BB PRO Marko Savolainen

Johtopäätökset keskustelusta :

-Treenaamattomilla taviksilla on parempi fysiikka kuin pakkis bodareilla
- Yleisurheilua harrastavilla teineillä on kilpa bodarin fysiikat
- Treeneistä voi pitää kolmenkymmenen vuoden tauon menettämättä yhtään lihasta.
- Roina ei vaikuta mitenkään jos sillä ei saa huippu bodarin fysiikkaa
- Metsurin töillä kasvaa lihakset parhaiten
- Kaikki jotka eivät ole tehneet metsurin töitä ovat veteliä paskahousuja
- Bodausta harrastava ei kykene mihinkään fyysiseen työhön.
- Jos ei kirjota omalla nimellä pakkiksella on nimimerkin takaa huuteleva pelle ( Eli me kaikki ollaan )
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän kyllä hyvinkin tiedän ja uskon ja olen nähnyt että ei aina voi voimaa päällepäin arvioida.No ainakin monet lyhyiden matkojen juoksijat ovat melko lihaksikkaita voi olla että naturaali kehonrakentaja ei jostain syystä saa edes heidän fysiikkaansa.
Sinällään minulla ei ollut tarkoitus tuoda yleis tai muidenkaan lajien urheilijoita naturaali kehonrakennus ( jos nyt sellaista enää onkaan voi kai puhua painorajallisesta kehonrakennusesta) lavoille eikä puhua mahdollisesta suorituskyvystä vaan yrittää kertoa millaiseen fysiikkaan naturaalilla on mahdollisuus mutta taitaa olla että edes siihen ulkonäkö fysiikkaan jota tämän päivän olympiaurheilijoilla joissain lajeissa on ei taida naturaalina olla mahdollisuutta Ehkä naturaalina voi parhaimmillaan muistuttaa -70 luvun urheilijaa poislukien itä-saksalaiset naisurheilijat.
Kai sä nyt ymmärrät, että se on täysin yksilökohtaista mitä voi naturaalina muistuttaa ja se skaala on loputon. Ihan samaten kuin siinä mitä voi kukakin ei-natuna muistuttaa jne. Tottakai parhaat naturaalikehonrakentajat voittaisi muiden lajien urheilijat visuaalisessa fysiikkavertailussa. Mutta mitä oon käsittäny, niin sinä taidat niputtaa naturaalit yhdeksi nipuksi, ja käsitys on se ettei voi olla juurikaan muskulaarinen ja kireä. Kukaan.
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=CcTnwDIBTdk&t=630s

John McWilliams 1946. En tiedä, mitä tuolloin vedettiin

On friikkejä jotka ovat jo luonnostaan lihaksikkaita Ei tarvitse kuin joku myosiini häiriö
On esimerkiksi muistaakseni itävaltalainen tai saksalainen nyrkkeilijä -30 luvulla joka olisi voinut varmasti hypätä bodauslavoille Linkitän kuvan kun löydän.
Nämä kaverit eivät kuitenkaan olleet normaaleja kynäniskoja ja pelkästään treenaamalla jonka senkin tieto taito oli sen aikausta,noita lihaksiaan aikaan saaneet.
Jos olisivat niin löytyisi kyllä jokunen seuraavakin samoilta vuosikymmeniltä.
Eli kyllä naturaalin on turha havitella noiden syntymä friikkien massoja treenaamalla,
 
Kai sä nyt ymmärrät, että se on täysin yksilökohtaista mitä voi naturaalina muistuttaa ja se skaala on loputon. Ihan samaten kuin siinä mitä voi kukakin ei-natuna muistuttaa jne. Tottakai parhaat naturaalikehonrakentajat voittaisi muiden lajien urheilijat visuaalisessa fysiikkavertailussa. Mutta mitä oon käsittäny, niin sinä taidat niputtaa naturaalit yhdeksi nipuksi, ja käsitys on se ettei voi olla juurikaan muskulaarinen ja kireä. Kukaan.
Ei välttämättä naturaali pääse samoihin lihasmassoihin kuin testatut olympiatason pikajuoksijat esimerkiksi Toki he eivät samalla tavalla lihaksistonsa näyttävyyteen panosta kuin kehonrakentajat mutta varmaan esimerkiksi reisissä ja pakaroissa on lihasmassaa reilusti ja toisilla kyllä ylävartalossakin.Tietysti kylmiltään kehoaan rakentanut kyllä siinä lajissa voittaa mutta jos urheilija taas siihen vähänkään panostaisi niin osat kyllä kääntyisivät Täytyy vielä sanoa että naturaalejahan nämä olympiatason urheilijat ovat 🙄varmasti tiukemman testaus valvonnan alla kuin naturaali kehonrakentajat.Kyllähän joku on tavallaan muskulaarinen mutta eroa tavan tallaajaan ei kyllä hevillä huomaa ja kun yritetään kiristellä niin aika ohueksi pojat pyrkivät menemään. Sinällään voi olla että nykyään on lihaksikkaampia mutta voi myös olla että testaus ei ole ihan aukotonta Perustelen sitä jo sillä että esimerkiksi tuo fitness pimu jäi kiini ilmeisesti erehtynyt aineesta ja sen näkyvyydestä ja on varmasti käyttänyt koko kisauransa ajan ja jostain syystä aiemmin läpäissyt testit. Lisäksi on tuo lihasmuisti ominaisuus.Voit huoletta jonkun vuoden rojutella ja sitten palautella ja lähteä naturaalina kisaamaan ja lihasmuisti pitää huolen että et ole kovinkaan luuranko.
 
Johtopäätökset keskustelusta :

-Treenaamattomilla taviksilla on parempi fysiikka kuin pakkis bodareilla
Ei ole Enkä sellaista ole minä ainakaan kertaakaan väittänyt.


Yleisurheilua harrastavilla teineillä on kilpa bodarin fysiikat
- Treeneistä voi pitää kolmenkymmenen vuoden tauon menettämättä yhtään lihasta.
- Roina ei vaikuta mitenkään jos sillä ei saa huippu bodarin fysiikkaa
- Metsurin töillä kasvaa lihakset parhaiten
- Kaikki jotka eivät ole tehneet metsurin töitä ovat veteliä paskahousuja
- Bodausta harrastava ei kykene mihinkään fyysiseen työhön.
- Jos ei kirjota omalla nimellä pakkiksella on nimimerkin takaa huuteleva pelle ( Eli me kaikki ollaan )
En ole kyllä väittänyt käytännössä mitään noista asioista ja metsuri jutut kuuluivat toisille keskustelijoille Kuitenkin tähän nyt kerron mitä olen mieltä.

-Yleisurheilevilla teineillä ei ole kilpa bodarin fysiikkaa vaan naturaali kehonrakentaja pystyy korkeintaan olympiatason kilpaurheiljan fysiikkaan veikkaan lähimpänä kymmenottelijaa mutta ei luonnollisestikaan samaan suoritustasoon eikä kymmenottelija kylmiltään body lavalle mutta jos panostaisi niin todennäköisesti olisi huomattavasti parempi bodauksessa kuin naturaali bodari kymmenottelussa.

- Itse pidin vain noin kahden ja puolen vuoden tauon ja armotta natuläskitkin suli ja valui tuohon gutin kohdalle.

- Huippu Bodaus on täyttä kemiaa siinä ei ole mitään luonnollista.

-Metsuri hommiin en ota kantaa kuin sen verran että jos jokainen meistä joutuis tuonne metsään pakkaseen ja lyötäs pokasaha käteen niin tulis äitiä ikävä..
Sinällään ainakin ennen metsurin hommia tehneet olivat oikeasti aika vahvoja vaikka eivät salia olleet nähneetkään enkä tarkoita -30 lukua.
Olen kyllä tavannut metsurin josta ei olisi todellakaan päälleppäin uskonut millaiset voimat hänellä oli joten metsurin töillä ei lihakset välttämättä isoiksi tule.

-Tuskinpa betoniraudoittaja on vetelä paskahousu.

-Bodareilla tai pikemmin voimailijoilla oli aikoinaan yksi firma joka pystytti talopaketteja elementeistä urakalla ja melko lihasvoimalla.
Kuntosali PT:-n omistajalla Pasilla joka oli bodari oli firma joka teki pianojen kuljetuksia muutoissa.

- Jouduin yhdessä välissä kirjoittamaan oman nimeni tänne koska minulle kirjoitettiin omalla nimellä varustettuna.Eli en ole nimimerkin takaa huutelija
Sinällään minulla ei mitään hävittää tietää joku sen tai ei voin laittaa osoitteenkin ja saa tulla kahville.
 
Ettekai te sen räkänokan kans väittele viekäki? Siinä joku 17v junnu pistää parhaat trollin taidot peliin, onnistuen aika kiitettävästi.
On onneksi räkä jo kuivunut Mulla oli nuorempana vasomotorinen nuha ja koko ajan sai niistää ja aivastella Sitten se vanhempana vaan itsestään lähti eli hyvä homma oli aika tympeä vaiva.Tuohon ikä määritelmään saat laittaa jonkun vuoden lisää tosin kyllä haaveilisin että voisi edes tuon verran vuosia vähentää mutta ei auta kuolinpäivä oottaa.
 
On friikkejä jotka ovat jo luonnostaan lihaksikkaita Ei tarvitse kuin joku myosiini häiriö
On esimerkiksi muistaakseni itävaltalainen tai saksalainen nyrkkeilijä -30 luvulla joka olisi voinut varmasti hypätä bodauslavoille Linkitän kuvan kun löydän.
Nämä kaverit eivät kuitenkaan olleet normaaleja kynäniskoja ja pelkästään treenaamalla jonka senkin tieto taito oli sen aikausta,noita lihaksiaan aikaan saaneet.
Jos olisivat niin löytyisi kyllä jokunen seuraavakin samoilta vuosikymmeniltä.
Eli kyllä naturaalin on turha havitella noiden syntymä friikkien massoja treenaamalla,
Tässä tuo nyrkkeiljä muistin väärin hän oli Italialainen.
Joudun veikkaamaan että tuskin oli natubodannut 2 jakoisella ohjelmalla.
Tuskinpa oli edes salia nähnyt jos siihen aikaan niitä edes oli.

Primo Carnera https://g.co/kgs/aDytKK
 
Ei ole Enkä sellaista ole minä ainakaan kertaakaan väittänyt.



En ole kyllä väittänyt käytännössä mitään noista asioista ja metsuri jutut kuuluivat toisille keskustelijoille Kuitenkin tähän nyt kerron mitä olen mieltä.

-Yleisurheilevilla teineillä ei ole kilpa bodarin fysiikkaa vaan naturaali kehonrakentaja pystyy korkeintaan olympiatason kilpaurheiljan fysiikkaan veikkaan lähimpänä kymmenottelijaa mutta ei luonnollisestikaan samaan suoritustasoon eikä kymmenottelija kylmiltään body lavalle mutta jos panostaisi niin todennäköisesti olisi huomattavasti parempi bodauksessa kuin naturaali bodari kymmenottelussa.

- Itse pidin vain noin kahden ja puolen vuoden tauon ja armotta natuläskitkin suli ja valui tuohon gutin kohdalle.

- Huippu Bodaus on täyttä kemiaa siinä ei ole mitään luonnollista.

-Metsuri hommiin en ota kantaa kuin sen verran että jos jokainen meistä joutuis tuonne metsään pakkaseen ja lyötäs pokasaha käteen niin tulis äitiä ikävä..
Sinällään ainakin ennen metsurin hommia tehneet olivat oikeasti aika vahvoja vaikka eivät salia olleet nähneetkään enkä tarkoita -30 lukua.
Olen kyllä tavannut metsurin josta ei olisi todellakaan päälleppäin uskonut millaiset voimat hänellä oli joten metsurin töillä ei lihakset välttämättä isoiksi tule.

-Tuskinpa betoniraudoittaja on vetelä paskahousu.

-Bodareilla tai pikemmin voimailijoilla oli aikoinaan yksi firma joka pystytti talopaketteja elementeistä urakalla ja melko lihasvoimalla.
Kuntosali PT:-n omistajalla Pasilla joka oli bodari oli firma joka teki pianojen kuljetuksia muutoissa.

- Jouduin yhdessä välissä kirjoittamaan oman nimeni tänne koska minulle kirjoitettiin omalla nimellä varustettuna.Eli en ole nimimerkin takaa huutelija
Sinällään minulla ei mitään hävittää tietää joku sen tai ei voin laittaa osoitteenkin ja saa tulla kahville.
En sanonut että sinä olet näitä väittänyt. Poimin ne muiden kommenteista. Sulla on ihan hyvin perustellut vastaukset vaikka en kaikista ole ihan samaa mieltä. Osaat niinsanotusti keskustella. Puolet ketjussa olevista keskittyy lähinnä vittuiluun ja henkilökohtaisuuksiin kun ei riitä äly tuoda asiaan mitään järkevää.
 
Vain jos minulle vittuillaan. En mä nyt mikään suntsu ole 😂 Sen päätyö on vittuilla ja provosoida. On myönnyt itsekin olevansa netti trolli.

Vanha kunnon metsuri kortti 😁
Ja sitten kun herätään unesta paljastuu ihan muuta. Mainitset aiemmin että 15 vuotta natu treeniä + sen jälkeen pitkä ura roina treeniä. Et ole saanut grammaakaan lihasta työtä tekemällä. Väität myös että olet pystynyt pitämään roinavuosien fysiikan koskematta puntteihin kolmeenkymmeneen vuoteen. Nyt on niin kova väite ettei kukaan usko ilman kuvia. Tässä on käynyt sille perinteinen aika kulta muistot ilmiö. Minäkin koen olevani 25 vuotias aina kun suljen silmät ja kovasti haaveilen🤗
Enpä ole väittänyt että olen säilyttänyt roinavuosien eli maltillisen ryssäfemmojen aikaisen massan. Jos olen väittänyt, näytä teksti missä asian mainitsen.

En ole väittänyt, että "roinaurani "olisi ollut pitkä. Jos olen väittänyt, näytä teksti, missä asian mainitsen.

Et nähtävästi tajua lukemastasi tekstistä juurikaan mitään. Tai sitten vain silkkaa tyhmyyttäsi kerrot minun sanomakseni asioita, joita en ole sanonut.

Luultavasti olet molempia, sekä lukutaidon että myös tyhmä.

Edellämainitut sen lisäksi, että olet roinaajaksi ihan vitun huonoissa maassoissa.
 
Enpä ole väittänyt että olen säilyttänyt roinavuosien eli maltillisen ryssäfemmojen aikaisen massan. Jos olen väittänyt, näytä teksti missä asian mainitsen.

En ole väittänyt, että "roinaurani "olisi ollut pitkä. Jos olen väittänyt, näytä teksti, missä asian mainitsen.

Et nähtävästi tajua lukemastasi tekstistä juurikaan mitään. Tai sitten vain silkkaa tyhmyyttäsi kerrot minun sanomakseni asioita, joita en ole sanonut.

Luultavasti olet molempia, sekä lukutaidon että myös tyhmä.

Edellämainitut sen lisäksi, että olet roinaajaksi ihan vitun huonoissa maassoissa.

Samaa se minustakin aina keksii, minä yritän hyvyyttäni korjailla hänen tyhmyyttään tänne suoltamia virheitä ja aina saan täyslaidallisen paskaa, perusteettomasti.
 
Back
Ylös Bottom