BB PRO Marko Savolainen

Hyvä se uuden nimimerkin takaa on "myöntää" ex-predatori.
Nämä nimimerkin takaa myötävät on kyllä koomisia tapauksia,hakevat jotain anteeksi antoa vaikka kukaan ei tiedä ketä ne on,laita sinäki jani vaan oikea nimi jos kerran on kanttia myöntää vai miksi vaihdoit nimimerkinki kun predatoria on lainattu niin monesti täällä että jäit heti kiinni?
Vähän niinkö kävisit kirkon rippituolissa pyytämässä rikoksia anteeksi tuntemattomana ja taas on puhdas omatunto.

Ja sinuun ei roinat kyllä facebookin kuvien mukaan vaikuta yhtään.Ei ainakaan uskois ulkoapäin että kyseessä on vuosia roinannut heppu.luulis ettei pahemmin ees reenaa tai ainakaan syö oikein.Mutta sullahan meniki ruokaan rahaa 100€/kk(ja roiniin 500€?) :D
Mistä jäin kiinni ja mitä salailen 😂? Olen julkisesti kertonut että vaihdoin nimimerkkini. Kuten roinankäytöstä olen puhunut avoimesti. Mitä teet sinä ? Lällätät nimimerkin takaa kuin pikkupoika. "Lällälläää tiedän nimesi ja olen sua isompi ". Kirjota omalla nimelläsi jos se on mielestäsi kovan jätkän merkki anonyymilla sivustolla. Mene natikka sinne yli laudalle uhoamaan ja kehumaan paremmuuttasi. Ota Suntsu mukaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi luoja. Tuskin täällä nyt kukaan väittää että lääkkeistä ei ole hyötyä. Jos muuta väität, todista se.
Täällä on vaikka kuinka moni väittänyt. En kait muuten olisi asiaa maininnut. Se on sinun homma etsiä todisteita jos et sanaa usko.
Nyt tulee slaikalta terävää analyysia! Perun aikaisemmat pahat puheeni sinusta, olet tosiaan mies paikallaan!
Sun provoilun ja perseilyn tasolle ei pääse kukaan. Olet leikkinyt normaalia vähän aikaa mutta sama pelle edelleen. Etsimällä etsit kenellä saa aukoa päätänsä. Pakki sen säälittävin tyyppi.
 
luulis ettei pahemmin ees reenaa

Ja sinuun ei roinat kyllä facebookin kuvien mukaan vaikuta yhtään
Slaigero tässä sulle yksi kuva malliksi. Mielestäsi siis taviksen fysiikka josta ei uskoisi että on treenattu. Sovitaan niin. Mielestäni ihan ok siihen nähden etten harrasta bodausta. Herra on hyvä ja laittaa oman kuvan. Nähdään miltä näyttää ihminen joka käy salilla. Uhon perusteella kalpenee jopa Supermassakin. Nyt sieltä nimimerkin takaa pois vinkumasta. Sitähän juuri vaahtosit.

Ps. Mistä tiedät kuinka roina vaikuttaa minuun ? Oletko nähnyt kuvani ennen ja jälkeen roinan. Vittu mikä speden logiikka. "Et ole kilpabodarin massoissa. Roina ei siis vaikuta suhun mitenkään "😂 Roinan toimivuutta voi verrata ainoastaan omaa fysiikkaa seuramalla. Ei vertaamalla muihin.
 

Liitteet

  • 20230108_003028.png
    20230108_003028.png
    890,8 KB · Katsottu: 831
Mene nyt jo vittuun vinkumasta hra kaikkitietävä. Just tollaiset vitun näsäviisaat kaikkitietävät pellet vituttaa ihnimsroduissa kaikkein eniten. Tiedetään kaikesta kaikki vaikka oikeastaan ei tiedetä hevon vittua mistään.
Tiedän tietoni pienuuden......mutta odotan että väärät luuloni kumotaan asiallisella vasta argumentoinnilla jotka voin ottaa tosissaan eikä joustavalla v...a joka osoittaa että olen oikeassa ja se valitettavasti sattuu joihinkin ihmisiin. Mielellään olisin väärässä tässä asiassa koska se olisi kaikille hyvä mutta valitettavasti taidan olla oikeassa.
 
Slaigero tässä sulle yksi kuva malliksi. Mielestäsi siis taviksen fysiikka josta ei uskoisi että on treenattu. Sovitaan niin. Mielestäni ihan ok siihen nähden etten harrasta bodausta. Herra on hyvä ja laittaa oman kuvan. Nähdään miltä näyttää ihminen joka käy salilla. Uhon perusteella kalpenee jopa Supermassakin. Nyt sieltä nimimerkin takaa pois vinkumasta. Sitähän juuri vaahtosit.

Ps. Mistä tiedät kuinka roina vaikuttaa minuun ? Oletko nähnyt kuvani ennen ja jälkeen roinan. Vittu mikä speden logiikka. "Et ole kilpabodarin massoissa. Roina ei siis vaikuta suhun mitenkään "😂 Roinan toimivuutta voi verrata ainoastaan omaa fysiikkaa seuramalla. Ei vertaamalla muihin.
Onhan tuo huomattavasti kovempi selkä kuin Utin vastaava kuva jonka tässä eräässä topicissa näin ja tyrmistyin koska siitä ei ilman lihasjännitystä ja valokikkailua huomannut että kaveri olisi treenannut lainkaan vaikka on yli 20 vuotta pyhittänyt elämänsä natubodaukselle. Eli näin se vain valitettavasti on.
 
Mä tyrmistyn joka kerta kun erehdyn lukemaan Wärkkärin vammasia kommentteja.
Mikä minun kommenteissani on vammaista?
Olen vaan joutunut toteamaan että ellei ihminen ole jo geeneiltään lihaksikas friikki niin ei hän sellaiseksi tule natuna treenaamalla vaikka tekisi millä ohjelmilla ja ruokavaliolla tahansa.Näin se valitettavasti vain on. Kuten todeksi osoittaa asian sekin että bikinifitnessissäkin joudutaan jo roinaamaan pärjätäkseen saati sitten miesten lajeissa.
 
Viimeksi muokattu:
Mut siis nyt en puhunut niistä treenaamattomista ihmisistä vaan natuista jotka on treenannu ja saanu sitä lihastakin aikaseks. 100 varmasti kuihtuu vaikka löis mitä jos sohvaperunana
Tässä tutkimuksessa muuten käytettiin henkilöitä joilla oli voimaharjoittelutaustaa. Minulle ainakin yllätys, että lihasmassa kasvoi paremmin testosteronia käyttävillä treenaamatta kuin treenaamalla ilman testosteronin käyttöä. Voimatasot nousi treenaavilla natuilla hieman testosteronia käyttäviä treenaamattomia enemmän.
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2023-1-8 kello 9.52.58.png
    Näyttökuva 2023-1-8 kello 9.52.58.png
    155,9 KB · Katsottu: 589
Tässä tutkimuksessa muuten käytettiin henkilöitä joilla oli voimaharjoittelutaustaa. Minulle ainakin yllätys, että lihasmassa kasvoi paremmin testosteronia käyttävillä treenaamatta kuin treenaamalla ilman testosteronin käyttöä. Voimatasot nousi treenaavilla natuilla hieman testosteronia käyttäviä treenaamattomia enemmän.

Pitäs olla kuvia noista testissä käytetyistä henkilöistä. Salilla käy aika paljon porukkaa mitkä näyttää siltä ettei hirveemmin sitä lihasta ole tarttunut. Mä nyt puhun sellasista jotka on oikeesti saanu natuna sitä lihasmassaa aikaseks ja siitä heittäydytään sohvalle sustaruutta perseessä. Roina kyllä auttas ylläpitämään sitä lihasmassaa jos noin tehtäs mut kyllä se sulaa pois jossei ärsykettä ole
 
Slaigero tässä sulle yksi kuva malliksi. Mielestäsi siis taviksen fysiikka josta ei uskoisi että on treenattu. Sovitaan niin. Mielestäni ihan ok siihen nähden etten harrasta bodausta. Herra on hyvä ja laittaa oman kuvan. Nähdään miltä näyttää ihminen joka käy salilla. Uhon perusteella kalpenee jopa Supermassakin. Nyt sieltä nimimerkin takaa pois vinkumasta. Sitähän juuri vaahtosit.

Ps. Mistä tiedät kuinka roina vaikuttaa minuun ? Oletko nähnyt kuvani ennen ja jälkeen roinan. Vittu mikä speden logiikka. "Et ole kilpabodarin massoissa. Roina ei siis vaikuta suhun mitenkään "😂 Roinan toimivuutta voi verrata ainoastaan omaa fysiikkaa seuramalla. Ei vertaamalla muihin.
Ei millään pahalla, mutta näyttää ihan mun kropaltani. Olen kohta kuuskytvuotias ja viimeinen punttitreenini on suoritettu vuonna 1996.
 
Mikä minun kommenteissani on vammaista?
Olen vaan joutunut toteamaan että ellei ihminen ole jo geeneiltään lihaksikas friikki niin ei hän sellaiseksi tule natuna treenaamalla vaikka tekisi millä ohjelmilla ja ruokavaliolla tahansa.Näin se valitettavasti vain on. Kuten todeksi osoittaa asian sekin että bikinifitnessissäkin joudutaan jo roinaamaan pärjätäkseen saati sitten miesten lajeissa.
Niin. Eihän utti ole kuin 188cm ja 110kg offilla vielä nätissä kunnossa, ei varmana ole pieni ja lihattoman näköinen.

Kisakunto on natuilla vähäm vaatimaton sattuneesta syystä
 
Mä tyrmistyn joka kerta kun erehdyn lukemaan Wärkkärin vammasia kommentteja.
edustaako oma kommenttisi laatu settiä ? Mitä se tuo keskusteluun ? Tyrmistyn aina kun anti on pelkkää muiden viestien dissausta. Wärkkäri sentään kertoi mielipiteensä asiaan. Sinä et.
Ei millään pahalla, mutta näyttää ihan mun kropaltani. Olen kohta kuuskytvuotias ja viimeinen punttitreenini on suoritettu vuonna 1996.
Sullahan on varmaan kuva kropastasi 😉? Ei pahalla mutta teidän vanhojen partojen muistelot saavat aina hymähtämään. Luuullaan että ollaan 6 kymppisenä yhtä kovassa kunnossa kuin nuorena 40-luvulla. Tottakai ilman treeniä.
 
Niin. Eihän utti ole kuin 188cm ja 110kg offilla vielä nätissä kunnossa, ei varmana ole pieni ja lihattoman näköinen.

Kisakunto on natuilla vähäm vaatimaton sattuneesta syystä
Joo se kuva oli kisoista silleen että Utti ei jännittänyt lihaksiaan ja oli valmistautumassa lavalle menoon.En ole nähnyt Uttia livenä joten voihan hän olla sitten vaikuttava mutta kun mietin että yli 20v treenannut kaikkensa siihen antaneena parhaassa iässään ja sitten ei selästä päin sitä heti näe niin aika turhalta natubodailu tuntuu ( jos sitä oikeasti edes on olemassa ja jos joku oikeasti koittaa natuna lihaksia saada) Kun siinä vielä kuitenkin dieeteillå paskotaan omat testotasot niin että joudutaan korvaushoito linjalle sitten kisauran jälkeen ( jos ei nyt aikanakin) eli terveydellisistä lähtökohdista ei mitään eroa siihen käyttääkö maltillisesti roinaa vai ei.Kun vielä on henkilökohtaisesti nähnyt ja kokenut sen ettei naturaalina kerää muuta kuin rasvaa jos massaa haluaa ja kun sitä pois sulattelee niin se illuusio paksuista käsivarsista ja muista lihoista siinä sulaa ensimmäisenä. No itse olen 178 cm ja painoa 103 kg joten en kai ole sitten lihattoman näköinen? No onhan mulla jo vähän vanhaksi muodiksi bodymaailmassa jäänyt komea gutti joten vähän muistutan oikeaa bodaria😀
 
Tässä tutkimuksessa muuten käytettiin henkilöitä joilla oli voimaharjoittelutaustaa. Minulle ainakin yllätys, että lihasmassa kasvoi paremmin testosteronia käyttävillä treenaamatta kuin treenaamalla ilman testosteronin käyttöä. Voimatasot nousi treenaavilla natuilla hieman testosteronia käyttäviä treenaamattomia enemmän.
Itseasiassa jopa voima kasvoi testoa käyttävillä mutta treenaamattomilla enemmän lukuunottamatta kyykkyä jossa treenanneet mutta käyttämättömät olivat edellä mutta siinä myös tekniikan osuus korostuu ja jos sitä ei pitkään aikaan tee niin ei siinä heti tee parasta tulostaan.Lisäksi tutkimuksessa käytetyt määrät testoa olivat luonnollisesti aika maltillisia ajatella vaan saattaa millaisia tuloksia olisi tullut jos kuurittelu olisi sitä luokkaa kuin nykyään on ammattilaisilla ja varmaan muillakin joilla sitä lihasta löytyy.
 
Sullahan on varmaan kuva kropastasi 😉? Ei pahalla mutta teidän vanhojen partojen muistelot saavat aina hymähtämään. Luuullaan että ollaan 6 kymppisenä yhtä kovassa kunnossa kuin nuorena 40-luvulla. Tottakai ilman treeniä.

Tää on muuten aivan totta 😂
 
edustaako oma kommenttisi laatu settiä ? Mitä se tuo keskusteluun ? Tyrmistyn aina kun anti on pelkkää muiden viestien dissausta. Wärkkäri sentään kertoi mielipiteensä asiaan. Sinä et.
Tuo kommentti ei välttämättä mutta kyllä mä melko useinkin oon IMO antanu mielipiteeni eri asioihin enkä dissaa pelkästään muiden viestejä. Ja hei kyllä se sinäkin monesti sorrut ihan vaan tohon dissaus/vittuilu-linjalle.

Edit; piti vielä ihan kattoa omaa viestihistoriaa niin en mä sieltä ihan hirveesti löydä semmosta missä dissaan muitten viestejä.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä minun kommenteissani on vammaista?
Olen vaan joutunut toteamaan että ellei ihminen ole jo geeneiltään lihaksikas friikki niin ei hän sellaiseksi tule natuna treenaamalla vaikka tekisi millä ohjelmilla ja ruokavaliolla tahansa.Näin se valitettavasti vain on. Kuten todeksi osoittaa asian sekin että bikinifitnessissäkin joudutaan jo roinaamaan pärjätäkseen saati sitten miesten lajeissa.
Eiköhän sun pointtisi ole tullut kaikille selväksi kun sitä kahdella eri forumilla jatkuvasti tuot esille.
 
Eiköhän sun pointtisi ole tullut kaikille selväksi kun sitä kahdella eri forumilla jatkuvasti tuot esille.
Joo on varmaan En tiedä miksi odotan että joku kumoaisi sen ehkä itseasiassa toivoisin sellaista.Okei lopetan tästä jauhamisen jos nyt joku ei erityisesti ota asiaa esille.
 
Back
Ylös Bottom