No tämä on sinun mielipiteesi. Juu ja ei kasva yli luonnollisten rajojen mutta paljon kuitenkin kehittyy kun verrataan ihan normijampan aloituskontoon. Ja tuo että väität että suurin osa natubodareista ei ole natuja niin minä voin väittää ihan yhtälailla että kaikki bro bodarit on natuja jollei ole toisin todistettu. Ihan yhtä hölmö väite ilman mitään todisteita mutta kun minä niin uskon niin se on niin oltava ja sunkin se pitää uskoa.Myostatiini säätelee sen ettei ihmisen lihaksisto kasva yli luonnollisten rajojen.
Kun katselee natu bodareita joista kyllä suurin osa ei tänä päivänä ole natuja niin ilman oikeaa valaistusta ja lihasten jännittämistä he eivät normikansalaisesta paljoa eroa eli lihaksisto ei kyllä naturaalina kasva yli ihmisen luontaisten rajojen.Olen tänne linkannut montakin kuvaa natu kisoista ja lähinnä varmaan ne aiheuttavat myötähäpeää.Uttikin on tehnyt sen yli kaksikymmentä vuotta työtä ja elänyt bodymunkkina äårimmäisyyksiin asti ja silti kun selkäpuolta katsoi ilman poseerausta niin ei erottaisi käytännössä tavallisesta leveäharteisemmasta normijampasta millään.
Kuntosalitreenilä ja erittäin tarkalla ruokavaliolla voi lahjakas naturaali saada itsensä jonkin yleisurheilijan tai kamppailu urheiljan näköiseksi mutta ei sen kummemmaksi ja siihenkin vaaditaan se parikymmentä vuotta treeniä parhaasa kasvu iässä.