle vain ilmoittamalla olevansa nainen, vaan heille varataan erillinen pukeutumistila. Transvestiitit (fetissi) on myös hyvä pitää keskustelussa erillään transseksuaaleista.
No, mutta tottahan se on, että on vain kaksi sukupuolta, koska sukupuolella on biologiassa ihan tietty merkitys: Uros ja naaras, kaksi keskenään suvun jatkamiseen kykenevää sukupuolta, piste. Se mistä vouhotetaan, on sukupuoli-identiteetti, joka lapsellasi on vinoutunut, koska isänä on narsisti vätys, ja äitinä narsisti femakko. Todellisuudessa se menee tutkimuksen mukaan niin, että aika korjaa 96% näistä sukupuolestaan epävarmoista, ja he tottuvat alkuperäiseen sukupuoleensa, ja useimmista tulee aikuisena homoseksuaaleja. Sen sijaan jos ei odoteta ja anneta ajan kulua, vaan ryntäillään sen lapsen mielihalujen mukaan, teillä on sitten kohta käsissänne steriloitu, silvottu ja yhtä tyytymättömämpi teini, jota hyljeksii sekä homot että heterot.

Ne kun ei ne keinoelimet ole kuin koristeen virkaa ajamassa, ei niissä ole sellaista hermotusta, jolla esim. saisi oikeasti orgasmin. Kaikki ne alueet joissa orgasmi syntyy, ne on siellä leikkaussalin roskiksessa, mutta tätähän ei esitteessä kerrota. Jos siis vihaa lastaan aivan sairaasti, niin oikein tyrkyttäkää sitä sukupuolenkorjausta, sen pahempaa kostoa ette tappamatta pysty toteuttamaan. Mainitsin tuossa että 96% korjaantuu ajan kanssa itsestään. Se luku perustuu käytännössä ainoaan millään tavoin luotettavaan tutkimukseen, jossa Kanadalainen lääkäri tarkkaili sairaalansa potilaita vuosikymmenten ajan. Vitsin hauskuus on siinä, että trans-asioita ei ole juurikaan tutkittu, niistä on vähän tieteellisesti pätevää tutkimusta, ja tulokset ovat usein kovin hataria ja tulkinnanvaraisia. Silti niiden avulla voi syöttää tätä pajunköyttä tyhmälle kansalle, mutta jokaisen tulisi älytä tämä: Se sateekaariaate, woke jne. kulttuurit ovat amerikkalaista perua, ne on luotu pelkästään rahan ansaitsemista varten.

Juu, tiedän, kyllä on vanhoillista, kyllä on rajoittunutta, kyllä on tyhmää jne. tekstiä. Mielensäpahoittajat, mielensä myötä ja puolesta pahoittajat nyyhkii hameissaan, mutta sori: Ei tunnu missään. Tuossa teidän pöljyydessänne on yksi perustavanlaatuinen vika, se ei nimittäin perustu minkäänlaiseen tieteeseen eikä järkeen, vaan pelkästään tunteiluun. Haluatte esimerkin? Jos on useampia kuin kaksi sukupuolta, olkaa hyvä ja esittäkää vaikka kuva viiden muun sukupuolen sukupuolielimistä? Ei pitäisi olla liikaa vaadittu?

Ja mihin tämän vouhotuksen kanssa ollaan menossa? Helvettiin, ilman muuta, koska tässä laivassa on ojennettu ruori yhteiskunnan tyhmimmän mikroskooppisen vähemmistön käsiin, ja päätetty antaa heidän kertoa kaikille muille, mikä on sopivaa ja mikä ei. Amerikassa on jo ilmiönä, että jos heteromies ei halua deittailla transnaisen kanssa, hän on transfoobikko ja cancelloitava paha ihminen. Jos heteronainen ei halua deittailla transmiehen kanssa, sama juttu. Täytyy siis unohtaa henkilökohtaiset preferenssit ja tyytyä naista tai miestä esittävän seuraan? Kysymys: Jos teidän pitäisi deittailla 400 kiloista miestä tai naista, haluaisitteko? Itseasiassa on hyvin pikkuruinen vähemmistö, jota läski kiihottaa, joten ne jotka vastaavat ei, ovatko he läskifoobikkoja? Ts. tuossa touhussa ei ole mitään järkeä, ja tuuli puhaltaa tämän muodin pois kuin kuivuneen rotanpaskan, ennen pitkää. Sitä odotellessa toteuttakaa itseänne ihan miten haluatte, olkaa sitä sukupuolta mitä haluatte, pariutukaa vaikka pulujen kanssa katolla, mutta älkää kuvitelko, että sen pitää kiinnostaa ketään muuta kuin sen teidän parisuhteenne jäseniä. :ROFLMAO:
 
Ei se ole helppoa ei. Itse sanoin silloin tyttärelleni, että vaikka hänestä tulisi isona kameli, niin hän on ja pysyy aina minun rakkaana lapsenani. Itselle pahimmat ajatukset liittyivät siihen, miten lapseni oikeasti kokee tämän kaiken. Mitä hänen päässään liikkuu? Miten hän kokee muiden ihmisten läsnäolon? Onko hän ikinä oikeasti onnellinen? Saako hän koskaan vilpitöntä rakkautta? Liittyykö tähän riski itsetuhoisuuteen? Ja niin edelleen.

Vaikka itselleni tämä oli helppoa verrattuna siihen, mitä se mahtoi olla tyttärelleni, niin kyllä minä toivon ettei tällaiseen ainakaan kannusteta lapsia millään tasolla! Nykypäivänä tämän tyyppiset ilmiöt ovat lisääntyneet ihan moninkertaisesti, ja siihen ei voi olla vaikuttamatta tämä sateenkari-saatananpalvonta, millä ei ole mitään tekemistä ihmisten tasa-arvoisuuden tai ihmisoikeuksien kanssa.
Sä kyllä osaat kirjottaa aina nii hyvin/järkevästi
 
Tämä muistaakseni Savolaisesta kertova ketju on kyllä rönsyillyt pahasti, enkä ole tosiaan missään roolissa täällä(kään). Mutta kun minun tuottamien tekstien pituuskin alkaa jo aiheuttaa täällä väittelyä, niin voidaan kaiketi todeta että maksimaalinen aallonpohja ollaan saavutettu.
Teit niin tai näin se on aina väärinpäin
 
Back
Ylös Bottom