BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oulussa kyllä on löytötavara kirppis jossa toisinaan on tuota merkkitavaraa.
Olen itse ostanut sieltä esim.Boshin farkkuja ja paitoja todella edullisesti
Olen käsittänyt, että Boshilla on tulppia mm. ruohonleikkureihin, ei vaatteita? Oishan sellanen tulppa t-paita kyllä leso.
 
Mites biseksuaalit? Panee kaikkee mikä liikkuu. Arvostan.
Uskoisin että biseksuaalinen mies tarkoittaa homoa ja biseksuaalinen nainen tarkoittaa biseksuaalista naista.

Taitaa olla myytti tuollainen mies joka vetelee sekä naisia (ja kiihottuu niistä hullunlailla) ja sitten siirtyy sujuvasti tom of finland -osastolle.
 
Uskoisin että biseksuaalinen mies tarkoittaa homoa ja biseksuaalinen nainen tarkoittaa biseksuaalista naista.

Taitaa olla myytti tuollainen mies joka vetelee sekä naisia (ja kiihottuu niistä hullunlailla) ja sitten siirtyy sujuvasti tom of finland -osastolle.
En kykene vahvistaan, mut en saa tosta logiikasta kiinni ollenkaan myöskään. Oma mielipide, vainu sanoo että mitä ikinä ootkaan, ni oot sitä päivästä 1 alkaen. 🤷‍♂️ .
 
En kykene vahvistaan, mut en saa tosta logiikasta kiinni ollenkaan myöskään. Oma mielipide, vainu sanoo että mitä ikinä ootkaan, ni oot sitä päivästä 1 alkaen. 🤷‍♂️ .
Tuo on totta että olet sitä mitä olet jo ensimmäisestä päivästä alkaen.

Tarkoitin etten oikein usko biseksuaalisia miehiä olevan, vaan on homomiehiä, joita jotkut leimaa biseksuaaleiksi.
 
Onko kokemuksia?

Ja miten kikulin imemisestä, tullaan meidän pöytään puhumaan, miten jollain muijalla on hyvät perät, ei kuulosta uskottavalta muualla kuin Hollywoodin elokuvissa.
Oikeat miehet eivät kyllä keskustele keskenään mistään "muijien hyvistä peristä". Kyllä kikulin imeminenkin on miehekkäämpää kuin tuollaiset teidän small dick energy -pöydät.
 
Totta, mutta kun kyseessä on wärkkäri niin aiemmat kirjoittelut huomioon ottaen tuon on ihan ok :ROFLMAO:
No en osaa hienosti kiistellä vaikuttaako tuntumalla otettu kulmasoutu enemmän latseihin kuten te ja ikä sekä vuorotyö on pilannut aivoni roinan sijaan.
Tarkoitin Bossia kuitenkin kuten varmaan arvasitte arvoisat .........
Aiemmin olen todennut että naturaalina ei sellaisia lihaksia saavuta että henkilöä voisi pitää nykystandardien mukaan minkäänlaisena bodarina ja siinä kannassa pysyn koska se on biologinen tosiasia.Kyllä salilla jossa treenaan käy eräs hyvinkin lihaksikas ja sopusuhtainen kaveri mutta ei hän pitkähihainen paita päällään miltään bodarilta näytä
Ilman paitaa kyllä erittäinkin hyvässä kunnossa.

Kerroppas nyt sinä itse mitä hienoja ajatuksia olet julkituonut tälle foorumille niin voidaan pohtia mitä huomioon ottamista niissä onkaan?😳
 
Viimeksi muokattu:
Kai niissä oli hintalaput paikallaan?
Boss oli merkki Anteeksi nöyrimmästi.
Kyllä niissä oli hinnat ja olivat tosissaan kyllä suurinpiirtein kirpputori luokkaa.
En muista mutta oli siellä kaikkea muutakin merkkisälää jota tuli ostettua jopa sellaistakin joka ei sitten päälle sopinutkaan mutta kun halvalla sai...
Se on löytötavaraliikkeen kirppis ja näyttää että valikoivat mitä tuotteita pistävät myyntiin ei ole normaalia lumpunkeräys tavaraa yleensä
Nykyään kyllä monesti ei ole oikein mitään eli sana on varmaan kiertänyt.
Sinne varmaan pitäisi sattua aina oikeaan aikaan Jos joku iso tapahtuma on ollut niin sieltä yleensä kertyy paljon löytötavaraa jota säilytetään se pakolliset kaksi viikkoa ennenkuin menee myyntiin.Muistaakseni näin se meni.
 
Back
Ylös Bottom