Jos kuuntelit yhtään niin sanoi että kirpputorilta.
Kirppikseltä Vuittonia? Hmm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kuuntelit yhtään niin sanoi että kirpputorilta.
Oulussa kyllä on löytötavara kirppis jossa toisinaan on tuota merkkitavaraa.Kirppikseltä Vuittonia? Hmm?
Mites biseksuaalit? Panee kaikkee mikä liikkuu. Arvostan.Kyllä mies on joko hetsku tai homo.
Tule Wärkkäri kaapista ulos.
Eikös noi oo niitä panseksuaaleja vai mitä lie jotka nussii kaikkea mikä liikkuu?Mites biseksuaalit? Panee kaikkee mikä liikkuu. Arvostan.
Olen käsittänyt, että Boshilla on tulppia mm. ruohonleikkureihin, ei vaatteita? Oishan sellanen tulppa t-paita kyllä leso.Oulussa kyllä on löytötavara kirppis jossa toisinaan on tuota merkkitavaraa.
Olen itse ostanut sieltä esim.Boshin farkkuja ja paitoja todella edullisesti
Uskoisin että biseksuaalinen mies tarkoittaa homoa ja biseksuaalinen nainen tarkoittaa biseksuaalista naista.Mites biseksuaalit? Panee kaikkee mikä liikkuu. Arvostan.
Oulussa kyllä on löytötavara kirppis jossa toisinaan on tuota merkkitavaraa.
En kykene vahvistaan, mut en saa tosta logiikasta kiinni ollenkaan myöskään. Oma mielipide, vainu sanoo että mitä ikinä ootkaan, ni oot sitä päivästä 1 alkaen. .Uskoisin että biseksuaalinen mies tarkoittaa homoa ja biseksuaalinen nainen tarkoittaa biseksuaalista naista.
Taitaa olla myytti tuollainen mies joka vetelee sekä naisia (ja kiihottuu niistä hullunlailla) ja sitten siirtyy sujuvasti tom of finland -osastolle.
Ei tietoo. Ei oo 2023 terminologia kauheen hyvin hallussa. Uskon kuitenki että ihan oikee juttu, koska tossa on sellasta sangen primitiivistä ideaa :d.Eikös noi oo niitä panseksuaaleja vai mitä lie jotka nussii kaikkea mikä liikkuu?
Oulussa kyllä on löytötavara kirppis jossa toisinaan on tuota merkkitavaraa.
Tuo on totta että olet sitä mitä olet jo ensimmäisestä päivästä alkaen.En kykene vahvistaan, mut en saa tosta logiikasta kiinni ollenkaan myöskään. Oma mielipide, vainu sanoo että mitä ikinä ootkaan, ni oot sitä päivästä 1 alkaen. .
J, mut miks toi eroais naisilla mitenkään?Tuo on totta että olet sitä mitä olet jo ensimmäisestä päivästä alkaen.
Tarkoitin etten oikein usko biseksuaalisia miehiä olevan, vaan on homomiehiä, joita jotkut leimaa biseksuaaleiksi.
Olen ymmärtänyt että Boschilla on niitä sytytystulppia. Tarkkana nyt jos alkaa kirjoitusvirheistä kuittailla.Olen käsittänyt, että Boshilla on tulppia mm. ruohonleikkureihin, ei vaatteita? Oishan sellanen tulppa t-paita kyllä leso.
Mun kokemuksen mukaa bi mies kiihottuu naisinta ja miehistä.Tuo on totta että olet sitä mitä olet jo ensimmäisestä päivästä alkaen.
Tarkoitin etten oikein usko biseksuaalisia miehiä olevan, vaan on homomiehiä, joita jotkut leimaa biseksuaaleiksi.
Totta, mutta kun kyseessä on wärkkäri niin aiemmat kirjoittelut huomioon ottaen tuon on ihan okOlen ymmärtänyt että Boschilla on niitä sytytystulppia. Tarkkana nyt jos alkaa kirjoitusvirheistä kuittailla.
Onko kokemuksia?Mun kokemuksen mukaa bi mies kiihottuu naisinta ja miehistä.
Oikeat miehet eivät kyllä keskustele keskenään mistään "muijien hyvistä peristä". Kyllä kikulin imeminenkin on miehekkäämpää kuin tuollaiset teidän small dick energy -pöydät.Onko kokemuksia?
Ja miten kikulin imemisestä, tullaan meidän pöytään puhumaan, miten jollain muijalla on hyvät perät, ei kuulosta uskottavalta muualla kuin Hollywoodin elokuvissa.
No en osaa hienosti kiistellä vaikuttaako tuntumalla otettu kulmasoutu enemmän latseihin kuten te ja ikä sekä vuorotyö on pilannut aivoni roinan sijaan.Totta, mutta kun kyseessä on wärkkäri niin aiemmat kirjoittelut huomioon ottaen tuon on ihan ok
Boss oli merkki Anteeksi nöyrimmästi.Kai niissä oli hintalaput paikallaan?
Bossia tarkoitin tietty mutta onhan sillä hajuvesiäkin.Olen ymmärtänyt että Boschilla on niitä sytytystulppia. Tarkkana nyt jos alkaa kirjoitusvirheistä kuittailla.