BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsääntöisesti ei, riippuu kyllä hommastakin. Raivuupäivän jälkeen salille , ehkä. Taimien istutuksen jälkeen, varmasti.
Olen kyllä ollut aikoinaan montakin kertaa taimenistutuksessa ja jos muistan niin ei todellakaan salille tehnyt mieli sen jälkeen.
Riippuu tietysti välineistä ,maastosta ja määrästä millainen homma oli itsellä monta kertaa vain kuokka välineenä.Ennen metsurit lykkäsivät taimisäkit jonnekin ojanpohjalle mieluummin kuin rupesivat niitä istuttamaan.Kyllä sen jälkeen varmaan salille jaksoi.
 
Viimeksi muokattu:
Enpä ole väittänyt että olen säilyttänyt roinavuosien eli maltillisen ryssäfemmojen aikaisen massan. Jos olen väittänyt, näytä teksti missä asian mainitsen.

En ole väittänyt, että "roinaurani "olisi ollut pitkä. Jos olen väittänyt, näytä teksti, missä asian mainitsen.

Et nähtävästi tajua lukemastasi tekstistä juurikaan mitään. Tai sitten vain silkkaa tyhmyyttäsi kerrot minun sanomakseni asioita, joita en ole sanonut.

Luultavasti olet molempia, sekä lukutaidon että myös tyhmä.

Edellämainitut sen lisäksi, että olet roinaajaksi ihan vitun huonoissa maassoissa.
En halua ottaa kantaa asialliseen keskusteluun mutta itse mietin että olen naruraaliksi aika hyvissä massoissa .....mutta ne massat on vähän väärässä paikassa🙄
 
Olen kyllä ollut aikoinaan montakin kertaa taimenistutuksessa ja jos muistan niin ei todellakaan salille tehnyt mieli sen jälkeen.
Riippuu tietysti välineistä ,maastosta ja määrästä millainen homma oli itsellä monta kertaa vain kuokka välineenä.Ennen metsurit lykkäsivät taimisäkit jonnekin ojanpohjalle mieluummin kuin rupesivat niitä istuttamaan.
Pottiputki nykyään millä istutetaan.

Ja muuten, en ole ammatiltani metsuri. Lähinnä vapaa-aikana, viikonloppuisin tykkään metsähommia tehdä.
 
Pottiputki nykyään millä istutetaan.

Ja muuten, en ole ammatiltani metsuri. Lähinnä vapaa-aikana, viikonloppuisin tykkään metsähommia tehdä.
Joo kyllä niitä putkia oli jo minun aikanani mutta ei niitä kaikille riittänyt ja jossain oli maasto sellaista ettei niitä voinut käyttää kivaa hommaa jos oli vielä sopivasti ötököitä.
Mun yks kaveri opiskeli ensin jotain metsäalaa ja teki metsätöitä välillä ja yritti samalla käydä salilla Sanoi ettei siitä mitään tullut.Luki myöhemmin itsensä LVI insinööriksi ja nyt asuu stadissa parhaalla paikalla Kova punttimies.Kyykäsi jo 16 vuotiaana 200kg.
Roinasi En tiedä mitä tuloksia teki parhaimmillaan joku aika sitten juteltiin niin kertoi Joistain taljatuloksia entiseltä Golds gymiltä mitä oli tehty.En vaan nyt muista millaisia mutta löytynee tuolta puhelinhöpinöistä.
 
Wilenius voitti 2009, eli CBB-uran aikoihin, kehonrakennuksen -90kg sarjan noviiseissa Lappeenrannassa. CBB-sarjaahan on pidetty natusarjana Suomessa ja aika dramaattinen muutoshan se oli kun Peter siirtyi kunnolla kehonrakennuksen puolelle. Oli muuten tyylikäs paketti noissa Lappeenrannan kisoissa.


View: https://youtu.be/Z_r5Hixpajs
 
Edellämainitut sen lisäksi, että olet roinaajaksi ihan vitun huonoissa maassoissa
En ole mikään bodari. Ihan vammanen laji. Lihakset lähinnä sivutuote mitä on sattunut tulemaan sivutuotteena muiden lajien ohessa. Vittu te bodarit olette tyhmiä. Aina itkemässä muiden lajien urheilijoiden fysiikasta. Roinata voi esimerkiksi parantaakseen suorituskykyä oikeaan urheiluun. Ettehän te sali möllikät sitäkään ymmärrä. Ja pistä se kuva omasta fysiikastasi. Perus voimamahalla varustettu läski joka luulee olevansa lihaksikas huppari päällä. Sun ölinöillä ei ole mitään arvoa niin kauan kun huutelet sieltä nimimerkin takaa etkä esitä todisteita "mahtavasta työmiehen fysiikasta" .
 
Samaa se minustakin aina keksii, minä yritän hyvyyttäni korjailla hänen tyhmyyttään tänne suoltamia virheitä ja aina saan täyslaidallisen paskaa, perusteettomasti.
Sanoo satusetä joka muokkailee toisten tekstejä eri muotoihin 🤣 Mene sinne roskapöntöön takaisin.
 
Onko täällä Markon ketjussa aina tällainen vääntö metsähommista ja dopingista?
Vääntö on aina siellä ketjussa johon @Suntsu tulee trollaamaan. Hän on siis tyyppi on itse myöntänyt ärsyttävänsä porukkaa tahallaan. Elämäänsä kyllästynyt setämies. Tämä ketju rauhottuu heti kun kyseinen spede väsyy ja siirtyy perseilemään toiseen ketjuun.
 
Sattumalta päädyin selaamaan tätä pitkästä aikaa ja aika eeppistä Marko Savolaisen legacy diskussiota täällä käynnissä, jossa lähin yhtymäpiste Savolaiseen on vuosi 1996, jolloin nimimerkki Vanha Pantteri kävi viimeksi salilla juuri parahiksi vuotta ennen Savolaisen 1997 never forget sessiota.

Täällä tehdään tulevaisuuden Internetin menneisyystutkijoille tiukkaa matskua, jonka perusteella ponnistetaan monta hienoa narratiivia 2020-luvun olemuksesta ja perhosen siiven iskuista Ukrainan sodan aikalaiskäsityksineen

Jatkakaa…
 
Ennen metsurit lykkäsivät taimisäkit jonnekin ojanpohjalle mieluummin kuin rupesivat niitä istuttamaan.Kyllä sen jälkeen varmaan salille jaksoi.
Ojanpohjalle...tää oli hauska kommentti.

Kuule, niiden taimien pitää olla juuripaakuistaan litimärkiä ennen istutusta. Se on niiden elinehto

Siks ne laitettiin ojanpohjalle. Ei laiskuuden vuoksi.🤣🤣👍👍
 
Ojanpohjalle...tää oli hauska kommentti.

Kuule, niiden taimien pitää olla juuripaakuistaan litimärkiä ennen istutusta. Se on niiden elinehto

Siks ne laitettiin ojanpohjalle. Ei laiskuuden vuoksi.🤣🤣👍👍
No johonkin suonsilmäkkeeseen ne kuuleman mukaan survottiin kun ei viitsitty niiden kanssa ruveta nyhräämään.Toki minä tuon kosteushomman tiedän.
Eli kyllä minusta taimenistutus työstä käy.Samoin kun sanotaan että pitää olla mies eikä marjanpoimija.Jokainen voi kokeilla ja käydä muutaman ämpärin poimimassa ei ihan helpolla tuu raha edes marjankeruussa johon työttömiä on patistettu.
 
Back
Ylös Bottom