BB PRO Marko Savolainen

edustaako oma kommenttisi laatu settiä ? Mitä se tuo keskusteluun ? Tyrmistyn aina kun anti on pelkkää muiden viestien dissausta. Wärkkäri sentään kertoi mielipiteensä asiaan. Sinä et.

Sullahan on varmaan kuva kropastasi 😉? Ei pahalla mutta teidän vanhojen partojen muistelot saavat aina hymähtämään. Luuullaan että ollaan 6 kymppisenä yhtä kovassa kunnossa kuin nuorena 40-luvulla. Tottakai ilman treeniä.
Mun reeni on raskas fyysinen työ, varsinkin metsuritöissä. Et älä siitä huolta kanna.

Selfiet ja muut itserakkauskuvat eivät ole kuuluneet valikkooni noin kuudenkymmenen ekankaan vuoden aikana enkä usko, että tämäkään esittämäsi kehoitus saa hyväksi havaitsemaani tapaa mihinkään muuttumaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun reeni on raskas fyysinen työ, varsinkin metsuritöissä. Et älä siitä huolta kanna.

Selfiet ja muut itserakkauskuvat eivät ole kuuluneet valikkooni noin kuudenkymmenen ekankaan vuoden aikana enkä usko, että tämäkään esittämäsi kehoitus saa hyväksi havaitsemaani tapaa mihinkään muuttumaan.

Sieltä tuli se vanha kunnon metsuriduuni. Työviikon jälkee paikalliseen paukuttelemaan henkseleitä ku taas koko viikko heitelty 200 kilon pöllejä
 
edustaako oma kommenttisi laatu settiä ? Mitä se tuo keskusteluun ? Tyrmistyn aina kun anti on pelkkää mui

Sullahan on varmaan kuva kropastasi 😉? Ei pahalla mutta teidän vanhojen partojen muistelot saavat aina hymähtämään. Luuullaan että ollaan 6 kymppisenä yhtä kovassa kunnossa kuin nuorena 40-luvulla. Tottakai ilman treeniä.

Sieltä tuli se vanha kunnon metsuriduuni. Työviikon jälkee paikalliseen paukuttelemaan henkseleitä ku taas koko viikko heitelty 200 kilon pöllejä
Jos nyt et viitsisi puhua asiasta mitään, kun et tekemistäni mitään tiedä. Veikkaan, että metsurityötkin ovat sinulta kokonaan kokematta.

Yllättävän koville näyttää joillekin ottavan hyväksyä asia, että joku muukin voi olla ikämiehenä hyvässä kunnossa kuin vain puolijumalat Syltty ja Arska.
 
Jos nyt et viitsisi puhua asiasta mitään, kun et tekemistäni mitään tiedä. Veikkaan, että metsurityötkin ovat sinulta kokonaan kokematta.

Yllättävän koville näyttää joillekin ottavan hyväksyä asia, että joku muukin voi olla ikämiehenä hyvässä kunnossa kuin vain puolijumalat Syltty ja Arska.

Se on ihan totta etten ole perehtyny asiaan sen enempää. Näitä tekstejä on tässä vuosien saatossa tullu ennenki vastaan. Metsuriduunilla ja bodauksella ei ole mitään tekemistä keskenään. ”Koko päivän ku on ollu mettähommissa niin ei salille tarvi mennä”
 
Viimeksi muokattu:
Ja hei kyllä se sinäkin monesti sorrut ihan vaan tohon dissaus/vittuilu-linjalle
Vain jos minulle vittuillaan. En mä nyt mikään suntsu ole 😂 Sen päätyö on vittuilla ja provosoida. On myönnyt itsekin olevansa netti trolli.
Mun reeni on raskas fyysinen työ, varsinkin metsuritöissä. Et älä siitä huolta kanna.

Selfiet ja muut itserakkauskuvat eivät ole kuuluneet valikkooni noin kuudenkymmenen ekankaan vuoden aikana enkä usko, että tämäkään esittämäsi kehoitus saa hyväksi havaitsemaani tapaa mihinkään muuttumaan.
Vanha kunnon metsuri kortti 😁
Ja sitten kun herätään unesta paljastuu ihan muuta. Mainitset aiemmin että 15 vuotta natu treeniä + sen jälkeen pitkä ura roina treeniä. Et ole saanut grammaakaan lihasta työtä tekemällä. Väität myös että olet pystynyt pitämään roinavuosien fysiikan koskematta puntteihin kolmeenkymmeneen vuoteen. Nyt on niin kova väite ettei kukaan usko ilman kuvia. Tässä on käynyt sille perinteinen aika kulta muistot ilmiö. Minäkin koen olevani 25 vuotias aina kun suljen silmät ja kovasti haaveilen🤗
 
Jos nyt et viitsisi puhua asiasta mitään, kun et tekemistäni mitään tiedä. Veikkaan, että metsurityötkin ovat sinulta kokonaan kokematta.

Yllättävän koville näyttää joillekin ottavan hyväksyä asia, että joku muukin voi olla ikämiehenä hyvässä kunnossa kuin vain puolijumalat Syltty ja Arska.
Eivät Syltty ja Arskakaan enää kovasa kunnossa ole vaikka varmaan sen eteen on tehty kaikki mahdollinen lääkinnästä kirurgiaan.
 
Jos nyt et viitsisi puhua asiasta mitään, kun et tekemistäni mitään tiedä. Veikkaan, että metsurityötkin ovat sinulta kokonaan kokematta.

Yllättävän koville näyttää joillekin ottavan hyväksyä asia, että joku muukin voi olla ikämiehenä hyvässä kunnossa kuin vain puolijumalat Syltty ja Arska.
"Hyvässä kunnossa" voi olla kuka tahansa vanhempana jos elää terveellisesti ja urheilee. Mutta se "hyvä kunto" ei yleensä ole lähimainkaan nuoruuden huippuvuosien kuntoa muualla kuin omassa mielikuvituksessa. Joka salilla on näitä vanhoja panttereita jotka kehuvat kuinka kovia oltiin ennenvanhaan. Sen hetken tekeminen ja kondis onkin sitten tasoa sunnuntai kuntoilija.
Sitten kun väitetään että sama nuoruuden fysiikka säilyy ilman treeniäkin ei voi kuin hymähtää 🤭
 
Joo on varmaan En tiedä miksi odotan että joku kumoaisi sen ehkä itseasiassa toivoisin sellaista.Okei lopetan tästä jauhamisen jos nyt joku ei erityisesti ota asiaa esille.
Lopeta samalla kaikesta muustakin jauhaminen.
 
Savolaisen liittyen...Savolainen on pystynyt pitämään huomattavasti normaalia suurempaa lihasmassaa korvaushoidolla ja kohtalaisella treenipanostuksella. Keskimääräinen kynäniska pystyy hankkimaan normaalia huomattavasti suuremman lihasmassan natuna. Molemmissa tapauksissa asian mahdollistaa käytännössä ns lihasmuisti. Tietenkin...mikä on normaalia suurempi lihasmassa on ikuisuus kysymys. Mutta onhan se jo 10kg päälle siihen mitä yksilö olisi harrastamatta keholajiaan, edes jotain...
 
Lopeta samalla kaikesta muustakin jauhaminen.
Lopetan vasta jos minut bannataan foorumilta.
Kun asiallisesti esitän asiani niin toivon niihin asiallisesti tehtyjä vastauksiakin.
Kyllä täällä on muitakin topicceja kuin tämä ja niissä en tuo poikkeavaa näkökantaani esille.Koska joissain asioissa minun näkökantani ei poikkea yleisestä kuten tässä asiassa.Kuitenkaan kaikki eivät ole Joo miehiä kaikissa asioissa.Reilussa keskustelussa myös vastakkaisen näkökulman saa ilmaista väittipä vastaan kuka hyvänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Slaigero tässä sulle yksi kuva malliksi. Mielestäsi siis taviksen fysiikka josta ei uskoisi että on treenattu. Sovitaan niin. Mielestäni ihan ok siihen nähden etten harrasta bodausta. Herra on hyvä ja laittaa oman kuvan. Nähdään miltä näyttää ihminen joka käy salilla. Uhon perusteella kalpenee jopa Supermassakin. Nyt sieltä nimimerkin takaa pois vinkumasta. Sitähän juuri vaahtosit.

Ps. Mistä tiedät kuinka roina vaikuttaa minuun ? Oletko nähnyt kuvani ennen ja jälkeen roinan. Vittu mikä speden logiikka. "Et ole kilpabodarin massoissa. Roina ei siis vaikuta suhun mitenkään "😂 Roinan toimivuutta voi verrata ainoastaan omaa fysiikkaa seuramalla. Ei vertaamalla muihin.
Samanlainen selkä ku 20 vuotiailla yleisurheilijoilla.Ja tuota on tehty vuosia hormooneilla? Sulle on myyty ja myydään rypsiöljyä ja kalkkitabletteja. Jos tuon kummemmaksi et tule roinaamalla VUOSIA niin jotain tehdään aivan päin vittua,toisessa ketjussa kehuitki kuinka sulla menee ruokaan vain 100€/kk.Se kertooki kaiken ja siinä ei sillon lääkkeet auta jos ravinto on makaroonia "vitusti" ja sikanautaa 200g/vrk koska muuta ei 100€/kk saa.

Ja esille nimimerkin takaa vinkumasta? Sinä olit ennen Predatori eli Saabbi-Jani,vaihdoit nimimerkkiä hätäpäissään kun sekoilit,etkä edes tajua ettei se auta ku Predatoria on lainattu foorumilla tuhasia kertoja ja nyt olit tosi "mies" ja sanoit "että uskallat tunnustaa roinan käytön"
Vittu nimimerkin takaa tunnustelet puutaheinää ja vaadit muita pois nimimerkin takaa kun itse huudat päämärkänä ties monenko nimimerkin takaa samoja juttuja?
Semmonen sankari.
 
Lopetan vasta jos minut bannataan foorumilta.
Kun asiallisesti esitän asiani niin toivon niihin asiallisesti tehtyjä vastauksiakin.
Kyllä täällä on muitakin topicceja kuin tämä ja niissä en tuo poikkeavaa näkökantaani esille.Koska joissain asioissa minun näkökantani ei poikkea yleisestä kuten tässä asiassa.Kuitenkaan kaikki eivät ole Joo miehiä kaikissa asioissa.Reilussa keskustelussa myös vastakkaisen näkökulman saa ilmaista väittipä vastaan kuka hyvänsä.
Mene sinäki roskiin ja laita kansi kiinni.
Miksi sinä jankutat kokoajan samaa täällä? Tuut aikaajoin jostaki uudestaan,onnistut kirjautumaan internettiin ja aloitat saman roinajankutuksen missä sattuu ketjussa mikä on ekana aktiivisena? Se voi olla Miken,jonku kilpailijan tai jopa autoketju. Aina sama vitun ralli missä sattuu?
 
Mene sinäki roskiin ja laita kansi kiinni.
Miksi sinä jankutat kokoajan samaa täällä? Tuut aikaajoin jostaki uudestaan,onnistut kirjautumaan internettiin ja aloitat saman roinajankutuksen missä sattuu ketjussa mikä on ekana aktiivisena? Se voi olla Miken,jonku kilpailijan tai jopa autoketju. Aina sama vitun ralli missä sattuu?
Miksi sinä et mene roskiin ja laita kantta kiini?
Et esitä koskaan mitään asiallista asiaa vaan tulet v..n aina jollekin kunhan kirjasto täti sinut koneelle päästää. Ilman koskaan mitäån järkevää sanottavana.En todellakaan joka ketjussa jankuta samaa Kuitenkin kun näen jossain ketjussa tätä asiaa käsiteltävän niin olen siihen oman mielipiteeni ja näkemykseni ilmaissut vaikka toisaalta toivonkin että ne ammutaan alas.
Näin ei kuitenkaan valitettavasti näytä tapahtuvan.Sinällään voin näyttää että joku on esimerkiksi minun kanssani samaa mieltä hyvin pitkällä treenihistorialla ja vielä asiallisesti perustelee kertomansa faktat.Enkä kyllä ole missään autoketjussa kirjoittanut yhtään mitään.
Tässä on eräs joka jakaa minun käsitykseni Paitsi minä suosittelen jotain mitä hän ei suosittele Kuka helvetti viitsii yli 20 vuotta käydä salilla ja saada luukkia jolla ulkopuolinen ei näe edes hänen sen kummemmin treenanneet.

 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän ne on ammuttu monta kertaa alas mutta ei se mitään auta kun olet mielessäsi niin päättänyt että ilman roinaa ei lihaksia tule vaikka on paljon esimerkkejä annettu. Tietenkin jos meinaat että pitäisi painaa 120kg kisakunnossa niin sitten on eri.
 
Samanlainen selkä ku 20 vuotiailla yleisurheilijoilla.Ja tuota on tehty vuosia hormooneilla? Sulle on myyty ja myydään rypsiöljyä ja kalkkitabletteja. Jos tuon kummemmaksi et tule roinaamalla VUOSIA niin jotain tehdään aivan päin vittua,toisessa ketjussa kehuitki kuinka sulla menee ruokaan vain 100€/kk.Se kertooki kaiken ja siinä ei sillon lääkkeet auta jos ravinto on makaroonia "vitusti" ja sikanautaa 200g/vrk koska muuta ei 100€/kk saa.

Ja esille nimimerkin takaa vinkumasta? Sinä olit ennen Predatori eli Saabbi-Jani,vaihdoit nimimerkkiä hätäpäissään kun sekoilit,etkä edes tajua ettei se auta ku Predatoria on lainattu foorumilla tuhasia kertoja ja nyt olit tosi "mies" ja sanoit "että uskallat tunnustaa roinan käytön"
Vittu nimimerkin takaa tunnustelet puutaheinää ja vaadit muita pois nimimerkin takaa kun itse huudat päämärkänä ties monenko nimimerkin takaa samoja juttuja?
Semmonen sankari.
Vittu mitkä psykoosit 🤣🤣 Ensinnäkään en ole roinannut vuosia. Noin 5 kuuria ja pitkät tauot välissä. Toiseksi EN HARRASTA BODAUSTA. Kaikkea muuta kyllä. Kolmanneksi laita kuva 20v yleisurheilijan selästä joka näyttää samalta. No monta löytyy vitun spede 😂

Olen myös laittanut itsestäni kuvia tänne. Eikä ole nimikään salaisuus. Sieltä ne kaikki löytyy facesta. Käy kyyläämässä ja runkkaa samalla. Mulla ei ole mitään salattavaa.
SINÄ olet vain slaikka gustafssoni joka huutaa nimimerkin takaa kuin pikkupentu. Jos ei ole palleja laittaa kuvaa fysiikastasi ihan turhaan keulit siellä. Kaikkihan sitä ollaan Ronnie Colemaneja kun saadaan huudella nimimerkin takaa piilosta. Et taatusti ole edes minun vertoja fysiikaltasi vaikka OLET ROINANNUT KYMMENIÄ VUOSIA JA HARRASTAT PELKÄSTÄÄN BODAUSTA. Pysy vain nössö siellä nimimerkin takana.
Mene sinäki roskiin ja laita kansi kiinni.
Miksi sinä jankutat kokoajan samaa täällä? Tuut aikaajoin jostaki uudestaan,onnistut kirjautumaan internettiin ja aloitat saman roinajankutuksen missä sattuu ketjussa mikä on ekana aktiivisena? Se voi olla Miken,jonku kilpailijan tai jopa autoketju. Aina sama vitun ralli missä sattuu?
Mene sinä sinne nimerkin taakse roskakoriin ja naulaa kansi kiinni. Treniä vaan enemmän koneeseen. Sopii näköjään sulle hyvin psykoosien perusteella 🤣🤣 Onko paha mieli kun roina ei potki 🤗 Sulla tais mennä 1200e siihen 🤣
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän ne on ammuttu monta kertaa alas mutta ei se mitään auta kun olet mielessäsi niin päättänyt että ilman roinaa ei lihaksia tule vaikka on paljon esimerkkejä annettu. Tietenkin jos meinaat että pitäisi painaa 120kg kisakunnossa niin sitten on eri.
Myostatiini säätelee sen ettei ihmisen lihaksisto kasva yli luonnollisten rajojen.
Kun katselee natu bodareita joista kyllä suurin osa ei tänä päivänä ole natuja niin ilman oikeaa valaistusta ja lihasten jännittämistä he eivät normikansalaisesta paljoa eroa eli lihaksisto ei kyllä naturaalina kasva yli ihmisen luontaisten rajojen.Olen tänne linkannut montakin kuvaa natu kisoista ja lähinnä varmaan ne aiheuttavat myötähäpeää.Uttikin on tehnyt sen yli kaksikymmentä vuotta työtä ja elänyt bodymunkkina äårimmäisyyksiin asti ja silti kun selkäpuolta katsoi ilman poseerausta niin ei erottaisi käytännössä tavallisesta leveäharteisemmasta normijampasta millään.
Kuntosalitreenilä ja erittäin tarkalla ruokavaliolla voi lahjakas naturaali saada itsensä jonkin yleisurheilijan tai kamppailu urheiljan näköiseksi mutta ei sen kummemmaksi ja siihenkin vaaditaan se parikymmentä vuotta treeniä parhaasa kasvu iässä.
 
Myostatiini säätelee sen ettei ihmisen lihaksisto kasva yli luonnollisten rajojen.
Kun katselee natu bodareita joista kyllä suurin osa ei tänä päivänä ole natuja niin ilman oikeaa valaistusta ja lihasten jännittämistä he eivät normikansalaisesta paljoa eroa eli lihaksisto ei kyllä naturaalina kasva yli ihmisen luontaisten rajojen.Olen tänne linkannut montakin kuvaa natu kisoista ja lähinnä varmaan ne aiheuttavat myötähäpeää.Uttikin on tehnyt sen yli kaksikymmentä vuotta työtä ja elänyt bodymunkkina äårimmäisyyksiin asti ja silti kun selkäpuolta katsoi ilman poseerausta niin ei erottaisi käytännössä tavallisesta leveäharteisemmasta normijampasta millään.
Kuntosalitreenilä ja erittäin tarkalla ruokavaliolla voi lahjakas naturaali saada itsensä jonkin yleisurheilijan tai kamppailu urheiljan näköiseksi mutta ei sen kummemmaksi ja siihenkin vaaditaan se parikymmentä vuotta treeniä parhaasa kasvu iässä.
Miksei yleisurheilijat ja kamppailulajien harrastajat käy nappaamassa natu kisoissa pokaaleja, jos näin on?🤔
 
Ei ole mahdollista mennä roskikseen sisään ja naulata kantta kiinni. Korjaan vain virheitä, en ota kantaa teidän kiistaan, olen asiassa puolueeton.

Ystävällisesti Suntsu
Riippuu roskiksesta ja kannen mallista. Slaigga soittaa sinut naulaamaan jos ei itse pysty. Tarvittaessa voidaan käytää sellaista vihreää kierrätys pistettä. Mahdutte molemmat sinne yhtä aikaa ja kansikin pysyy kiinni naulaamatta 🤗
 
Back
Ylös Bottom