BB PRO Marko Savolainen

Miksei voisi näyttää? Ronnie painaa tuossa alle 90kg ja isoimmillaan olympiassa 136kg, puhutaan kuitenkin tämän pallon kenties lahjakkaimmasta kehonrakentajasta.
Ei tuohon natikkakondikseen pääse rekkalastillisella roinaakaan jos ei ole geenejä.
Kyllä sen Yatesinkin kohdalla näki aika nopeasti että jotain lahjoja saattaa olla jos 9kk treenin jälkeen näyttää tuolta.
omj44pjv34821.jpg
Jotenkin muistelen että Yates kertoi aloitteensa bodailun vankilatuomion aikana ja jotenkin tuntuu että sellaisessa joukossa myös liikkuu ....
Tapasin muuten Bulgariassa aikoinaan erään englantilaisen joka oli liikunnan ohjaaja vankilassa Hän sanoi tuntevansa Yatesin.
Tuohon kuntoonhan nyt pääsee kuka vaan 9kk:ssa kun tilaa jonkun bodarin valmennusohjelman ja ostaa itrahiilarit mutta ei vahingossakaan fastin pieruheroja kyllä minä uskon että se on ihan mahdollista,joo.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis minä en halua yksilöidä tätä, mutta oletko aivan pihalla kaikesta. Jos minä (tai joku muu, kuten nyt, pakkislainen) lataa tänne kaukaa otetun kuvan selästään, jossa bf% on niin kaukana kireästä ettei siitä mitään yksityiskohtia nää kuten kilpabodareiden fysiikoista, niin sinä vannot että tämän kuvan perusteella dwarffaa Utin. Kyllä Utti on valovuoden edellä, ei ole pointti tässä, mutta tässä nähdäån minkälainen asiantuntija olet fysiikoita arvostelemaan. Noilla huonolaatusilla/suttuisilla kuvilla olisi joku havainnollistava arvo, jos niissä olisi vaikka antomiset (tai mitkä hyvänsä asennot) edestä, sivulta, takaa).

Utti on muuten niitä harvoja CBB-ukkoja, jotka on melko kookkaita IRL. Olihan se ~95kg lavalla. Eli todella iso kokonaislihasmassaltaan natubodariksi, rakenne ja varsinkin mittasuhteet kaukana optimaalisista. Ja sanoisin että isompi kuin valtaosa harrasteijaroinaajista, ainakin omasta kaveripiiristä. Tosin se pitää oikaista että vaikkei hänellä optimaaliset geenit olekaan, niin kova panostuskin huomioiden paremmat kuin kahdeksalla kymmenestä varmasti. Kasvamiseen. Ei nuita hevoskuuritettujakaan +185cm ukkoja lavalla Suomessakaan nää kuin harvoin ja vielä harvemmin hyvällä menestyksellä. Hoikaksi tuppaa luukki jäämän herkästi kisakunnossa.
Ensiksi pyydä anteeksi sitä että lainaan kuvan erittäin räävittömältä foorumilta.
En vaan valitettavasti löytänyt tätä muualta vaikka aikaa kuluttaen etsin.

Kuitenkin Tämänkö lookin vuoksi kannattaa yli kaksikymmentä vuotta käyttää aikaa elääkseen ja syödäkseen ja tehdäkseen kaiken kehonrakenuksen vuoksi ja lopputulos on tässä?. Eli tuntuu että naturaali kehonrakennus on ihan mahdoton yhtälö.Kuten asian tiedän olevan.Jollei ole valmiiksi syntynyt lihakkikkaaksi .Kuntosalilla voi kyllä harjoitella ja hyvä se onkin mutta todellakaan ilman kemiaa ei kannata kuvitella muuttuvansa tavan tallaajaa kummoisemmaksi.

 
Taitaa olla hippasen vanha kuva kyseessä ja sä et selvästikään ymmärrä että hyvin moni bodari näyttää melko mitäänsanomattomalta jos ei flexaile. Sä tunnut olevan aivan kuutamolla näissä asioissa.
+ Lupasit olla hiljaa mutta ei jumalauta sä vaan jankutat tota samaa paskaa koko ajan kaikesta huolimatta.
Netti on nykyään pullollaan pahoinvoivia ihmisiä.
 
Taitaa olla hippasen vanha kuva kyseessä ja sä et selvästikään ymmärrä että hyvin moni bodari näyttää melko mitäänsanomattomalta jos ei flexaile. Sä tunnut olevan aivan kuutamolla näissä asioissa.
+ Lupasit olla hiljaa mutta ei jumalauta sä vaan jankutat tota samaa paskaa koko ajan kaikesta huolimatta.
En tiedä minkä ikäinen kuva mutta näyttää olevan kisoihin menossa joten tuskin aivan alkutaipaleelta ja eikö kisoissa olla tavallisesti parhaasa mahdollisessa kunnossa ?
Lisäksi juuri alkutaipaleella Hulkki menestyksensä saikin.
Oon kyllä nähnyt bodareita ja wannabe bodareita jonkun verran tähän ikään ja eivät kyllä ihan mitäänsanomattomilta ole näyttäneet edes ilman flexailua.
Tosin ehkä natubodarit näyttävät kuten olen yrittänyt todistaa.
Olen hiljaa mutta vastaan tietysti kritiikkiin jos sitä suoraan minuun kohdistetaan.
Lisäksi kyllä kai edes jostain muusta asiasta saan kommentoida niin halutessani jollei minulle anneta banneja tältä foorumilta.
 
Taitaa olla hippasen vanha kuva kyseessä ja sä et selvästikään ymmärrä että hyvin moni bodari näyttää melko mitäänsanomattomalta jos ei flexaile. Sä tunnut olevan aivan kuutamolla näissä asioissa.
+ Lupasit olla hiljaa mutta ei jumalauta sä vaan jankutat tota samaa paskaa koko ajan kaikesta huolimatta.
Sama homma se oli Wärkkärillä, Afrikka ketjussa, missä oli koko ajan omasta mielestä oikeassa - vaikka oli väärässä.
Huomasin että hänellä viestien määrä on ilmeisesti, se määrittelevä asia, eikä viestien asia sisältö.
 
Sama homma se oli Wärkkärillä, Afrikka ketjussa, missä oli koko ajan omasta mielestä oikeassa - vaikka oli väärässä.
Huomasin että hänellä viestien määrä on ilmeisesti, se määrittelevä asia, eikä viestien asia sisältö.
No aika vähän sitä asiaa sisältäviä viestejä yleensä näyttää vastaan tulevan.
Lisäksi jos minun mielipiteeni haittaa niin onko sitä pakko lukea tai lukea juuri sitä ketjua mistä asiasta keskustellaan jos se on niin hirveän väärässä vai sattuuko se että mielipiteeni on sittenkin oikea vähän joidenkin herkkään sieluun?
 
@Wärkkäri:

Kehonrakennus on täysin eri asia kuin suorituskykyurheilu. Kyllä joo varmasti +2m sylivälin omaavat kiekonheittäjät olisivat kovaa valuuttaa testatuissa kehonrakennussarjoissa kuin dieettaisivat 🤦 Voimailulajit on sentään hypertrofiselta aspektilta paljon lähempänä bodausta kuin esim. yleisurheilu, mutta siinäkään ei ole merkitystä balanssilla tai ylipäätään miltä fysiikka näyttää. Lihaksikkain ei ole aina vahvin ja päinvastoin. Hyvin vaatimattoman näköisellä fysiikalla voi olla luonnottoman vahva, mikäli on poikkeukselliset kyvyt tuottaa voimaa.
 
@Wärkkäri:

Kehonrakennus on täysin eri asia kuin suorituskykyurheilu. Kyllä joo varmasti +2m sylivälin omaavat kiekonheittäjät olisivat kovaa valuuttaa testatuissa kehonrakennussarjoissa kuin dieettaisivat 🤦 Voimailulajit on sentään hypertrofiselta aspektilta paljon lähempänä bodausta kuin esim. yleisurheilu, mutta siinäkään ei ole merkitystä balanssilla tai ylipäätään miltä fysiikka näyttää. Lihaksikkain ei ole aina vahvin ja päinvastoin. Hyvin vaatimattoman näköisellä fysiikalla voi olla luonnottoman vahva, mikäli on poikkeukselliset kyvyt tuottaa voimaa.
Tämän kyllä hyvinkin tiedän ja uskon ja olen nähnyt että ei aina voi voimaa päällepäin arvioida.No ainakin monet lyhyiden matkojen juoksijat ovat melko lihaksikkaita voi olla että naturaali kehonrakentaja ei jostain syystä saa edes heidän fysiikkaansa.
Sinällään minulla ei ollut tarkoitus tuoda yleis tai muidenkaan lajien urheilijoita naturaali kehonrakennus ( jos nyt sellaista enää onkaan voi kai puhua painorajallisesta kehonrakennusesta) lavoille eikä puhua mahdollisesta suorituskyvystä vaan yrittää kertoa millaiseen fysiikkaan naturaalilla on mahdollisuus mutta taitaa olla että edes siihen ulkonäkö fysiikkaan jota tämän päivän olympiaurheilijoilla joissain lajeissa on ei taida naturaalina olla mahdollisuutta Ehkä naturaalina voi parhaimmillaan muistuttaa -70 luvun urheilijaa poislukien itä-saksalaiset naisurheilijat.
 
Polarilla ois itku kurkussa kun joutuis metsä hommiin
Miksi pitäisi mennä 2020 luvulla metsään pöllejä kantamaan ? Nykyään on mielekkäämpiä ja fiksumpia töitä joissa ei tarvitse rikkoa itseään. Metsureilla ja muilla vastaavilla on paikat ihan paskana. Eikä näy fysiikassa ja salihommissa mitenkään. Työnteko ei liity mitenkään bodaukseen.
 
Miksi pitäisi mennä 2020 luvulla metsään pöllejä kantamaan ? Nykyään on mielekkäämpiä ja fiksumpia töitä joissa ei tarvitse rikkoa itseään. Metsureilla ja muilla vastaavilla on paikat ihan paskana. Eikä näy fysiikassa ja salihommissa mitenkään. Työnteko ei liity mitenkään bodaukseen.
Itse ainakin oon harrastus mielessä tehnyt. Lähinnä sitä vaan ettei teikäläisillä oo oikeasti mitään käsitystä kuinka kovaa hommaa se on.
 
Itse ainakin oon harrastus mielessä tehnyt. Lähinnä sitä vaan ettei teikäläisillä oo oikeasti mitään käsitystä kuinka kovaa hommaa se on.
Sehän ihan riippuu meinaako kaataa pari mottia vaiko pari sataa mottia.. Käyttääkö pokasahaa vaiko äänisahaa. Pitääkö puut pilkkoa vaiko sahataanko laudaksi. Onko puu sorvi tukkia vaiko kuitupuuta...
 
Eikö kukaan ole vielä vetänyt keskusteluun Pessistä?! Minä teen sen nyt, Pessinen olisi voittanut kehonrakennuksen raskaan SM-kultaa halutessaan! Siinä mies joka tekee aina feilureen metsähommat, laitappa joku podari tukkimettään nii paskat on posepöksyisä!
Olihan toi kova ukko mutta varmaan mieleltään sairas.. pelkkää puuta koko elämä
 
Ensiksi pyydä anteeksi sitä että lainaan kuvan erittäin räävittömältä foorumilta.
En vaan valitettavasti löytänyt tätä muualta vaikka aikaa kuluttaen etsin.

Kuitenkin Tämänkö lookin vuoksi kannattaa yli kaksikymmentä vuotta käyttää aikaa elääkseen ja syödäkseen ja tehdäkseen kaiken kehonrakenuksen vuoksi ja lopputulos on tässä?. Eli tuntuu että naturaali kehonrakennus on ihan mahdoton yhtälö.Kuten asian tiedän olevan.Jollei ole valmiiksi syntynyt lihakkikkaaksi .Kuntosalilla voi kyllä harjoitella ja hyvä se onkin mutta todellakaan ilman kemiaa ei kannata kuvitella muuttuvansa tavan tallaajaa kummoisemmaksi.

Joo tosi huonossa kunnossa. Eihän tuota huomaa, että edes salilla ois käyny. :X3:

View: https://youtu.be/YpyhhVfQy9s?t=684
 
Back
Ylös Bottom