BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miten vitussa tonnilla pärjää? taitaa olla aika paskaa ruokaa.. meillä 4 taloudessa ja rahaa menee ruokaan vajaa 2 tonttua

Sitähän menee sen verran mitä on haluja/varaa käyttää. Asuuko kerrostalossa, ajatko yariksella yms ja tuo 800-1000 ei ole jaettu kahdelle vaan se on mun lompakosta pois. Auton ku vaihtas romuun ni heti säästys 800e kuussa vaikka lisää ruokaan
 
Prot
Kyllä tolla 42e:lä kolme kassillista ihan laadukkaita hiilarin ja rasvan lähteitä saa.

Protsku lähteitä sit taas hyvällä tuurilla yhden vajaan kassin😂
Voi jeesus teidän älyn määrää 🤦‍♂️ Sehän nyt riippuu paljonko ostoksissa on protkun lähteitä. Saahan sen kassin maksamaan vaikka 120e jos lappaa täyteen lohta. Vai onko teidän ostokset pelkkää protskua ? Näköjään. Minun ruokavaliossa on valitettavasti myös hiilareita. Ihmettelen suuresti jos ette saa kerättyä 42 egellä kolmea kassillista mainitsemiani ruokia. Johan kaurahiutale paketti ja 5 purkkia maitoa vie yhden kassin. Tää tätä on kun öyhötetään pelkästä protskusta ja unohdetaan että ihminen syö ja ostaa muutakin. Paitsi te 3% rasvoissa olevat terminaattorit jotka syötte pelkkää raakaa lihaa ja rahkaa
miten vitussa tonnilla pärjää? taitaa olla aika paskaa ruokaa.. meillä 4 taloudessa ja rahaa menee ruokaan vajaa 2 tonttua
Vittu mitä köyhien paskaa. Meillä menee kissan kanssa jo 500e per lärvi aamupalaan. Eihän tollasella kahella tontulla käy edes grillillä syömässä. Ei ole mies joka ei saa menemään viittä tonnia kuussa ruokaan. Köyhät voi suksia täältä vittuun 💪
Kuka vittu syö sikanautaa? En syötä sitä paskaa edes lapsille. Koirille ok
Oisko tavalliset ihmiset ? Menee kyllä häiriintyneiksi teidän bodareitten lesottaminen ja oman ruokavalion ylistäminen. Tavallisesti syöviä pidetään koirina.
 
Prot

Voi jeesus teidän älyn määrää 🤦‍♂️ Sehän nyt riippuu paljonko ostoksissa on protkun lähteitä. Saahan sen kassin maksamaan vaikka 120e jos lappaa täyteen lohta. Vai onko teidän ostokset pelkkää protskua ? Näköjään. Minun ruokavaliossa on valitettavasti myös hiilareita. Ihmettelen suuresti jos ette saa kerättyä 42 egellä kolmea kassillista mainitsemiani ruokia. Johan kaurahiutale paketti ja 5 purkkia maitoa vie yhden kassin. Tää tätä on kun öyhötetään pelkästä protskusta ja unohdetaan että ihminen syö ja ostaa muutakin. Paitsi te 3% rasvoissa olevat terminaattorit jotka syötte pelkkää raakaa lihaa ja rahkaa

Vittu mitä köyhien paskaa. Meillä menee kissan kanssa jo 500e per lärvi aamupalaan. Eihän tollasella kahella tontulla käy edes grillillä syömässä. Ei ole mies joka ei saa menemään viittä tonnia kuussa ruokaan. Köyhät voi suksia täältä vittuun 💪

Oisko tavalliset ihmiset ? Menee kyllä häiriintyneiksi teidän bodareitten lesottaminen ja oman ruokavalion ylistäminen. Tavallisesti syöviä pidetään koirina.

Kyllä mä oon tavallisten ihmisten nähny ostavan sitä 10%
 
Prot

Vai onko teidän ostokset pelkkää protskua ? Näköjään.
Aika usein itse asiassa on.
Proteiinin lähteet kun keskimäärin tuppaa pilaantumaan huomattavasti nopeammin.

esim. Vaikka Kahden kuukauden riisit, makaronit, jauhot, perunat, pakasteet jne. Jne. Pitkään säilyvät ruuat Voi ostaa kerralla ja sitten viikottaisilla pienemmillä kauppareissuilla ostaa munat, maidot, lihat tms. Nopeammin pilaantuvat.
Minun ruokavaliossa on valitettavasti myös hiilareita. Ihmettelen suuresti jos ette saa kerättyä 42 egellä kolmea kassillista mainitsemiani ruokia. Johan kaurahiutale paketti ja 5 purkkia maitoa vie yhden kassin.

Tämä selventää asia jo paljon jos hiutale paketti ja 5maitoa täyttää kassin niin käyt todennäköisesti lidlissä, siellä kun on paljon pienemmät kassit.
 
Kyllä mä oon tavallisten ihmisten nähny ostavan sitä 10%
Mä oon nähnyt rikkaan ostavan halvinta rahkaa. Ja köyhän kalleinta lohta. Kaikkea voi ostaa joskus. Se että ostaa jotain ei ole sama asia että sitä syödään kilo päivässä. Tässäkin huomaa kuinka bodarit näkevät vain oman ruokavalion. Kuvitellaan että kaikki muutkin vetävät lihaa kilon päivässä.
 
Prot

Voi jeesus teidän älyn määrää 🤦‍♂️ Sehän nyt riippuu paljonko ostoksissa on protkun lähteitä. Saahan sen kassin maksamaan vaikka 120e jos lappaa täyteen lohta. Vai onko teidän ostokset pelkkää protskua ? Näköjään. Minun ruokavaliossa on valitettavasti myös hiilareita. Ihmettelen suuresti jos ette saa kerättyä 42 egellä kolmea kassillista mainitsemiani ruokia. Johan kaurahiutale paketti ja 5 purkkia maitoa vie yhden kassin. Tää tätä on kun öyhötetään pelkästä protskusta ja unohdetaan että ihminen syö ja ostaa muutakin. Paitsi te 3% rasvoissa olevat terminaattorit jotka syötte pelkkää raakaa lihaa ja rahkaa

Pärjäätkö edelleen satasella kuukaudessa? Moneen kertaan täällä tullut esille muukin pointti ruokavaliossa kuin proteiinin saanti, voitko vain lukea niitä viestejä ennen kuin kommentoit niihin?
Vittu mitä köyhien paskaa. Meillä menee kissan kanssa jo 500e per lärvi aamupalaan. Eihän tollasella kahella tontulla käy edes grillillä syömässä. Ei ole mies joka ei saa menemään viittä tonnia kuussa ruokaan. Köyhät voi suksia täältä vittuun 💪

Oisko tavalliset ihmiset ? Menee kyllä häiriintyneiksi teidän bodareitten lesottaminen ja oman ruokavalion ylistäminen. Tavallisesti syöviä pidetään koirina.
Sulla on melkoisen outo käsitys tämän palstan ihmisistä. En ole missään kohtaa nähnyt että kukaan olisi haukkunut tai arvostellut vähemmän tai halvemmalla syöviä ihmisiä? Mikä sinua vaivaa? Ja taas vedät tuon bodarin jostain? Minä en ole bodari, eikä ole läheskään kaikki muutkaan täällä. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten? Ei täällä kukaan ole ylistänyt omaa ruokavaliotaan, siitä on kerrottu mitä se sisältää ja kenties minkä takia se sisältää juuri niitä asioita, mutta ei ole haukuttu tai syrjitty pienituloisia siitä etteivät syö luomunautaa 700g päivässä. Nämä kaikki ovat sinun omia keksintöjä. Jos et kestä mitään läppää, kuten sen kun Polarin kanssa palloteltiin sika-naudasta toisillemme, niin mene ihan oikeasti rauhoittumaan jonnekin. Sinä et edes liittynyt mitenkään siihen keskusteluun.
 
Viimeksi muokattu:
Aika usein itse asiassa on.
Proteiinin lähteet kun keskimäärin tuppaa pilaantumaan huomattavasti nopeammin.

esim. Vaikka Kahden kuukauden riisit, makaronit, jauhot, perunat, pakasteet jne. Jne. Pitkään säilyvät ruuat Voi ostaa kerralla ja sitten viikottaisilla pienemmillä kauppareissuilla ostaa munat, maidot, lihat tms. Nopeammin pilaantuvat.


Tämä selventää asia jo paljon jos hiutale paketti ja 5maitoa täyttää kassin niin käyt todennäköisesti lidlissä, siellä kun on paljon pienemmät kassit.
Ne hiilarit voi ostaa myös pienissä erissä. Esim leipä, hedelmät ja vihannekset ei säily viikkotolkulla. Ps. Lidlin kassi on isompi kuin S-marketin. Tuossa sattuu molemmat olemaan silmien edessä. Lidl pienensi niitä yhdessä vaiheessa mutta muuttuivat keväällä takaisin isoiksi.
 
Itsekin nostin kalapuikot vain ja ainoastaan halvan hinnan takia. Ei ne terveellisiä ole, mutta sitähän ei alunperin edes kysytty.
Juu. On tosi eri asia syödä puoli-ilmaiseksi makrot täyttäen, kuin erittäin terveellisesti biohakkeroiden. Onneksi näiden väliin mahtuu paljon ihan toimivia ja järkeviä perusmalleja :giggle:
 
Ne hiilarit voi ostaa myös pienissä erissä. Esim leipä, hedelmät ja vihannekset ei säily viikkotolkulla. Ps. Lidlin kassi on isompi kuin S-marketin. Tuossa sattuu molemmat olemaan silmien edessä.
Tottakai voi ostaa ihan sen verran kerralla mitä tykkää. omaan elämän rytmiin vaan sopii paljon paremmin se että perus ruoka tarpeita jotka säilyy hyvin on kotona aina reilusti valmiina odottamassa.
Joo ei säilykkään mutta niitä meillä hyvin harvoin syödäänkään.

Onkohan ne sitten hankkinut sinnekkin isompia kasseja🤔 Ainakin aikaisemmin olivat todella pieniä muihin kauppoihin verrattuna, (niinkuin ulkomailla muissakin kaupoisssa on) jos näin on niin ei se kyllä kaurahiutale paketista ja parista maidosta täyty.
 
Se myös ihmetyttää miksi puhutaan pelkistä hiilari tai protsku ruuista. Myös niistä hiilari lähteistä saa protskua. Kait nyt nekin lasketaan. Esim kaurahiutaleissa ja pastassa on protskua 14g/100g .Enemmän kuin rahkassa ja raejuustossa. Itsellä on aamupalan pohjana kaurahiutaleet ja maito. Saan jo pelkästä siitä 20g protskua. Ruisleipää messiin niin 10g lisää. Pari munaa niin ollaan jo 45 grammassa. Tuolla 45g ateria mennään jo neljällä syönnillä 2g painokilo 90 kiloiselle. Ei niitä protsku ruokia tarvitse lapiotolkulla mättää. Pomppaa kevyesti yli 3g painokilo jos ei rajoita yhtään. Täysin turhaa tuo protsku ylihypetys. Sen ovat bisnes miehet hyvin huomanneetkin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
. kassillisen kun hankkii, niin maksaa vähintään se 42 euroa eikä riitä kyllä kuukautta normaalisti. Tai no, määristä taas riippuu ja siitä että jos syö pelkästään halvinta rahkaa 5 purkkia päivässä.
kuukautta? Miksi sinäki alat vääristeleen asioita taas? se oli 42 EUROA PÄIVÄSSÄ .. ja 1200€ kuukaudessa.
ja osa laski sitten sekopäissään siihen mukaan ah,aina niin ihana pinkit iltaviinit,200€ ravintolalaskut jne.. alunperin puhuttiin kotona syötävästä ruuasta,niin yks istu jo hetken kuluttua ravintolassa pikkurilli pystyssä nauttimassa etanan kiveksiä ja viiniä 200 eurolla ja sano ettei kyllä riitä 1000€ mihinkään kuukaudessa.
"mä juon joka ilta myös illallis viiniä vaimon kans kontallaan olohuoneessa aerodynaamisessa asennossa luomuna"
 
Viimeksi muokattu:
Se myös ihmetyttää miksi puhutaan pelkistä hiilari tai protsku ruuista. Myös niistä hiilari lähteistä saa protskua. Kait nyt nekin lasketaan. Esim kaurahiutaleissa ja pastassa on protskua 14g/100g .Enemmän kuin rahkassa ja raejuustossa. Jo pelkästä maidosta ruokajuomana saa kevyesti 10-15g protskua. Itsellä tulee jo pelkistä "hiilarilähteistä" yhdellä aterialla 20-30g protskua. Siihen päälle kananmunat ja muut varsinaiset "protskulähteet" niin ollaankin jo yli 50 gramman per ateria. Jos en rajoittaisi protskun määrää menisi reippaasti yli 3g painokilo. Nuorempana oltiin lukemissa 4.2g...En voi ymmärtää miksi protskun saantia hypetetään. Sitä saa riittävästi vaikka ei yritä saada. Jonkun 1.5g saa vaikka jättää protsku ruuat ostamatta.
Proteiini ei ole proteiini vaan niissä vaihtelee aminohappoprofiilit ja siksi niistä puhutaan erikseen.
 
Proteiini ei ole proteiini vaan niissä vaihtelee aminohappoprofiilit ja siksi niistä puhutaan erikseen.

Eiköhän tässä ole käynyt selväksi, että tämä herra kuopiosta ei tiedä ravitsemuksesta edes perusasioita. Luultavasti ei edes itse käy kaupassa vaan pelastusarmeijan tms. järjestön työntekijä kantaa kassin hänelle kotiin.

"Kuinka tyhmänä minua pidätte?" -Predatori
 
Eiköhän tässä ole käynyt selväksi, että tämä herra kuopiosta ei tiedä ravitsemuksesta edes perusasioita. Luultavasti ei edes itse käy kaupassa vaan pelastusarmeijan tms. järjestön työntekijä kantaa kassin hänelle kotiin.

"Kuinka tyhmänä minua pidätte?" -Predatori
Heräshän se mörökölli sieltä. Totuttuun tapaan ei mitään sanottavaa itse keskusteluun jaan jatketaan länkytystä joka kestänyt pari viikkoa. Muut tajusivat lopettaa jo viikko sitten. Sinä vain jatkat kuin duracell pupu. Taisin päästä kunnolla ihon alle 😍
Proteiini ei ole proteiini vaan niissä vaihtelee aminohappoprofiilit ja siksi niistä puhutaan erikseen.
Älä heletissä ? Nyt heitit salaisuuden. Voin kertoa toisen salaisuuden. Protsku tulee yleensä useasta eri lähteestä. Ei vitunkaan väliä mikä yhden lähteen profiili on. Vai onko sulla tapana ottaa protsku pelkästä rahkasta ?
 
Heräshän se mörökölli sieltä. Totuttuun tapaan ei mitään sanottavaa itse keskusteluun jaan jatketaan länkytystä joka kestänyt pari viikkoa. Muut tajusivat lopettaa jo viikko sitten. Sinä vain jatkat kuin duracell pupu. Taisin päästä kunnolla ihon alle 😍

Älä heletissä ? Nyt heitit salaisuuden. Voin kertoa toisen salaisuuden. Protsku tulee yleensä useasta eri lähteestä. Ei vitunkaan väliä mikä yhden lähteen profiili on. Vai onko sulla tapana ottaa protsku pelkästä rahkasta ?
Itsehän sinä aloitit tuon kyseenalaistamisen että miksi proteiinia eritellään, ootko sä oikeasti noin vitun tyhmä?
 
Back
Ylös Bottom