BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noita eri työkalumerkkien paitojahan sieltä löytyykik helposti.
No niillä nyt ei bodarit ihmeemmin mitään tee kun olis firmoille huonoa mainosta laittaa työkalun mainos sellaisen käteen joka nyt ei siitä tiedä kumminpäin kyseistä työkalua yleensä käytetään ja suu auki ihmettelevä ilme voisi sen paljastaa.
 
Kiitos, mutta älä kerro ainakaan tässä Markon ketjussa.
Joitain asioita en todellakaan kerro mutta sen kerron että meitä ihmisiä on seksuaalisesti sanoisko aika monimuotoisia ja ei varmasti voi päälleppäin kaikista arvata mitä on mielessä.

Lopetan mielellään paskan jauhamisen joka alkoi minun kirjoitusvirheestäni.
 
Onko kokemuksia?

Ja miten kikulin imemisestä, tullaan meidän pöytään puhumaan, miten jollain muijalla on hyvät perät, ei kuulosta uskottavalta muualla kuin Hollywoodin elokuvissa.
Vastaa tohon mun kysymykseen yllä? Mäkään en ymmärrä homoja, ja lesboja viel vähemmän, ku joutuvat jotenki saksimaan toisiaan(tietäjät tietää 🙃). Mut tää johtuu ihan siitä, etten oo ite kumpaakaan. Helppo sanoo et ymmärtää tollasta, mut ei kukaan ymmärrä tällasia oikeesti, ellei oo ite samanlaisia. Not really. Olis silti aika vammasen ylimielistä, jos mä lähtisin olettaan ettei homot/lesbot/biit oo aitoja tjs. koska ite en moinen ole. Sulla, mulla, eikä kellään muullakaan oo mitään tsänssejä mitenkään todistaa tollasta, eikä yhen pienen ihmisen kapeakatseinen, fiilikseen pohjautuva oletus oo varsinkaan evidenssi mistään.Tän tyylisiä salaliittoteorioita kuulee uskovaisilta hihhuleilta usein. Ite pystyn jopa "ymmärtään" biseksuaalisuutta. Panevat vaan niin maan perkeleesti.
 
Itelle paljon helpompi ymmärtää lesboja kun hetero naisia.
Lesbot eivät ole valkoiselle heteromiehelle hyvä asia.
Vievät kaksi naista pois markkinoilta
Sen sijaan homoja kannattaa ainakin sinkkujen suosia koska vievät kaksi kilpailijaa pois kentältä ja monet homot ovat aika tyylikkäitä joten voisivat olla pahojakin kilpailijoita.
Tuon tyylikkyyden ja homojen "söpöyden" ( No ei kaikki kyllä ole sitä on esimerkiksi karhuhomoja isoja ja karvaisia ja jotkut jopa lihaksikkaita. Tosin kaikki lihaksikkaat homot eivät ole karhuhomoja On myös tyylikkäitä bodari/ urheilija homoja) Niin koska homopojat saattavat olla söpöjä niin se aiheuttaa joissain ,yleensä vähän epätoivoisissa ei niin viehättävissä naisissa ,homoemo ilmiön Yrityksen käyttäytyä äidillisesti homoja kohtaan (ehkä jotain muuta salaisesti mielessä) Esimerkiksi entinen presidentti Tarja Halonen vaikutti tälläiselta.
Lesboissa on myöskin se ikävä puoli että heissä ilmenee molempien sukupuolien huonommat puolet melkoisen voimakkaasti Eli naisten tunneherkkyys,ailahtelevaisuus ja mustasukkaisuus sitten taas miehen väkivaltaisuus ja huonot käytöstavat.
Lesbot ovat uskomattoman väkivaltaisia ja lisäksi hyvin herkkiä loukkaantumaan
Suurimmaksi osaksi heidän agitaatioitaan on nykyisen woke kulttuurin pahimmat ylilyönnit ja muut turhanpäiväiset sukupuolivähemmistön loukkaantumis skeidat.
No tosin transut siis ne transut jotka ovat homoja läheskään kaikki eivät ole,ovat myös tällaisia jotka ovat sekoilemassa ja mesomassa koko ajan täysin aiheetta.
 
Paitsi jos liittyy Markoon. Noin muuten vois sanoa että vittu mikä ketju taas.
No joo mieluummin lopettaisi mutta ei malta olla antamatta takaisin jos itseen kohdistuu Tosin ei yleensä kannata provisoitua jos provisoidaan mutta kun tuota testosteronia on vielä vähän jäljellä vielä tässäkin iässä....
Voi olla hyväkin etten sitä ulkopuolisista lähteistä enää täydennä 🙄
No kyllä kerran kirjoitin sen verran rankasti tietyistä seksuaalisista kokemuksista jopa Markon Facebook sivulle että tämä,oikein ihmetteli aiemmin bannit Faceen saatuaan jostain poliittisesta mielipiteestä. Siis Marko sanoi minun tekstistäni "Jos tuo ei ollut vihapuhetta niin mikä sitten on..." Arveli varmaan ettei mulle edes sakot olis riittäneet ja kovaakin olisi voinut olla tulossa .
Erästä maassamme vain vähän aikaa kotoutunutta sukupuoli seka ja seko vähemmistöä ja sen uskonnollis luonnonkansa seksuaalista kulttuuria ja käytöstä lievästi loukkaavan tekstini vuoksi
Joka ,kuten aina kun minusta on kysymys ,perustui minun omaan kokemukseeni ja näkemiini asioihin tälläkin kertaa
Enpä tiedä mistä johtui mutta ei tullut banneja vaikka tuli kyllä aika ronskisti avauduttua Veikkaan että ei olisi edes mv lehdessä rohkaistu julkaista vaikka jutut olivat kyllä ihan täyttä totuutta. Ehkä itseäni suojeli se että myös itse rinnastin itseni vähemmistöön.

No koitetaan puhua asiaa tästä eteenpäin ja välttää kirjoitusvirheitä.
 
Viimeksi muokattu:
Lesbot eivät ole valkoiselle heteromiehelle hyvä asia.
Vievät kaksi naista pois markkinoilta
Sen sijaan homoja kannattaa ainakin sinkkujen suosia koska vievät kaksi kilpailijaa pois kentältä ja monet homot ovat aika tyylikkäitä joten voisivat olla pahojakin kilpailijoita.
Tuon tyylikkyyden ja homojen "söpöyden" ( No ei kaikki kyllä ole sitä on esimerkiksi karhuhomoja isoja ja karvaisia ja jotkut jopa lihaksikkaita. Tosin kaikki lihaksikkaat homot eivät ole karhuhomoja On myös tyylikkäitä bodari/ urheilija homoja) Niin koska homopojat saattavat olla söpöjä niin se aiheuttaa joissain ,yleensä vähän epätoivoisissa ei niin viehättävissä naisissa ,homoemo ilmiön Yrityksen käyttäytyä äidillisesti homoja kohtaan (ehkä jotain muuta salaisesti mielessä) Esimerkiksi entinen presidentti Tarja Halonen vaikutti tälläiselta.
Lesboissa on myöskin se ikävä puoli että heissä ilmenee molempien sukupuolien huonommat puolet melkoisen voimakkaasti Eli naisten tunneherkkyys,ailahtelevaisuus ja mustasukkaisuus sitten taas miehen väkivaltaisuus ja huonot käytöstavat.
Lesbot ovat uskomattoman väkivaltaisia ja lisäksi hyvin herkkiä loukkaantumaan
Suurimmaksi osaksi heidän agitaatioitaan on nykyisen woke kulttuurin pahimmat ylilyönnit ja muut turhanpäiväiset sukupuolivähemmistön loukkaantumis skeidat.
No tosin transut siis ne transut jotka ovat homoja läheskään kaikki eivät ole,ovat myös tällaisia jotka ovat sekoilemassa ja mesomassa koko ajan täysin aiheetta.
Tiukkaa analyysiä!
 
Epäilen suuresti tuotteiden aitoutta xd
No Markon tuotteista en tiedä mutta kyllä Bossin kamat ja jotain muitakin jonkun niin sanotun luksus brandin rytkyistä jotka olen tuolta bongannut ovat kyllä sangen aidonoloisilta näyttäneet ja tunutuneet eli minun tuntemani mukaan eivät ole olleet kopioita mutta täällä varmaan paremmin asia tidettäneen.
On siellä toki huonompaakin kudetta mutta näyttää että ne myyntiin ottavat sellaista joka menee muuallekkin kiertoon kuin kuitujen keräykseen tosin en tiedä tarkalleen mistä nuo haalivat mutta poikkeaa kyllä second hand shopeista.
 
Vastaa tohon mun kysymykseen yllä? Mäkään en ymmärrä homoja, ja lesboja viel vähemmän, ku joutuvat jotenki saksimaan toisiaan(tietäjät tietää 🙃). Mut tää johtuu ihan siitä, etten oo ite kumpaakaan. Helppo sanoo et ymmärtää tollasta, mut ei kukaan ymmärrä tällasia oikeesti, ellei oo ite samanlaisia. Not really. Olis silti aika vammasen ylimielistä, jos mä lähtisin olettaan ettei homot/lesbot/biit oo aitoja tjs. koska ite en moinen ole. Sulla, mulla, eikä kellään muullakaan oo mitään tsänssejä mitenkään todistaa tollasta, eikä yhen pienen ihmisen kapeakatseinen, fiilikseen pohjautuva oletus oo varsinkaan evidenssi mistään.Tän tyylisiä salaliittoteorioita kuulee uskovaisilta hihhuleilta usein. Ite pystyn jopa "ymmärtään" biseksuaalisuutta. Panevat vaan niin maan perkeleesti.
Mitä ei ole mahdollista todistaa?

Tuo on muuten hieman Hollywood meininkiä että "biseksuaaliset" panisivat niin maan perkeleesti.
Kyllä homot toisiaan vetelevät hullunlailla, koska miestä ei tarvitse iskeä, mutta naisia ei "biseksuaalinen" mies pane sen useammin kuin hetero, sillä yhtä nihkeää iskemistä se on heilläkin, mitä muijien iskemiseen tulee.

Homomies joka sanoo olevansa biseksuaalinen, elää jonkinlaisessa valheessa, mutta minkä takia? - Kenties vanhempien tai ystävien, että olisi oletus siitä että kyllä se Teppo voi vielä naisen löytää, rakastua ja saada lapsia jne...
 
Back
Ylös Bottom